Susținere pentru producătorii autohtoni

Alături de producătorii locali / Cofondatorii francizei 5 to go au decis să se alăture campaniei Fabricat în România
Marţi
26.05.2020
Producătorii autohtoni au o nouă șansă să-și distribuie produsele, după ce franciza 5 to go s-a alăturat campaniei „Fabricat în România”.
 

Producătorii autohtoni au o nouă șansă să-și distribuie produsele, după ce franciza 5 to go s-a alăturat campaniei „Fabricat în România”.

Deținătorii francizei 5 to go au decis să susțină antreprenorii locali ale căror produse se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în rețeaua de cafenele. Procesul de selecție este în derulare, iar până acum au fost înscrise peste o sută de produse. Primul dintre cele deja selectate și care a devenit parte din meniul 5 to go, Cascara Lemonade, este o băutură artizanală, acidulată, fără conservanți și fără arome adăugate, marca Kofi Ti – primul atelier de cold brew din România.

 „A venit un val uriaș de cereri în ultimele zile și ne bucurăm foarte mult că brandurile românești vor să se asocieze cu noi, că au încredere în puterea comunității 5 to go. Campania a venit din dorința de a contribui la susținerea antreprenorilor români, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gamă variată de produse românești premium, de cea mai bună calitate. Credem în puterea de a da re-start industriei, împreună. Vom continua procesul de selecție, vor urma și alte produse „fabricate în România” pe care le veți regăsi cât de curând în cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista în locații, le vom include ulterior într-o broșură ce va fi distribuită gratuit în rețeaua noastră, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator al sistemului de franciză 5 to go.

Ca urmare a deciziei grupului de a redeschide mare parte dintre locații pe data de 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, grupul 5 to go a ajuns la o medie de 10.000 de clienți pe zi și aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.

„Ne-am dorit să reintrăm cât de repede pe piață, în condiții de siguranță, datorită feedback-ului primit de la clienții 5 to go în mod constant, în toată această perioadă. Am construit o comunitate puternică, cu clienți loiali și prieteni ai mărcii, iar dovadă stau rezultatele înregistrate în cele două   săptămâni de la deschidere: am atins pragul de 10,000 de clienți pe zi și ne apropiem de un procent de 50% din normal, cu o creștere a mediei de bon. Sunt vești care nu pot decât să ne bucure și să ne aducă din ce în ce mai aproape de realitatea pe care ne-o dorim cu toții. De pe 5 mai încoace am și deschis șapte noi locații dintre cele care erau în amenajare în timpul crizei, așa că avem toate premisele să continuăm să ne dezvoltăm și să fim optimiști”, a declarat, la rândul său, Radu Savopol, cofondator al francizei 5 to go.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 160 de locații proprii și în sistem de franciză, fiind este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.


Sub semnul cifrei 5 / Echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în cafenelele grupului: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață
Ștefan Pricop
Business Development Manager