De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

În noiembrie 2016, Radu Savopol îşi exprima speranţa că va închide anul financiar cu un număr de 35 de cafenele deschise. La 1 ianuarie 2017, lanţul de cafenele „5 to go” număra 35 de unităţi şi alte 5 aflate în diverse stadii de pregătire. Radu Savopol spunea atunci că deschiderea spre comunicarea cu clientul, factor esențial în fidelizarea clienților pentru o cafenea, le-a adus multe sugestii de la francizați, pe de o parte, dar și de la consumatori. Pe baza acestor sugestii, dar şi cu un aport creativ propriu substanţial, compania vine pe piaţă în 2017 cu concepte noi, inedite pentru zona de horeca, Unul dintre concepte, care poartă denumirea de ”5 to go coffee spot”, se bazează pe parteneriate cu lanțuri mari de magazine care dețin galerie comercială sau cu lanțuri de magazine de nișă, cum sunt cele de electronice și electrocasnice. Este un concept de horeca în retail, fiecare dintre cele două sprecializări generând trafic şi creşterea vânzărilor. O altă direcţie de business, despre care nu s-a vorbit până acum, are în vedere conceptul de „social bar” şi nevoia oamenilor de a lucra, de a comunica şi chiar de a stabili întâlniri de business într-un mediu mai deschis spre comunicare şi mai puţin scorţos. De aici vine şi denumirea noului proiect -„Dialogue”.
Cum a încheiat anul 2016 reţeaua de cafenele „5 to go”?
Radu Savopol, co -fondatorul brandului „5 to go” : Aşa cum estimam încă din toamna anului trecut. Ba chiar ceva mai bine, pentru că vânzările au crescut cu aproximativ 20 %, peste aşteptările noastre. Păcat că începutul acesta de an a fost mai slab decât lunile ianuarie din anii anteriori. Au fost multe zile libere care au modificat obiceiurile de consum tradiţionale pentru această perioadă a anului. „5 to go” a încheiat 2016 cu 35 de cafenele în reţea, iar alte cinci sunt în stadiul de pregătire pentru a fi deschise. Consider că ne- am atins obiectivele planificate.
Cum arată obiectivele pentru anul acesta?
Ne propunem să dublăm numărul de cafenele în reţeaua „5 to go”, vrem să ajungem la 70- 80 până la sfârşitul anului. Din punct de vedere al vânzărilor, dacă ritmul de expansiune va fi echilibrat pe parcursul anului, înseamnă tot o dublare. Vom încerca să fim deschişi şi la anumite tipuri de deschideri derivate din conceptul „to go”. Chiar săptămâna asta, luni, am deschis în mall-ul Promenada o locaţie în parteneriat cu FruFru. Ei vând produsele lor, noi vindem produsele noastre pe bază de cafea.
Vorbeaţi la sfârşitul anului 2016 de concepte noi - ”5 to go +” şi ”5 to go coffee spot”. Ce planuri aveţui cu ele?
Spuneam la sfârşitul anului trecut că avem o ușoară schimbare a perspectivei asupra businessului. Vorbim acum despre Grupul 5togo. Această schimbare se datorează unor noi concepte, derivate din conceptul de cafenea “to go” care deja ne-a propulsat în rândul celor mai iubite și de succes brand-uri românești contemporane. Noile concepte sunt deja lansate, pentru ”5 to go coffee spot” existând discuţii avansate pentru două locaţii ce vor fi deschise. Prin conceptul ”5 to go coffee spot” noi accesăm zone cu trafic de consumatori, cum ar fi într-un mall sau în galeria comercială a unui supermarket, zone în care chiriile sunt mari și nu ar putea fi acoperite din vânzările conceptului ”5 to go”. Dar la rândul nostru suntem generatori de trafic pentru magazinul respectiv.
Veţi focusa activitatea companiei pe expansiunea “5 to go” si ”5 to go coffee spot” ?
Nu, vom orienta activitatea în mai multe direcţii, tocmai de aceea spuneam că vorbim despre Grupul 5togo. Expansiunea reţelei “5 to go” si lansarea primelor locaţii”5 to go coffee spot” reprezintă doar o componentă a acestor activităţi. Încercăm în paralel să dezvoltăm o altfel de relaţie comercială cu furnizorii, inovăm şi căutăm să dezvoltăm produse proprii. În plus, avem discuţii avansate pentru parteneriate pe HoReCa în Cehia şi Polonia. Nu în ultimul rând, la începutul primăverii vom lansa un proiect total nou, ce reprezintă o altă direcţie de business, despre care nu s-a vorbit până acum, şi care are în vedere conceptul de „social bar” şi nevoia oamenilor de a lucra, de a comunica şi chiar de a stabili legături de business într-un cadru informal . Denumirea noului proiect -„Dialogue” – este în linie cu ceea ce doreşte să devină acest brand, a cărui primă locaţie se va deschide pe 1 martie 2017 într-un business tower în Piaţa Rosetti.
Articole citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari