Extindere și noi parteneriate
Unul dintre scopurile principale în atingera obiectivului de extindere a fost atins prin deschiderea a noi locații în sistem de franciză: una în Cluj-Napoca - Captain Bean Sora, iar cea de-a doua în Târgu Mureș - Captain Bean 1848.
Începând din această toamnă, cafeaua produsă de Captain Bean se găsește și în cele trei locații ale lor din Cluj-Napoca: una se află în centrul orașului, iar celelalte două în Iulius Mall și în Vivo. În curând, în baza unui nou parteneriat, aceasta se va găsi și la cofetăria Lemnul Verde din Dej.
“Pentru luna ianuarie, avem pregătite alte trei deschideri: una în Baia Mare și două în București, la Kaufland Basarab și pe bulevardul Mihail Kogălniceanu. În București, deschiderea ambelor locații va fi joi, 19 noiembrie, o zi cu atât mai importantă pentru noi cu cât este prima dată când lansăm, simultan, mai multe locații”, a declarat Bogdan Pandea, fondatorul Captain Bean.
Antreprenorii care și-au asumat administrarea noilor francize Captain Bean sunt persoane provenite din medii și domenii profesionale diferite, dovadă că oricine își dorește și are aptitudinile necesare poate deveni viitor francizat Captain Bean.
“Odată cu această extindere în sistem de franciză, am început să insistăm mai mult în ceea ce privește realizarea de oferte pentru clienții noștri, punându-le la dispoziție partenerilor o suită întreagă de campanii pe care aceștia le pot folosi în vederea obținerii de clienți noi și fidelizarea celor deja existenți”, a adăugat Pandea.
Tot datorită faptului că este în plină dezvoltare, Captain Bean și-a mărit echipa, prin extinderea departamentelor de Marketing și Training.
De asemenea, pentru a le oferi cât mai mult sprijin francizaților și pentru a lucra împreună la dezvoltarea Captain Bean, a fost inițiată o serie de ședințe cu aceștia, pe care le desfășură în mod regulat. “Putem spune că, până acum, aceste ședințe au fost un real succes și suntem mândri că francizații noștri participă la ele constant și sunt proactivi – la fiecare întâlnire venind cu idei și propuneri noi, pentru a fi discutate și ulterior implementate”, a conchis Bogdan Pandea.
Brandul, lansat cu șase ani în urmă, pune la dispoziția clienților 25 de produse, alături de cafea oferind clienților croissante, cookies, batoate vegan-friendly, mixuri de fructe și nici, băuturi răcoritoare cu și fără cofeină, fresh-uri, ceaiuri sau apă. Conceptul inovativ de franciză are un sistem bine pus la punct de furnizori, proiectarea și designul viitoarei cafenele, strategii pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților, iar francizatul are avantajul de a nu construi o afacere de la zero, având posibilitatea să își recupereze investiția într-un interval cuprins între șase luni și doi ani de la deschiderea afacerii în franciză.
Mai multe detalii despre modul în care poți deveni partener al Captain Bean puteți găsi în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari