Franciză în trend, noi parteneriate
În această vară, în ciuda problemelor majore create de pandemie în domeniul HoReCa, lanțul de cafenele to go Captain Bean și-a dovedit viabilitatea și a deschis două noi francize. Totodată, vizează noi colaborări pe partea de nord, centru și de sud a țării, până la finalul anului. Luna iunie a marcat deschiderea primei locaţii Captain Bean din afara judeţului Cluj, în Oradea, unde un fost angajat de acum patru ani le-a devenit partener. De asemenea, la începutul lunii august a avut loc inaugurarea locaţiei Captain Bean din Câmpina, prima de tip insulă, deschisă în incinta unui supermarket.
“Ne propunem ca, până în luna decembrie, să deschidem alte șase locaţii, estimând că vom ajunge să ne depăşim obiectivul setat în ianuarie în ceea ce priveşte extinderea pe acest an. Astfel, avem semnate precontracte pentru deschiderea unei locaţii în Baia Mare, în Cluj-Napoca şi în Bucureşti, respectiv două locaţii în Târgu Mureş. În plus, francizatul nostru actual din Oradea va mai deschide încă o locaţie la el în oraş. Peste toate cele spuse mai sus, suntem în căutare de parteneri şi în Râmnicu Vâlcea, Ploieşti şi Bucureşti, oraşe pentru care deja avem locaţii pregătite, în baza unui parteneriat cu un retailer”, a declarat Bogdan Pandea, fondatorul Captain Bean.
În ciuda dificultăţilor din contextul pandemiei, creatorul acestei francize în plină expansiune apreciază că, prin munca asiduă a echipei sale și a seriozității de care au dat dovată toți partenerii lor, deopotrivă, au reuzit să facă față tuturor provocărilor, deloc ușoare.
“Desigur, nu am fi putut să perseverăm în aceste luni grele nici fără suportul comunităţii pe care am format-o în cei peste șase ani de activitate. Aceştia, nu doar că ne-au încurajat cu mesaje de susţinere pe întreaga perioadă în care am avut locaţiile închise, ci ne-au şi susţinut direct prin achiziţionarea de carduri şi abonamente la cafea plătite în avans”, a adăugat Pandea.
Povestea Captain Bean a început în 2014, cu un espressor, doi barista și mult curaj. Dezvoltarea lanțului de cafenele to go a fost organică, bazată pe cererile constante ale clienților, relaționarea permanentă cu aceștia, sponsorizarea și participarea la peste o sută de evenimente și implicarea în proiectele comunității. Odată cu trecerea timpului, au definit proceduri, au stabilit furnizori stabili, au fost trasate strategii și au câștigat multă experiență. Pandea a văzut oportunitatea de a dezvolta brandul în sitem de franciză când a conștientizat că are toate resursele necesare pentru ca business-ul să aibă loc în mod controlat, predictibil și eficient.
Captain Bean mizează pe diversitate și inovație, având o gamă variată de băuturi pe bază de cafea, dar oferă clienților și croissante, cookies, batoane vegan-friendly, mixuri de fructe și nuci, alături de băuturi răcoritoare fără cofeină, fresh-uri, ceaiuri sau apă. Toate sunt de bună calitate și asigură un avantaj pentru viitorii parteneri. “Acum, pentru un francizat, oportunitatea este incredibilă ! Noi preconizăm un return între un an și un an și jumătate. Operarea este foarte simplă. Sprijinul pentru francizați este consistent, iar investiția mai mult decât onorabilă. Echipa care va fi permanent alături de ei va face diferența și îi va propulsa pe piață într-un mod unic”, a conchis Bogdan Pandea.
Cei care doresc se alăture conceptului Captain Bean pot găsi detalii în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.
Dezvoltarea organică asigură profitabilitatea sistemului / Captain Bean se dezvoltă organic, pe baza urmăririi permanente a cerințelor clienților Articole citite
Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune
/21.10.2025
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Cele mai citite
Afaceri rentabile din fitness
/21.10.2024
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Grupul Petrolier Rompetrol a inaugurat recent două stații de carburanți în Republica Moldova.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari