Ce cadou le-a făcut Subway românilor de ziua lor

Subway concurează în Galeria Comercială Auchan Titan cu Dominium Pizza, Springtime, Pizza Hut, dar și cu principalul său rival, McDonald’s.
Marţi
04.12.2012
Subway, cel mai mare lanț de restaurante lume, a deschis un nou restaurant în București de Ziua Națională a României.
 

Pe 1 Decembrie Subway a deschis un nou restaurant în Capitală, în Galeria Comercială Auchan Titan, în vecinătatea unuia dintre principalii săi rivali, McDonald's. Noul restaurant este ce-a dea zecea unitate pe care Subway a inaugurat-o în România și cea de-a șasea din București. Pentru următorii patru ani, lanțul de fast-food vizează să ajungă la un număr de 40 de unități pe piața românească.

La nivel internațional, Subway deţine peste 37.000 de restaurante, în 99 de ţări și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. ”93% dintre restaurantele Subway deschise la nivel internațional au succes. Aceste calcule nu sunt făcute de noi, ci de instituții specializate care monitorizează acest business”, a declarat pentru Franchising.info.ro, Rumen Radev, agent dezvoltare Subway.

Intrat pe piața românească în aprilie 2012, Subway a deschis până în prezent 9 restaurante în România, dintre care cinci în București: în zona Piața Victoriei, în Sun Plaza, în Upground Business Center din Pipera, la parterul magazinului Cocor, în Galeria Comercială Auchan Titan și patru în țară: în Timișoara, Pitești, Cluj și Iași. Lanțul de fast-food va deschide o unitate și în centrul comercial Carrefour Orhideea.

Subway se dezvoltă pe piața românească prin franciză. Costul licenței necesare pentru deschiderea unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Dacă un francizat al rețelei vrea să-și deschidă mai multe unități, taxa pentru obținerea licenței se reduce la jumătate, respectiv 3.750 de euro, pentru următoarele restaurante pe care le va inaugura. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la 100.000 de euro.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.