Miza pe ciocolata premium
Rețeaua din țara noastră a vândut, anul trecut, peste 70 de tone de ciocolată, cu mai mult de 60 la sută față de anul precedent, Leonidas România ocupând, astfel, locul șase la nivel continental, cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro. Așa se face că piața din România a devenit una tot mai importantă pentru compania belgiană care împlinește, în acest an, 110 ani de la înființare.
Confiserie Leonidas este o companie de familie de 110 ani, care s-a transformat acum într-o franciză majoră de ciocolată belgiană pe tot globul.
Ciocolata belgiană este regalitatea printre ciocolate. Din 1913 și-a dezvoltat o reputație de excelență care ajută toate mărcile sale. Dar Leonidas distribuia ciocolată belgiană cu mult înainte ca aceasta să devină un produs la modă. Este un brand consacrat de mult timp, care este bine înrădăcinat pe piață, oferind o marcă de calitate tuturor potențialilor francizați. Este perfect poziționată pentru a profita de creșterea pieței de ciocolată de lux, în care ciocolata belgiană rămâne dominantă.
Misiunea companiei a rămas neschimbată de la înființare. Din 1913, Leonidas produce praline și produse de ciocolată de înaltă calitate. Leonidas este o companie de familie de 110 ani, care dezvoltă conceptul unei rețele de magazine soft-franciza, fără taxe de intrare, fără drepturi de autor și fără taxe de publicitate
Compania are 41 de magazine proprii în Belgia, Franța, Țările de Jos, Marea Britanie și Germania. De asemenea, are acum aproximativ 1150 de magazine francizate în 35 de țări (Belgia, Franța, Țările de Jos, Regatul Unit, Germania, Irlanda, Portugalia, Spania, România, Cehia, Grecia, Turcia, Maroc, Tunisia, Senegal, Israel, Emiratele Arabe Unite, KSA, Canada , SUA, Chile, Coreea de Sud, Malaezia, Japonia.)
Prima ciocolaterie Leonidas din România a fost deschisă în București, în urmă cu două decenii, de către firma M’B Business, aceasta devenind, totodată, reprezentant al Leonidas Belgia. Toate produsele sunt importate din această țară, unde există o fabrică unică, ce aprovizionează toate cele aproximativ 1.400 de magazine din lume. După inaugurarea primului magazin, pe strada Doamnei, omul de afaceri Jolyon M’Bei a deschis noi locații în sistem de franciză, atât în Capitală, cât și în orașe precum Brașov, Craiova, Constanța, Dumbrăvița, Slatina, dar și în Republica Moldova, la Chișinău.
Sistemul de franciză poate fi accesat în trei variante, respectiv Leonidas Standard, Leonidas Chocolate & Coffee – un concept de ciocolaterie-cafenea și Leonidas Shop in Shop – o insulă într-un centru comercial sau corner.
Foarte important este că noii veniți nu trebuie să plătească taxa de franciză sau redevență, așa cum se practică într-un sistem de franciză obișnuit. O condiție este ca produsele să fie achizițonate prin fracizor. În urma experienței avute pe piața locală, francizorul își rezervă dreptul de a cere, la acordarea francizei, o garanție care va fi restituită francizatului, total sau parțial, la ieșirea din sistem.
Investiția este strict legată de stocul de produse, ambalaje și amenajarea integral a magazinului. Investiția este strict legată de stocul de produse, ambalajele și amenajarea integrală a magazinului.
Oferta de franciză
La ora actuală, există unul sau mai mulți master francizați pe piață, fără exclusivitate geografică. Pentru aceștia, planul de afaceri trebuie să fie aprobat de CEO-ul Leonidas și de acționarii familiei. Odată desemnat ca revânzător-client, francizatul devine parte a familiei Leonidas, ca partener contractual și importator local. Francizații, la rândul lor, primesc livrări și asistență comercială de la master francizatul desemnat și de la echipa centrală de vânzări Leonidas.
Afacerea cu ciocolată este una puternică, profiturile francizaților din această industrie fiind în creștere. Drept argument stau cifrele: în 2022, la nivel global, piața ciocolatei a atins aproape 128 de miliarde de dolari, iar estimarea până în 2028 este o creștere de 4,4 la sută, respectiv peste 165 de miliarde de dolari.
Un alt aspect este modificarea comportamentului consumatorului, care devine tot mai conștient că trebuie să aibă grijă de propria sănătate și cumpără ciocolată organică. Aceasta crește cota de piață globală a ciocolatei. În plus, vânzările de ciocolată premium sunt influențate semnificativ de cererea sezonieră. Astfel, de sărbători cum ar fi Crăciunul, Paștele, 1 Martie etc. multe companii aduc pe piață o mare varietate de produse.
Valoarea industriei ciocolatei este susținută de cercetările asupra beneficiilor pentru sănătate ale consumului de ciocolată, în special de ciocolată neagră. Se știe că ciocolata reduce eliberarea hormonilor de stres, cum ar fi cortizolul, iar încorporarea regulată a alimentelor din ciocolată în dietă poate ajuta la reducerea problemelor de sănătate.
Piața globală a ciocolatei este condusă de lansările de noi produse de către producători. Creșterea veniturilor disponibile și îmbunătățirea nivelului de trai al consumatorilor vor crește, de asemenea, cota de piață a industriei ciocolatei. Mai mult, utilizarea soluțiilor inovatoare de ambalare este proiectată să atragă mai mulți consumatori.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari