Gustul bucătăriei italiene de post

Foto: Quasi Pronti Ploiești Shopping City
Reţeaua de restaurante cu specific italian Quasi Pronti a deschis ieri o nouă locaţie în franciză în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. Restaurantul cu o suprafaţă de aproximativ 50 de metri pătraţi este situat la parterul mall-ului şi deserveşte întreaga zonă de food-court a centrului comercial. În noua locaţie a fost investită suma de 55.000 de euro.
„Întrucât ne aflăm în Postul Crăciunului, din meniurile restaurantelor nu lipsesc preparate delicioase de post: pizza cu măsline, ciuperci proaspete, porumb, cubuleţe de roşii, brocoli, caşcaval vegetal şi sos picant, dar şi paste şi specialităţi din paste de post, precum lasagna cu spanac, foietaj, ciperci, pulpă de roşii, usturoi şi alte ingrediente alese de clienţi”, spune Gabriela Găvojdea, cea care a adus Quasi Pronti prin franciză în România.
Pe 15 noiembrie, lanţul de fast-food a deschis un nou restaurant şi în Ploieşti Shopping City, mall-ul care şi-a deschis porţile în aceeaşi zi. În decembrie Quasi Pronti se mută din sudul în centrul României, în judeţul Braşov, unde pregăteşte deschiderea unei noi locaţii, în centrul comercial My Place.
Quasi Pronti se extinde în România în sistem de franciză, licenţa de master franciză pentru ţara noastră fiind deţinută de Gabriela Găvojdea. “Persoanele interesate să se alăture reţelei de restaurante Quasi Pronti vor primi din partea noastră tot sprijinul pentru a-şi dezvolta o afacere care să le aducă un profit atractiv. Franciza Quasi Pronti oferă un business sigur pe termen lung, care poate depăşi obstacolele impuse de condiţiile economice actuale”, spune Gabriela Găvojdea, Master Francizat Quasi Pronti România.
Principalii jucători de pe piața de fast-food din România, estimată la o valoare de peste jumătate de miliard de euro, sunt McDonald's, KFC și nou venitul Subway. În acest an, doar KFC și Subway au mizat pe expansiune, McDonald's având programată o singură inaugurare. KFC a deschis șapte restaurante în 2012, dintre care patru drive-thru, iar Subway a inaugurat de la intrarea pe piața locală (aprilie 2012) opt unități.
(E.C.)
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari