Franciza Pizzamania, tradiție și autenticitate
Franciza Pizzamania, tradiție și autenticitate / De peste două decenii, Pizzamania oferă celor care iubesc pizza un produs autentic italian, făcut din cele mai proaspete și bune materiale, conform rețetelor tradiționale. Școliți la Academia de Pizza, celebră în toată lumea, noii veniți vor descoperi foarte repede avantajele parteneriatului cu această franciză.
Marţi
08.04.2025
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
 

Punctul de plecare

Filozofia de la care a plecat Andrei Fâciu este descrisă în puține cuvinte, dar definitorii: „Conexiunea pe care am păstrat-o cu cei care culeg strugurii, cu cei care îngrijesc măslinii, cu cei care fac vinul și uleiul pe care îl folosim, cu producătorii de brânzeturi, cu cei care cresc roșiile si cu cei care fac salamurile, este cea care ne-a învățat si care ne inspiră”.

Prima pizzerie, bazată pe tradiția milenară a cuptorului cu lemne, a fost deschisă la Vălenii de Munte, după rețetele originale care au devenit definitorii pentru această afacere. Debutul a fost făcut cu ajutorul financiar al familiei. Ulterior, Andrei a folosit cea mai bună strategie pentru dezvoltarea unui business serios: a reinvestit permanent. În 2016, cu sprijinul uneia dintre cele mai bune școli de pizza din Italia, Accademia Pizzaioli, acesta devine Pizza Master Instructor, iar în anul următor deschide, în București, prima școală de pizzaioli din România. Este o școală extrem de serioasă, care eliberează certificate emise și semnate de către Enrico Fama, președintele primei unități de acest fel din lume.

Deschiderea academiei îl determină pe antreprenor să deschidă prima unitate din Capitală, apoi o a doua și să se gândească la francizarea afacerii.

Argumentele francizei

În primul rând este unică, lejeră și gustoasă. PIZAMANIA2GO este concepută artizanal și doar cu ingrediente de primă calitate. Apoi, în doar trei minute este gata o pizza artizanală în stil napoletan, fierbinte și gustoasă, datorită modului în care a fost concepută și a cuptorului special. Nu în cele din urmă, este vorba despre o afacere profitabilă, economică și fără mari bătăi de cap. Asta deoarece prepararea unei pizza nu necesită personal specializat, nu generează pierderi sau consumuri inutile de materii prime și poate fi servită în familie, alaturi de cei dragi.

Conceptul este usor de implementat, putând fi deschis atât ca locație independentă, cât și ca modul adiacent de tip Shop in Shop. În primul caz, este nevoie de cel puțin 20 de metri pătrați, cu condiția ca suprafața să permită amenajarea următoarelor zone:

• Zona de preparare (cu frigidere separate pentru produse de origine animală și neanimală, cuptor cu microunde, cuptor) – aproximativ 10 mp;

• Suprafața de vânzare (cu blat de servire si vitrina frigider, vitrina din sticla) – aproximativ 5 mp;

• Zona clienți (intrare, zona de așteptare și cateva locuri) – minim 5 mp;

Avantaje competitive

Produs unic la o calitate superioară

Același produs poate fi găsit în toate locațiile Pizzamania, la același standard de calitate

Afacere pentru toata lumea

Orice antreprenor poate începe o astfel de afacere, cu o minimă pregatire la Academia de Pizza

Inovare și adaptare la cerințele pieții

Pizzamania este un permanent motor de inovare prin locatiile proprii, academia de pizza și prin participarea la concursuri internaționale

- Implementare și operare facilă

- Pizza precoaptă, ambalată în atmosferă controlată.

- Control total al procesului

 -Au fost eliminate pierderile tehnologice

- 365 zile pe an

- Meniu atractiv, adaptat pentru toate sezoanele

De la începutul cooperării și la fiecare pas al acesteia, vă stăm la dispoziție. Vom împărtăși experiența pe care am acumulat-o de-a lungul anilor și, împreună, vom deschide un restaurant Pizza Mania 2 GO.

Oferim:

  • consultanță privind alegerea locului și amplasarea acestuia;
  • formarea personalului;
  • prezența în primele zile de funcționare a restaurantului;
  • Materiale promoționale în format electronic
  • Achizitie echipamente de la furnizorii deja agreati
  • PIZZA MANIA a proiectat un design comun interior și exterior al pizzeriei PIZZAMANIA 2GO, care include următoarele elemente de identificare a rețelei:

• Decoratiuni interioare

• Zona de servire

• Branding exterior

Business Card

• Investiție totală estimată: Maxim 50.000 de euro, care include amenajare, echipamente, pregătire, taxe de franciză și deschidere

• Profilul francizatului: Antreprenor, cu profil proactiv, implicat in afacere

• Conceptul este ușor de implementat, având în vedere posibilitatea deschiderii ca locație independentă sau de tip Shop in Shop.


Ștefan Pricop
Business Development Manager