Băutură creată de AI pentru cafenele

Atât produsul, cât și rețeta au fost propuse de AI, reflectând focusul pe inovație specific brandului. Bazată pe algoritmi, calcule matematice și tehnici statistice, AI generează un număr tot mai mare de experiențe în domenii din ce în ce mai variate, de la pictură sau muzică până la crearea de conținut scris, rezultatele fiind de multe ori nu doar performante, ci de-a dreptul uimitoare, de un realism și o profunzime a detaliilor incredibile.
Ginger Caramel Latte, care va fi lansat la începutul lunii septembrie, este un produs versatil, în același timp apetisant, energizant, reconfortant și relaxant, care poate fi savurat în diverse momente ale zilei și care, datorită ingredientelor, texturii și combinației unice de arome se potrivește unui număr variat de preferințe și stiluri de viață. Pe bază de espresso, lapte proaspăt, sirop de ghimbir și caramel, este opțiunea perfectă pentru a oferi un boost de energie, dar și pentru a-ți satisface dorința de inedit și neconvențional.
„Inovația face parte din ADN-ul 5 to go, ne-am asumat de la bun început provocarea de a ține pasul cu trendurile și nu este prima dată când explorăm zone noi și ne surprindem clienții prin lansarea de produse care sparg tiparele convenționale. Ideea de a folosi potențialul creativ al AI pentru a optimiza rețetele, eficientizând procesul de creație și îmbunătățind experiența de care beneficiază consumatorul final este una care merită exploatată. Primul produs obținut astfel, Ginger Caramel Latte este o băutură prin excelență inovatoare, dar care deține toate atributele produselor 5 to go cu care ne-am obișnuit clienții. Nota finală va aparține echipei noastre de barista, care va personaliza rețeta pentru a crea gustul apropiat de preferințele consumatorilor noștri”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Ginger Caramel Latte este un produs cu textură bogată și cremoasă, ce îmbină calitățile ghimbirului cu dulceața caramelului pentru a oferi un rezultat savuros și un număr moderat de calorii, până la 250, în funcție de gramajul ales. Meniul de toamnă 5 to go va include și produsele deja cunoscute, precum Pumpkin Latte.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Polonezii de la LPP au ales AFI Palace Ploieşti pentru introducerea brandului Mohito în România.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Într-o lume în care tehnologia devine omniprezentă, capacitatea de a înțelege și de a lucra cu ea a devenit o abilitate esențială. Una pe care ți-o oferă Academia Micilor Developeri.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari