Franciză eficientă în pandemie
Deși criza sanitară mondială, care a afectat și România, a pus sub semnul întrebării evoluția afacerilor, în special în HoReCa, Grupul 5 to go a înregistrat, în luna octombrie, cele mai bune rezultate pe 2020, privind cifra de afaceri. Rezultatele acestei luni se apropie de performanța anului precedent și sunt efectul unui trend crescător al ultimelor luni, la nivel de vânzări și medie de bon.
Rezultatele financiare sunt susținute de extinderea lanțului de cafenele 5 to go, care a reușit, chiar și în acest context, să deschidă noi locații, conform planului de dezvoltare pentru acest an. Astfel, din cele 100 de locații noi pentru a fi deschise în 2020, până la finalul lunii octombrie grupul 5 to go a reușit să ajungă la 85, dintre care 12 sunt în amenajare.
„Ne dorim ca trendul ascendent să nu se oprească aici și să putem susține ritmul de creștere al numărului de locații și cu performanțe financiare solide. Îmi păstrez optimismul care m-a caracterizat, în toată această perioadă, cu privire la obiectivul de 100 locații noi deschise anul acesta. Dacă îl vom îndeplini, ajungem la un total de 220 în întreaga țară, ceea ce aduce o dimensiune amplă fenomenului 5 to go. Din păcate, acest an a venit și cu părți mai puțin bune, 7 cafenele au fost închise temporar, 3 au fost relocate, iar altele 10 au fost închise definitiv. Dar asta nu ne oprește din a ne dezvolta, ba ne motivează să găsim noi soluții pentru succesul antreprenorilor din rețea”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Dezvoltarea 5 to go a continuat și la nivel de portofoliu, cu produse noi, create pentru a răspunde cerințelor consumatorilor. În această direcție, în luna noiembrie se va lansa un nou produs marca 5 to go, care vine să completeze perfect portofoliul actual.
„În această perioadă, ne-am dorit să fim cât mai aproape de clienții noștri, să continuăm să comunicăm cu ei, să le aducem alături de cafea și un zâmbet pe buze, pe cât posibil. Le-am ascultat preferințele și am învățat din feedback-ul lor, așa încât am venit cu noi idei de produse, pe care le-am și implementat. Mă refer aici la lansarea cafelei IBRIK by 5 to go, pungi de 100g și 250g, dar și la gama de cafea de specialitate Fresh Roasted Coffee – Lucky Cats. Pe 16 noiembrie, avem noi surprize. Vom lansa un produs inovator, care credem că va câștiga rapid popularitate. Toate deciziile noastre de business din acest an au avut ca obiective comune sănătatea și siguranța clienților și a echipei. Pentru asta, în perioada următoare vom pune focus pe două produse bogate în vitamina D: sucul fresh de portocale și iaurtul cu cereale”, a continuat Radu Savopol.
Din dorința de a extinde cât mai mult brandul și de a face cunoscut conceptul Pro Unit, în ultimele luni grupul 5 to go a implementat un parteneriat pe o perioadă de trei luni cu Unilever, o colaborare care s-a materializat în 20 de puncte de vânzare dezvoltate de Betty Ice. Pro Unit este un serviciu pe care 5 to go îl oferă unui business deja existent, care își poate completa gama de produse cu cele marca 5 to go. Din targetul acestui an, de 100 de noi locații, 20 sunt în regim Pro Unit.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 200 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Detalii despre cum puteți deveni parteneri 5 to go puteți găsi în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.
Evoluția spectaculoasă a brandului românesc 5 to go s-a concretizat într-un binemeritat loc 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual efectuat de Food Service, Europe & Middle East.
Franciza 5 to go vine în sprijinul partenerilor săi care, peste câteva zile, vor putea oferi clienților lor o gamă de capsule de cafea, dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor.
Cele mai citite

Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun al copilului este dorința fiecărui părinte. Centrele Verbatoria, prin franciza care funcționează în peste 20 de țări, face tocmai acest lucru.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Un studiu publicat de o școală de afaceri din SUA a constatat că francizele sunt vândute cu sume mai mari decât firmele care funcționează în sistem comercial clasic.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Subiecte populare in Forum
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ONLINE PÔŽIČKY MEDZI JEDNOTLIVCAMI BEZ POPLATKOV VEĽMI DYNAMICKÝ TÍM V PRÁCI Finančná spoločnosť sa špecializuje na všetky oblasti. Poskytujeme vám ponuky pre...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Am luat legătura cu această companie de împrumut care m-a ajutat cu o sumă de împrumut de (10.000 USD) fără niciun stres, așa că vreau să folosesc acest mijloc pentru...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/