Sărmăluțe sau paste?

OalaCuBunătăţi, brandul de livrare de mâncare românească la oală şi lider al segmentului, anunţă intrarea pe piaţa de mâncare italienească prin încheierea unei colaborări cu Trattoria Verdi, unul din cele mai puternice branduri ale gastronomiei italieneşti de pe piaţa din Bucureşti. Extinderea serviciilor a avut loc în urma unei investiţii de 50.000 euro, informează un comunicat de presă al companiei.
“Am intrat pe piaţă cu un concept inovator, livrare de mâncare la oală şi am devenit lideri pe acest segment, cu o cotă de piaţă de 90%, fiind foarte atenţi la nevoile clienţilor nostri. Astfel, dorinţa de a ne extinde serviciile oferite a venit ca un pas natural, iar în Trattoria Verdi am găsit un partener de încredere care are aceeaşi viziune ca şi noi. Dorim să îi oferim consumatorului OalaCuBunătăţi o varietate cât mai mare de produse dintre care poate sa aleagă. Şi nu o să ne oprim aici. Ne-am propus ca acesta să poată comanda orice tip de preparate, gătite special pentru el, la comandă.”, a declarat Alin Stan, Co-Fondator OalaCuBunătăţi.
Cu o cifră de afaceri estimată la 2.1 milioane lei în 2014 şi preconizări de 4,3 mil. lei în 2015, OalaCuBunătăţi apreciază că parteneriatului semnat cu Trattoria Verdi va aduce o creştere cu 30% a vânzărilor.
Dacă până acum în meniul OalaCuBunătăţi se regăseau 130 de preparate, pregătite de 12 bucătari specializaţi pe mâncare românească, după încheierea colaborării cu Trattoria Verdi clienţii pot alege din 160 produse. Printre cele mai căutate preparate ale bucătariei româneşti se regăsesc salata boeuf, ciorba de văcuţă şi sărmăluţe din porc şi se estimează că, pentru bucătăria italiană, cele mai mari cereri vor fi pentru lasagna, pastele al forno şi supele cremă.
“Ne bucurăm că avem ocazia să colaborăm cu un brand atât de puternic, cum este OalaCuBunătăţi. Propunerea de parteneriat venită din partea lor ne-a confirmat apetitul pe care românii îl au pentru bucătaria italiană şi suntem siguri că noile preparate din meniul OalaCuBunătăţi se vor bucura de un real succes. Acestea vor fi gătite într-un procent de 100% de bucătarii Trattoria Verdi şi vor avea aceeaşi calitate ca şi produsele ce sunt servite în locaţiile fizice ale brandului.”, a declarat Viorel Bacanu, Fondator Trattoria Verdi.
Înfiinţată în 2010, OalaCuBunătăţi a propus un concept nou pe piaţa de food delivery din România: mâncarea la oală. În oferta brandului se regăsesc preparate româneşti, aperitive, ciorbe şi supe, produse din carne de curcan, pui, porc sau vită, garnituri, dar şi deserturi.

Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari