Franciza 5 to Go

5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o
băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.
Un alt element de noutate pe piața de HoReCa din România este implementarea conceptului “fixed price”. Orice produs, fie el băutură pe bază de cafea, fresh, răcoritoare sau produse de patiserie, are prețul unic de 5 lei.
Designul locațiilor este inovativ. Întregul concept și design-ul fiecărei cafenele 5 To Go este realizat chiar de către co-fondatorul brand-ului, Radu Savopol, care este și designer de interior. Întreaga ambianță a cafenelelor este construită în jurul ideii de spațiu prietenos, urban, cu ușoare influențe scandinave, cu personalitate, dar evitând accentele prea puternice, pentru a crea o stare de bine atât clientului aflat încă în etapa gimnaziala sau la facultate, cât și adulților ce lucrează în corporații sau bunicilor aflați la plimbare cu nepoții pe străzile din București sau alte orașe mari ale țării.
În prezent, 5 To Go este cel mai mare lanț de cafenele din România, fiind prezent în București, dar și în alte orașe precum Iași, Constanța, Cluj, Ploiești, Pitești, Craiova și este totodată cea mai accesată franciză de pe teritoriul țării.
Prima cafenea a fost deschisă la începutul anului 2015 și s-a impus rapid pe piață, astăzi numărându-se peste 40 de locații active. 5 To Go este un “coffee to go” cu un concept unic în domeniul HoReCa, unde orice produs costă 5 lei și unde accentul este pus pe calitatea produselor, dar și pe design-ul prietenos al cafenelelor, îndemnând un număr cât mai mare de persoane să devină clienți fideli.
În cei doi ani de când a fost creat brandul, cifra de afaceri a crescut într-un ritm impresionant. Aceste rezultate sunt influențate și de francizarea cafenelelor către tineri, absolvenți de studii superioare, deoarece este punctată susținerea celor care vor să aleagă drumul antreprenoriatului.
Sistemul de franciză satisface cerințele până în cele mai mici detalii, având un department intern care se ocupă de dezvoltarea sistemului. Investiția globală este cuprinsă între 15.000-20.000 de euro, incluzând și taxa de franciză.
Planul pentru anul 2017 constă în atingerea numărului de 70 de locații, atât în București cât și în alte orașe din România, dar și în alte regiuni din Europa.
- Anul lansării – 2015
- Țara de origine – România
- Locații vizate – toate orașele din țară cu peste 50.000 de locuitori
- Taxa de franciză – 4.500 Euro + TVA
- Redevențe – 4% din cifra de afaceri + TVA
- Marketing – 1,5% din cifra de afaceri + TVA
- Investiție Globală – între 15.000 și 20.000 Euro (Taxa de fraciză inclusă)
- Suprafața medie – 10-50 m2
- Tip de contract – Franciză
- Durată contract – 5 ani
Puteți afla mai multe detalii direct de la unul dintre fondatorii acestui business de success, accesând link-ul urmator: https://www.youtube.com/watch?v=1w7tag0V56M
Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari