Când retro înseamnă succes
Acest local foarte popular, inspirat din atmosfera anilor Republicii Populare Poloneze, cu un design industrial și o explozie de cultură pop a anilor '70 și '80, este o afacere care și-a dovedit viabilitatea.
Această călătorie nostalgică care se numește, pe românește, Ministerul Heringului și al Vodcii, devenită una dintre cele mai dinamice mărci gastronomice autohtone poloneze, face diferența prin calitatea deosebită a produselor și standardele ridicate ale serviciilor. Creatorii brandului au reușit să ofere clienților un meniu curat, cu experiențe culinare tradiționale, dar și cu o gamă largă de băuturi accesibile, shoturi sau cocktailuri.
Compania se mândrește cu crearea de medii de lucru și metodologii care i-au permis o extindere rapidă a mărcii la nivel național, depășind toate așteptările. Cheia succesului constă, de asemenea, în calitatea personalului, care are abilitatea de a aborda fiecare oaspete firesc, cu naturalețe, fără o rutină prestabilită și stereotipuri. Așa se face că, într-un local al rețelei, atmosfera este întotdeauna una degajată, plăcută, iar cei care îi trece pragul consideră acest loc ca fiind o a “doua casă”.
Franciza este una profitabilă și de încredere care, în mai puțin de un deceniu de la lansare, a devenit lider național în ceea ce privește dezvoltarea și numărul de unități nou deschise. De aici și până la ideea deschiderii pieței internaționale nu a mai fost decât un pas, iar antreprenorii din România au acum o oportunitate unică de investiții pentru a deveni o parte a familiei extinse a „Ministerului Heringului și al Vodcii”.
Noii parteneri de franciză beneficiază de un brand cunoscut, de know-how, de sprijin pe toată durata contractului, dar și de asistență pentru alegerea locațiiei, pentru orice proiecte gândite în proiectarea interioară a spațiilor, precum și în furnizarea de soluții pentru a reduce la minimum costurile de funcționare. Totodată, francizorii oferă soluții în publicitate și marketing, furnizează website-ul, acordă sprijin în planificarea livrărilor, rețete pentru toate produsele din meniu și o instruire cuprinzătoare în prepararea alimentelor. Foarte important, dacă este necesar, sunt asigurate echipamente de împrumut, cum ar fi congelatoare, frigidere, bar mobil etc. Pentru lansare, noii parteneri sunt susținuți de o echipă care îi va ghida în procesele de instruire și îi va ajuta în orice situație.
Articole citite
Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat
/01.10.2025
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Cele mai citite
Ai grijă la ceea ce sună prea bine
/13.10.2025
Fără energie și efort nu poate exista o afacere de succes, nici măcar în cazul francizei. Ar trebui să te gândești la asta înainte de a lua o decizie privind un asemenea demers. La ce ar trebui să fii atent?
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Skiby Kids este un brand de îmbrăcăminte pentru copii de toate vârstele și pentru toate anotimpurile, care poate fi găsit prin intermediul magazinului on-line sau e-shop-ului.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari