Gustul bucătăriei italiene de post

Foto: Quasi Pronti Ploiești Shopping City
Reţeaua de restaurante cu specific italian Quasi Pronti a deschis ieri o nouă locaţie în franciză în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. Restaurantul cu o suprafaţă de aproximativ 50 de metri pătraţi este situat la parterul mall-ului şi deserveşte întreaga zonă de food-court a centrului comercial. În noua locaţie a fost investită suma de 55.000 de euro.
„Întrucât ne aflăm în Postul Crăciunului, din meniurile restaurantelor nu lipsesc preparate delicioase de post: pizza cu măsline, ciuperci proaspete, porumb, cubuleţe de roşii, brocoli, caşcaval vegetal şi sos picant, dar şi paste şi specialităţi din paste de post, precum lasagna cu spanac, foietaj, ciperci, pulpă de roşii, usturoi şi alte ingrediente alese de clienţi”, spune Gabriela Găvojdea, cea care a adus Quasi Pronti prin franciză în România.
Pe 15 noiembrie, lanţul de fast-food a deschis un nou restaurant şi în Ploieşti Shopping City, mall-ul care şi-a deschis porţile în aceeaşi zi. În decembrie Quasi Pronti se mută din sudul în centrul României, în judeţul Braşov, unde pregăteşte deschiderea unei noi locaţii, în centrul comercial My Place.
Quasi Pronti se extinde în România în sistem de franciză, licenţa de master franciză pentru ţara noastră fiind deţinută de Gabriela Găvojdea. “Persoanele interesate să se alăture reţelei de restaurante Quasi Pronti vor primi din partea noastră tot sprijinul pentru a-şi dezvolta o afacere care să le aducă un profit atractiv. Franciza Quasi Pronti oferă un business sigur pe termen lung, care poate depăşi obstacolele impuse de condiţiile economice actuale”, spune Gabriela Găvojdea, Master Francizat Quasi Pronti România.
Principalii jucători de pe piața de fast-food din România, estimată la o valoare de peste jumătate de miliard de euro, sunt McDonald's, KFC și nou venitul Subway. În acest an, doar KFC și Subway au mizat pe expansiune, McDonald's având programată o singură inaugurare. KFC a deschis șapte restaurante în 2012, dintre care patru drive-thru, iar Subway a inaugurat de la intrarea pe piața locală (aprilie 2012) opt unități.
(E.C.)
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari