Debutul confirmă succesul internațional
În doar câteva luni, mărcile internaționale Ice and Roll și Cake and Roll au deja instalate mai multe rulote proprii, iar afacerile în franciză se înmulțesc. Totodată, se apropie momentul în care, în doar o zi, se va trece la varianta de produse pentru sezonul cald.
Dacă anul trecut compania - deținătoare a peste 650 de rulote gastronomice în mai multe țări europene – a intrat în România cu două unități proprii de distribuție, acum o deschide pe a treia. Odată testată rentabilitatea afacerii, au apărut și primii francizați, în București – Kaufland Colentina și în localitățile Brăila și Adjud. Alte două unități în franciză vor fi deschise, în curând, în municipiile Alexandria și Craiova. Mulți alți antreprenori au contactat compania pentru a obține informații despre cum pot deveni parteneri ai mărcilor Ice and Roll și Cake and Roll. Trendul expansiunii este semnificativ, iar proprietarii francizei estimează că, până la sfârșitul anului, rețeaua din România va avea 30 de rulote.
Ice and Roll este un brand cu înghețată spiralată, vafe și băuturi reci, care funcționează în sezonul de primăvară și vară - din aprilie până la sfârșitul lunii septembrie - în timp ce Cake and Roll oferă torturi - din octombrie până la sfârșitul lunii martie. Punctele sunt rearanjate și, într-o singură zi, își ajustează oferta la noul sezon. Imaginea exterioară și echipamentele adiacente rulotei sunt schimbate repede și ușor. Mașina de înghețată o înlocuiește pe cea de copt prăjituri și invers. “Procesul de transformare a rulotei este rapid și simplu. Durează câteva ore, motiv pentru care francizatul nu pierde nici măcar o singură zi de vânzare. Această soluție îi permite, de asemenea, să opereze pe tot parcursul anului și nu numai într-un singur sezon”, spunea, referindu-se la acest avantaj, Krzysztof Olesiak, președintele Sweet Gallery, care deține mărcile Ice and Roll și Cake and Roll.
Ice and Roll și Cake and Roll funcționează în segmentul street-food, în zona marilor centre comerciale. Ca și în alte state europene, în România Sweet Gallery cooperează cu dezvoltatorii de galerii și centre comerciale, unul dintre partenerii companiei fiind Kaufland. Acordul cu lanțul de supermarketuri garantează peste o sută de locații. Cei care deja au luat franciza au înțeles că primii veniți pot accesa cele mai bune amplasamente, unde traficul este intens. Krzysztof Olesiak apreciază că acest concept te îmbie, pur și simplu, să dai frâu instinctului și să cumperi aceste produse. De aceea este atât de important ca rulotele să fie așezate în calea celor care vin la cumpărături. Este o strategie care funcționează bine în Polonia și în alte țări unde activează Sweet Gallery, motiv pentru care a fost aplicată și în România.
Cei care deja sunt parteneri au înțeles și marele avantaj al mbilității afacerii. Rulotele Ice and Roll și Cake and Roll nu sunt statice, fixate permanent într-un anumit loc. Ele pot fi mutate oricând, cu cheltuieli minime de relocare. În acest fel, afacerea este protejată în cazul scăderii vânzărilor într-o anumită locație. Activitatea din acest tip de rulotă te scutește de costuri suplimentare pentru renovare și adaptare a unui anumit loc la standardele rețelei.
Pe lângă garantarea locației, Sweet Galleri negociază și prețurile de leasing. Pe măsura dezvoltării, compania achiziționează noi locuri, care pot fi oferite francizatului în orice moment. Pe cuprinsul statelor europene, 80% dintre locații sunt achiziționate de către centrala companiei, din Polonia. Restul, sunt obținute de francizați. Krzysztof Olesiak a precizat că, chiar dacă activitatea se va desfășura într-un loc găsit de francizat, în prealabil, compania studiază valorile traficului, dacă există concurență în zonă și cât de puternică este aceasta. Totodată, este respectată zonalitatea, astfel încât un francizat să își poată desfășura activitatea cu o rentabilitate și un profit semnificativ, fără concurență din partea altui partener Sweet Gallery în teritoriul pe care este amplasată rulota.
Este important și faptul că, raportat la rentabilitate, afacerea sub brandurile Ice and Roll și Cake and Roll poate începe cu o investiție de aproximativ 40.000 de lei. Diferența provine dintr-un împrumut sau un leasing. Pentru a începe afacerea, Sweet Gallery oferă o rulotă complet echipată. Vă puteți începe afacerea aproape imediat, într-un termen de două săptămâni. Pentru start, printre altele, o condiție este o pregătire de două zile. Randamentul investiției se vede, în general, din al doilea sezon.
Compania oferă, de asemenea, asistență în timpul afacerii - instruire suplimentară și suport pentru marketing. Afacerile pot fi combinate cu alte activități profesionale, aspect posibil datorită sistemului IT intern și a monitorizării punctelor. Francizatul poate observa și controla, de la distanță, vânzările, angajații și orele de deschidere și închidere a punctului de lucru.
Rulotele Ice and Roll și Cake and Roll operează, sub marca internă Lodolandia și Kołacz na Okrągło, și în Germania, Marea Britanie, Slovacia, Austria și Polonia.
Mai multe informații găsiți în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari