modă
O nouă piață
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Brandul Diverse vine în România
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Când intuiești viitorul
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Soluții complete pentru parteneri
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Afaceri cu grijă pentru corp
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Când tradiția spune totul
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Piețe noi, parteneri noi
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Blugii LOFT se potrivesc Europei
Jeansul LOFT este foarte căutat în Turcia pentru designul lui unic, creativ și contemporan. Acum, firma este pregătită să se extindă în Europa.
Franciză cu prestanță
Brandul Brutale, recunoscut la nivel european pentru costumele bărbătești stilate pe care le produce, caută parteneri de franciză în România.
Franciză cu stil
Brandul bulgar Brutale, renumit pentru costumele elegante pentru bărbați, se extinde în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarea francizei în această regiune, inclusiv în România.
Un brand dedicat bărbaților - o franciză pentru toată lumea
Brandul de modă pentru bărbați Giovanni Galli își extinde rețeaua de franciză în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarei rețelei de franciză și în țările din această regiune.
Topshop Topman anunță deschiderea primului magazin din România
Brandurile britanice de fashion Topshop și Topman urmează să intre pe piața din România cu un concept unic.
Franciza cu origini japoneze
În Japonia, potrivit datelor din 2017, Uniqlo deținea 831 de magazine, dintre care 41 de magazine erau în franciză.
Schimbări pentru franciza de modă CCC
După dezvoltarea cu succes a rețelei de magazine de încălțăminte CCC în România, Peeraj Brands International a încheiat un acord cu retailerul de încălțăminte CCC pentru a dezvolta franciza și pe alte piețe.
Retailerii se extind dincolo de graniţe
Grupul polonez Esotiq & Henderson a înregistrat o expansiune impresionantă anul trecut şi a ajuns la 18 magazine în franciză în Ucraina.
Blue Shadow, schimbări în piaţa de fashion
Brand-ul polonez de fashion dezvoltă o nouă strategie de business.
Lanidor, un brand portughez intrat recent pe piața din România
Primul magazin a fost deschis în ParkLake Shopping Center, în septembrie 2016, franciza fiind deținută de către firma QAZ Fashion Retail
Geox extinde rețeaua în franciză
Brandul italian de încălțăminte a ales să extindă rețeaua proprie ce poartă același nume și în sistem de franciză.
Retailerul 4F este în creștere rapidă
Proprietarul lanţului de magazine de produse sportive vrea extinderea showroom-urilor
Primul magazin Forever 21
Lanţul de magazine Forever 21 a deschis prima locaţie în România în centrul comercial Park Lake din Bucureşti
Vin englezii
Debenhams urmează modelul Burger King şi îşi încearcă din nou norocul pe piaţa românească, sub umbrela unei francize.