Ministry of Herring and Vodka, o formulă retro de succes
Ministry of Herring and Vodka, o formulă retro de succes / Devenită una dintre cele mai dinamice mărci gastronomice autohtone poloneze, franciza Ministry of Herring and Vodka face diferența prin calitatea deosebită a produselor și standardele ridicate ale serviciilor
Miercuri
28.06.2023
Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.
 

Acest local foarte popular, inspirat din atmosfera anilor Republicii Populare Poloneze, cu un design industrial și o explozie de cultură pop a anilor '70 și '80, este o afacere care și-a dovedit viabilitatea.

Această călătorie nostalgică care se numește, pe românește, Ministerul Heringului și al Vodcii, devenită una dintre cele mai dinamice mărci gastronomice autohtone poloneze, face diferența prin calitatea deosebită a produselor și standardele ridicate ale serviciilor. Creatorii brandului au reușit să ofere clienților un meniu curat, cu experiențe culinare tradiționale, dar și cu o gamă largă de băuturi accesibile, shoturi sau cocktailuri.

Compania se mândrește cu crearea de medii de lucru și metodologii care i-au permis o extindere rapidă a mărcii la nivel național, depășind toate așteptările. Cheia succesului constă, de asemenea, în calitatea personalului, care are abilitatea de a aborda fiecare oaspete firesc, cu naturalețe, fără o rutină prestabilită și stereotipuri. Așa se face că, într-un local al rețelei, atmosfera este întotdeauna una degajată, plăcută, iar cei care îi trece pragul consideră acest loc ca fiind o a “doua casă”.

Franciza este una profitabilă și de încredere care, în mai puțin de un deceniu de la lansare, a devenit lider național în ceea ce privește dezvoltarea și numărul de unități nou deschise. De aici și până la ideea deschiderii pieței internaționale nu a mai fost decât un pas, iar antreprenorii din România au acum o oportunitate unică de investiții pentru a deveni o parte a familiei extinse a „Ministerului Heringului și al Vodcii”.

Noii parteneri de franciză beneficiază de un brand cunoscut, de know-how, de sprijin pe toată durata contractului, dar și de asistență pentru alegerea locațiiei, pentru orice proiecte gândite în proiectarea interioară a spațiilor, precum și în furnizarea de soluții pentru a reduce la minimum costurile de funcționare. Totodată, francizorii oferă soluții în publicitate și marketing, furnizează website-ul, acordă sprijin în planificarea livrărilor, rețete pentru toate produsele din meniu și o instruire cuprinzătoare în prepararea alimentelor. Foarte important, dacă este necesar, sunt asigurate echipamente de împrumut, cum ar fi congelatoare, frigidere, bar mobil etc. Pentru lansare, noii parteneri sunt susținuți de o echipă care îi va ghida în procesele de instruire și îi va ajuta în orice situație.


Ștefan Pricop
Business Development Manager