O afacere la cheie cu impact scontat
Traversând România, fondatorii acestei francize inovative, lansate la Cluj, au ajuns la un cuplu care nu a ezitat nicio clipă să aleagă acest business. “Este prima noastră afacere. Așa că am vrut să apelăm la o franciză pentru ne asigura că investiția făcută este pe “mâini bune“. Captain Bean ne-a transmis sentimentul de siguranță și încredere. Este foarte ușor să lucrăm cu ei. Încă de la deschidere, ne-am asumat roluri în cele două direcții ale afacerii, operațional și marketing, care ne pot asigura o creștere solidă și constantă”, a declarat Emil Simion, francizatul locației din Tulcea.
”Intrarea Captain Bean pe piața cafenelelor din Tulcea a fost un succes încă din prima zi, iar acest lucru ne bucură și ne îndeamnă să ne dezvoltăm din ce în ce mai mult la național. Unul dintre avantajele noastre în acest segment, care acum include și Tulcea, este mixul de cafele și produse complementare, ceea ce este unic. În plus, campaniile de marketing și de fidelizare au un impact foarte puternic încă din momentul inaugurării unei noi locații”, a declarat Bogdan Pandea, CEO și fondator al rețelei de cafenele Captain Bean.
La nivel național, franciza Captain Bean are 18 unități, dintre care 11 sunt deschise în sistem de franciză. Ultima locație, cea de la Tulcea, are o suprafață de 50 de metri pătrați.
Pentru anul în curs, Captain Bean lucrează la o nouă locație în București (pe lângă cele două deja existente), o alta în Craiova și una nouă în Cluj. Tot în Capitală, reprezentanții firmei caută alte trei locații care să le fie încredințate unor noi francizați.
La nivel național, Captain Bean are parteneri ai sistemului de franciză în Brașov, Cluj, Timișoara, Tulcea și Suceava. Totodată, caută noi spații pentru cafenele.
”Observăm un interes crescut pentru francizele Captain Bean, chiar și în acest context pandemic cu care ne confruntăm. Există multe persoane care vor să renunțe la cariera din corporații sau instituții publice și să înceapă pe cont propriu o afacere. Noi suntem aici să îi ajutăm să își îndeplinească acest vis și să le oferim tot suportul de care au nevoie”, a conchis Bogdan Pandea.
În privința adaptării conceptului la noile realități, cei de la Captain Bean își doresc să introducă un nou design și să insiste pe trendul Coffee to go, go, go, astfel încât clienții lor, care știu deja ce au ales, că își poată savura cafeaua preferată în drum spre serviciu, spre școală sau spre casă. Proprietarii brandului se gândesc și la extinderea Cofee corners, fiind în plin proces de stabilire a unor parteneriate cu firme și patiserii sau cofetării. Mai mult, vor să ofere produse noi, atât sezoniere, cât și complementare, astfel încât clienții să aibă o alternativă de mic dejun frugal și de o gustare rapidă.
Captain Bean își propune, pentru 2021, o dezvoltare accelerată a rețelei de francize la nivel național și o cifră de afaceri de 5 milioane de lei. În paralel, vizează și o extindere la nivel international, purtând deja discuții pentru mai multe piețe.
Mai multe detalii găsiți în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari