O afacere la cheie cu impact scontat

Emil Simion, francizat Captain Bean / Captain Bean ne-a transmis sentimentul de siguranță și încredere. Este foarte ușor să lucrăm cu ei. Încă de la deschidere, ne-am asumat roluri în cele două direcții ale afacerii, operațional și marketing, care ne pot asigura o creștere solidă și constantă
Joi
22.04.2021
Franciza Captain Bean a ajuns pe meleaguri dobrogene, la Tulcea, unde locuitorii sunt printre cei mai vechi cunoscători ai unei cafele bune și aromate, iar noii parteneri de afaceri s-au convins rapid de eficiența conceptului
 

Traversând România, fondatorii acestei francize inovative, lansate la Cluj, au ajuns la un cuplu care nu a ezitat nicio clipă să aleagă acest business. “Este prima noastră afacere. Așa că am vrut să apelăm la o franciză pentru ne asigura că investiția făcută este pe “mâini bune“. Captain Bean ne-a transmis sentimentul de siguranță și încredere. Este foarte ușor să lucrăm cu ei. Încă de la deschidere, ne-am asumat roluri în cele două direcții ale afacerii, operațional și marketing, care ne pot asigura o creștere solidă și constantă”, a declarat Emil Simion, francizatul locației din Tulcea.

Intrarea Captain Bean pe piața cafenelelor din Tulcea a fost un succes încă din prima zi, iar acest lucru ne bucură și ne îndeamnă să ne dezvoltăm din ce în ce mai mult la național. Unul dintre avantajele noastre în acest segment, care acum include și Tulcea, este mixul de cafele și produse complementare, ceea ce este unic. În plus, campaniile de marketing și de fidelizare au un impact foarte puternic încă din momentul inaugurării unei noi locații”, a declarat Bogdan Pandea, CEO și fondator al rețelei de cafenele Captain Bean.

La nivel național, franciza Captain Bean are 18 unități, dintre care 11 sunt deschise în sistem de franciză. Ultima locație, cea de la Tulcea, are o suprafață de 50 de metri pătrați.

Pentru anul în curs, Captain Bean lucrează la o nouă locație în București (pe lângă cele două deja existente), o alta în Craiova și una nouă în Cluj. Tot în Capitală, reprezentanții firmei caută alte trei locații care să le fie încredințate unor noi francizați.

La nivel național, Captain Bean are parteneri ai sistemului de franciză în Brașov, Cluj, Timișoara, Tulcea și Suceava. Totodată, caută noi spații pentru cafenele.

Observăm un interes crescut pentru francizele Captain Bean, chiar și în acest context pandemic cu care ne confruntăm. Există multe persoane care vor să renunțe la cariera din corporații sau instituții publice și să înceapă pe cont propriu o afacere. Noi suntem aici să îi ajutăm să își îndeplinească acest vis și să le oferim tot suportul de care au nevoie”, a conchis Bogdan Pandea.

În privința adaptării conceptului la noile realități, cei de la Captain Bean își doresc să introducă un nou design și să insiste pe trendul Coffee to go, go, go, astfel încât clienții lor, care știu deja ce au ales, că își poată savura cafeaua preferată în drum spre serviciu, spre școală sau spre casă. Proprietarii brandului se gândesc și la extinderea Cofee corners, fiind în plin proces de stabilire a unor parteneriate cu firme și patiserii sau cofetării. Mai mult, vor să ofere produse noi, atât sezoniere, cât și complementare, astfel încât clienții să aibă o alternativă de mic dejun frugal și de o gustare rapidă.

Captain Bean își propune, pentru 2021, o dezvoltare accelerată a rețelei de francize la nivel național și o cifră de afaceri de 5 milioane de lei. În paralel, vizează și o extindere la nivel international, purtând deja discuții pentru mai multe piețe.

Mai multe detalii găsiți în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Bogdan Pandea, fondator Captain Bean / Observăm un interes crescut pentru francizele Captain Bean, chiar și în acest context pandemic cu care ne confruntăm
Business Development Manager

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.