Franciza 5 to Go
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o
băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.
Un alt element de noutate pe piața de HoReCa din România este implementarea conceptului “fixed price”. Orice produs, fie el băutură pe bază de cafea, fresh, răcoritoare sau produse de patiserie, are prețul unic de 5 lei.
Designul locațiilor este inovativ. Întregul concept și design-ul fiecărei cafenele 5 To Go este realizat chiar de către co-fondatorul brand-ului, Radu Savopol, care este și designer de interior. Întreaga ambianță a cafenelelor este construită în jurul ideii de spațiu prietenos, urban, cu ușoare influențe scandinave, cu personalitate, dar evitând accentele prea puternice, pentru a crea o stare de bine atât clientului aflat încă în etapa gimnaziala sau la facultate, cât și adulților ce lucrează în corporații sau bunicilor aflați la plimbare cu nepoții pe străzile din București sau alte orașe mari ale țării.
În prezent, 5 To Go este cel mai mare lanț de cafenele din România, fiind prezent în București, dar și în alte orașe precum Iași, Constanța, Cluj, Ploiești, Pitești, Craiova și este totodată cea mai accesată franciză de pe teritoriul țării.
Prima cafenea a fost deschisă la începutul anului 2015 și s-a impus rapid pe piață, astăzi numărându-se peste 40 de locații active. 5 To Go este un “coffee to go” cu un concept unic în domeniul HoReCa, unde orice produs costă 5 lei și unde accentul este pus pe calitatea produselor, dar și pe design-ul prietenos al cafenelelor, îndemnând un număr cât mai mare de persoane să devină clienți fideli.
În cei doi ani de când a fost creat brandul, cifra de afaceri a crescut într-un ritm impresionant. Aceste rezultate sunt influențate și de francizarea cafenelelor către tineri, absolvenți de studii superioare, deoarece este punctată susținerea celor care vor să aleagă drumul antreprenoriatului.
Sistemul de franciză satisface cerințele până în cele mai mici detalii, având un department intern care se ocupă de dezvoltarea sistemului. Investiția globală este cuprinsă între 15.000-20.000 de euro, incluzând și taxa de franciză.
Planul pentru anul 2017 constă în atingerea numărului de 70 de locații, atât în București cât și în alte orașe din România, dar și în alte regiuni din Europa.
- Anul lansării – 2015
- Țara de origine – România
- Locații vizate – toate orașele din țară cu peste 50.000 de locuitori
- Taxa de franciză – 4.500 Euro + TVA
- Redevențe – 4% din cifra de afaceri + TVA
- Marketing – 1,5% din cifra de afaceri + TVA
- Investiție Globală – între 15.000 și 20.000 Euro (Taxa de fraciză inclusă)
- Suprafața medie – 10-50 m2
- Tip de contract – Franciză
- Durată contract – 5 ani
Puteți afla mai multe detalii direct de la unul dintre fondatorii acestui business de success, accesând link-ul urmator: https://www.youtube.com/watch?v=1w7tag0V56M
Articole citite
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
E-mail: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i til salg, 2-fma til salg, køb pentobarbital online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top forespørgsler køb peruviansk pink kokain, køb mephedron online, køb dmt online,🔥 🔥 køb o-pc, køb...
https://alphamegachem.com/product/buy-peruvian-pink-cocaine-online/ Email: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i for sale, 2-fma for sale, buy pentobarbital online, 🔥 🔥buy apvp research chem online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink cocaine, buy mephedrone online, buy dmt online,🔥 🔥 buy o-pce, buy peruvian...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!