Stilul gourmet, în franciză
Pe baza brandului inițial, după modificarea acționariatului, a fost deschis prima unitate pe Calea Victoriei din București. În martie este programată inaugurarea unei noi locații, în Centrul Istoric al Capitalei, după care urmează prima unitate care va lucra în franciză.
Conceptul are toate premisele să de dezvolte rapid în sistemul de franciză deoarece, de la deschiderea primei crossainterie, vânzările au avut cote care au depășit așteptările. Cele mai apreciate arome, aflate în topul preferințelor clienților, sunt fistic, cheese cake, migdale și zmeură, mango și fructul pasiunii, ciocolată albă și neagră. Cele cinci sortimente însumează aproximativ 75% din totalul vânzărilor. Oferta se va lărgi din 20 februarie a.c., cu un produs cu caramel sărat, iar în viitorul apropiat va fi lansat și unul cu amestec de cremă de alune. Produsele vor continua să fie livrate și către o listă selectivă de locații HoReCa. Produsele vor fi disponibile în curând și pe platformele de delivery, prin aplicațiile Glovo, Bolt, Foodpanda, Tazz by eMAG și Takeaway.
Clienții erau deja convinși de calitatea produselor oferite de Fika18, cofetăria majorând vânzările în 2020, în ciuda condițiilor create de pandemie. În plus, la HoReCa Awards 2020, cea mai importantă gală a ospitalității din România, a câștigat premiul întâi la categoria Cofetăria/Patiseria/Brutăria anului 2020, în competiție directă cu afaceri solide și branduri puternice, cu tradiție.
Acționarii au plecat de la faptul că, atunci când te concentrezi pe un singur produs, acesta poate avea o calitate excepțională care te propulsează în poziția de lider de piață. Cu această viziune, aceștia au investit în deschiderea primei locații Fika 18, în parteneriat cu 5 to go.
În a doua jumătate a anului trecut, Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu au pariat pe conceptul lansat de Armand Sima și Cătălina Opriș. Primul dintre inițiatorii brndului este, în continuare, direct implicat în producția croissantelor gourmet și asigură calitatea premium a acestora. Toate produsele sunt fabricate în laboratorul propriu, din ingrediente proaspete, de calitate superioară, ar termenul lor de valabilitate este de 24 de ore.
„Fika18 este un brand care oferă calitate, înainte de toate. Echipa dedicată să producă, în laboratorul propriu, alatul și cremele, cu multă răbdare, prin tehnici de procesare și ingrediente atent selectate, reușește să atingă perfecțiunea. Angajamentul nostru este să oferim mereu croissante proaspete, delicioase și, astfel, să ridicăm așteptările publicului din România în privința acestor produse. Obiectivul de business este să devenim lideri pe acest segment de piață în cel mai scurt timp și să ne extindem, atât ca proprietari, cât și în sistem de franciză”, a declarat Radu Savopol.

Articole citite

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Cele mai citite

Grupul Petrolier Rompetrol a inaugurat recent două stații de carburanți în Republica Moldova.
Skiby Kids este un brand de îmbrăcăminte pentru copii de toate vârstele și pentru toate anotimpurile, care poate fi găsit prin intermediul magazinului on-line sau e-shop-ului.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari