Parteneriat pentru dezvoltarea francizei
Brandul, integral românesc și care numără peste 180 de locații, a încheiat un parteneriat cu firma Demmers Teehaus, cu o tradiție de peste 20 de ani în România și apreciată pentru calitate și portofoliul vast, cu peste 300 de sortimente de ceaiuri. Începând cu 15 octombrie, în rețeaua 5 to go se regăsesc cinci sortimente de ceaiuri BIO Demmers.
“Prin acest nou parteneriat încheiat, portofoliul 5 to go se diversifică, se îmbogățește cu un nou produs de calitate. Se spune că oamenii se împart în două categorii: iubitorii de cafea și iubitorii de ceaiuri. Acum, oferim un motiv în plus clienților să treacă pragul 5 to go, adresându-ne unei categorii mai largi de consumatori. Astfel, pentru francizați, beneficiul direct este chiar traficul de clienți în locații, pentru a susține vânzările în această perioadă delicată”, a declarat Radu Savopol, cofondator al sistemului de franciză.
„Unul dintre obiectivele brandului 5 to go este ca mereu să inoveze, să surprindă, să aducă noutăți pentru iubitorii de cafea. Cu acest gând am încheiat și cel mai recent parteneriat pe zona de ceaiuri, și ne bucurăm că s-a concretizat împreună cu cei de la Demmers Teehaus, pe care-i respectăm și de care ne leagă un aspect foarte important: calitatea serviciilor oferite. Ideea că aceste ceaiuri sunt BIO ne-a încântat și mai mult, pentru că ne dorim să oferim clienților produse de top, speciale, și valoare adăugată, indiferent de ce aleg din oferta noastră”, a adăugat Radu Savopol.
Clienții 5 to go se vor putea bucura, de acum, de o gamă de ceaiuri cu totul specială, cu cinci sortimente delicioase, ce acoperă toate gusturile. Ceaiul verde sau negru, infuziile de fructe sau Rooibos fără cafeină, sunt perfecte pentru sezonul rece: Masala Chai (ceai negru, aromat cu condimente autentice de la Masala Chai din India), Green Jasmin (ceai verde natural, aromatizat cu flori de iasomie), Red Orange (infuzie de fructe de vară, cu aromă de portocale coapte), Forestberry Cocktail (infuzie intensă de fructe, cu gust delicios de fructe de pădure) și Rooibos Caramel (Rooibos fără cofeină din Africa de Sud, cu arome delicate de caramel, recomandat și copiilor). Prețul unui ceai preparat în locație este de 5 lei.
„Ne bucură mult acest parteneriat cu 5 to go, deoarece, de peste 20 de ani, obiectivul nostru este promovarea ceaiurilor de calitate și a stilului de viață sănătos. Prin acest parteneriat vom putea ajunge și educa mult mai mulți tineri despre ceaiurile de calitate și beneficiile lor asupra organismului”, a declarat, la rândul său Szarukán László, brand ambasadorul Demmers Teehaus Romania.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 180 de locații, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă, fondatorii 5 to go, sunt cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Noul lor partener, Demmers Teehaus Romania, a început comercializarea ceaiurilor încă din anul 1996, iar de atunci, atât brandul, cât și popularitatea acestor ceaiuri de înaltă calitate au crescut în paralel, astfel încât firma a ajuns lider de piață în România. Cheia succesului Demmers a fost și rămâne, întotdeauna, calitatea ceaiurilor oferite. Plantele culese manual de pe plantațiile necontaminate trec prin analize riguroase în laboratoarele de specialitate, pentru ca dumneavoastră să primiți cele mai curate și de calitate ceaiuri. Astăzi, Demmers Teehaus își întâmpină clienții cu mai mult de 300 de sortimente de ceaiuri vrac, ceai vrac dozat în plicuri și ceai la plic, precum și o gamă variată de accesorii.
Cei interesați să devină parteneri de afacere ai 5 to go pot găsi detalii în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari