Expansiunea Ice and Roll & Cake and Roll continuă / România este noul venit în lumea unui concept de franciză de succes
Luni
23.11.2020
Ice and Roll și Cake and Roll este unul dintre cele mai versatile concepte de franciză, care asigură profitabilitatea afacerii prin garantarea unei locații personalizate și calitatea excepțională a produselor
 

Expansiunea Ice and Roll și Cake and Roll, pornită din Polonia, a continuat cu Germania, Slovacia, Anglia, Austria și Spania. Cu puțin timp în urmă, a ajuns și în România și deja și-a dovedit viabilitatea. Francizorul pune la dispoziția noilor parteneri o rulotă foarte bine echipată pentru a vinde înghețată și băuturi răcoritoare primăvara și vara, precum și kurtos kolacs și alte dulciuri premium toamna și iarna. Mai mult, francizatul beneficiază de o locație aleasă astfel încât afacerea să fie maximizată încă de la deschidere.  Foarte important este și faptul că acesta plătește aproximativ 20% din totalul investiției, restul sumei putând fi luată în leasing.

O afacere sigură în timpuri nesigure

Cu peste 650 de rulote gastronomice răspândite într-o bună pare a Europei, prin intermediul cărora, pe toată perioada anului, sunt vândute dulciuri de sezon, Ice and Rol și Cake and Roll este cea mai mare afacere continentală de street food. Conceptul, gândit până în cele mai mici amănunte și testat timp de mai mulți an, livrează în sezonul cald o înghețată excepțională, iar în cel rece celebrii kurtos kolacs și alte dulciuri irezistibile. Punctele de vânzare sunt caracterizate, în principal, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și calitatea incontestabilă a produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților. Succesul pe care îl înregistrează cu fiecare locație deschisă, a determinat francizorul să își extindă brandul într-un mod dinamic și eficient pentru toți partenerii de afacere. Piața românească a intrat și ea în această ecuație, iar rezultatele sunt deja cuantificabile.

Un atu care nu poate fi ignorat: gustul tradițional al celebrului Kurtos kolacs

Kurtos kolacs, cu tradiție seculară în zona secuimii, a fost redescoperit în ultimii zeci de ani și a cucerit Europa. Respectarea rețetei originale, în care aluatul este frământat într-un fel anume și copt pe role de fag, adaosul de mirodenii cum ar fi scorțișoara, nucile, migdalele sau ciocolata, au făcut din acest dulce preferatul sezonului de iarnă pentru zeci și sute de mii de oameni. Copt cu precizie măsurată, face ca kurtos kolacs să devină moale la interior și crocant la exterior, ceea ce face ca aroma sa și gustul să fie inconfundabile. Ingredientele naturale, fără conservanți, fac ca această delicatesă crocantă să fie inegalabilă în preferințele consumatorilor. Mai ales când aerul rece împrăștie mirosuri apetisante pe o rază de zeci de metri. Toate acestea, împreună, fac ca vânzarea de kurtos kolacs să fie o afacere profitabilă.

O afacere cu anduranță la criză

Sutele de rulote răspândite în Europa, indiferent de țara în care funcționează, au demonstrat că afacerea funcționează cu succes chiar și în timpul pandemiei. Punctele de desfacere sunt deschise permanent, datorită designului dar și modelului de vânzare la ghiseu într-un spațiu deschis, care poate fi reamplasat oricând. Așadar, un avantaj extrem este mobilitatea. Rulotele pot fi amplasate în locuri inaccesibile business-urilor statice, putând funcționa în cartiere, pe promenade, în piețe, lângă supermarketuri sau centre comerciale. Conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condițiile pandemice actuale.

O investiție justificată

Ice and Roll și Cake and Roll este o alternativă excelentă la un restaurant sau o cafenea clasică și o idee testată ca foarte viabilă pentru cine vrea să aibă o sursă suplimentară de venit sau să își ia viața pe cont propriu. Dulciurile pe care le furnizează sunt apreciate de toată lumea, indiferent de vârstă.  Piața românească a confirmat, încă o  dată, viabilitatea ofertei. Kurtos kolacs, în formula oferită de acest concept de franciză, este un argument forte al succesului. La fel și înghețata produsă doar pentru franciză, care are caracteristici unice. Este naturală, mult mai compactă și oferită în cele mai apetisante formule posibile. Noii parteneri ai rețelei de franciză primesc o afacere testată, la cheie, versatilă și ușor de trecut de la iarnă la vară, cu cheltuieli minime. Francizații nu trebuie să se îngrijoreze în privința finanțării, a locațiilor sau a problemelor legate de adaptarea punctului de vânzare la sezonalitate. Totul este deja gândit și aplicat de sute de ori. Mai mult, conceptul de franciză Ice and Roll & Cake and Roll nu implică o investițe mare, astfel încât persoanele care visează să aibă propria afacere, indiferent de vârstă și de experiență, pot începe o afacere de vis.

Ce face ca Ice and Roll  și Cake and Roll să fie o afacere inegalabilă

Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică, astfel încât să poată fi exploatată în doar câteva zile, cu rezultate vizibile. Instruirile practice și teoretice sunt extrem de eficiente, așa că francizații sunt capabili să își gestioneze afacerea fără sincope. Cheia succesului este că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția noilor parteneri, de care sunt alături permanent. Aceste sunt doar câteva argumente pentru a vă alătura uneia dintre cele mai de succes francize street food.

Cei care vor să se alăture acestei afaceri de success pot afla detalii din Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Argumente solide pentru noii parteneri / Locația personalizată, calitatea produselor și mobilitatea sunt atuuri pentru succesul afacerii
Ștefan Pricop
Business Development Manager