Produs cu tradiție, formulă nouă
Recent, Școala Națională de Excelență pentru Industria Ospitalității “Bella Italia” a găzduit, la Brăila, un masterclass gratuit, intitulat “Gluten Free Pizza & Bread”, organizat de Asociația Pizzarilor Profesioniști din România în colaborare cu Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten și 5 Stagioni. Cursul, la care au participat pizzari profesioniști sau începători din București, Brăila, Cluj, Iași și Râmnicu Vâlcea a demonstrat cât de important este ca semenii noștri care au intoleranță la gluten să poată beneficia de produse de calitate.
Implicare pentru o cauză bună
Cu acest prilej, Angela Stănescu, președintele Asociației Române pentru Intoleranță la Gluten (ARIG) a explicat că boala celiacă schimbă într-un mod dramatic viața celui care suferă de intoleranță la gluten, începând cu obiceiurile de consum. Celiacul trebuie să aleagă alte produse decât cele cu care era obișnuit, să citească foarte atent etichetele ș.a.m.d. Cea mai afectată este însă viața socială, pentru că cel care suferă de această boală nu mai poate ieși în oraș cu prietenii, cu familia – așa cum făcea înainte – deoarece nu găsește preparate sigure pentru el, fără gluten. În România, deocamdată, sunt doar câteva locații care oferă produsele fără gluten.
“Boala ciliacă este o afecțiune autoimună care afectează sistemul imunitar, intestinul subțire, provoacă anemie severă, osteoporoză, infertilitate în cazul femeilor și, pe termen lung, chiar poate cauza cancer de intestin. Deci, este o afecțiune foarte serioasă. Incidența statistică arată că este vorba de cam 1% din populație, dar mare parte dintre ei nu sunt corect diagnosticați. De aceea, activitatea noastră se duce și spre zona de informare a medicilor cu privire la această afecțiune, astfel încât să își dezvolte abilități în această zonă. Cu ajutorul industriei HoReCa, sperăm să găsim cât mai mulți parteneri pentru acest proiect”, a spus Angela Stănescu.
“Asociația își dorește ca celiacii să ducă o viață normală, să nu se simtă excluși. Ne dorim ca tot mai multe unități alimentare: restaurante, cofetării, cafenele, standuri stradale, furnizori de catering etc. să adere la programul Eating Out. Cel mai important este însă ca acest program să fie implementat cu responsabilitate, pentru a oferi meniuri sigure celiacilor și celor cu alte afecțiuni medicale care necesită o dietă strictă fără gluten”, a precizat președintele ARIG.
Bella Italia, un exemplu de urmat
Iulian Zamfir, fondatorul Bella Italia, primul sistem de franciză 100% românesc pentru un restaurant/pizzerie, apreciază că în cazul produselor fără gluten sunt reguli care trebuie să fie respectate cu strictețe. De exemplu, trebuie să existe un laborator separat de cel clasic. Cu toate acestea, este convins că rețeaua în franciză Bella Italia ar putea implementa tehnologia necesară obținerii acestor produse. “Poate, în câțiva ani, vom avea la nivel național producători de panificație, patiserie sau pizza fără gluten, astfel încât cei care sunt intoleranți la această proteină să consume produsele care le fac bine. Cineva spunea că, dacă ai rezultate, trebuie să le faci cunoscute pentru că astfel îi inspiri pe ceilalți. Noi vrem să fim cea mai mare, cea mai autentică franciză de pizza din România. Astăzi, Bella Italia are 41 de locații. Suntem o companie inovativă, în care suntem dispuși să descoperim lucruri noi. Așa că ne gândim să avem o componentă de pizza fără gluten”, a spus Iulian Zamfir.
Acesta a adăugat că, în cadrul rețelei Bella Italia, aluatul este produs centralizat, după rețeta proprie, într-o fabrică din România. Pe același sistem, într-o unitate bine ermetizată, ar putea fi produs și aluatul fără gluten. Ca și procedură, Iulian Zamfir crede că aluaturile de pizza ar trebui să fie precoapte. “În aceste condiții, am putea să devenim o companie care să fie în slujba oamenilor ce consumă produse fără gluten, în locațiile Bella Italia din țară. Ne dorim ca, poate, până la anul să avem o sută de locații. Vrem să găsim o variantă de pizza fără gluten și să o distribuim în blaturi precoapte și ambalate, astfel încât doar să scoți blatul, să pui sosul de roșii și celelalte ingrediente și să poți să servești pizza fără gluten. Ideea ne-a venit când o doamnă a venit la Bella Italia Brăila cu un blat precopt. Aici i-au fost puse ingredientele și nepotul doamnei a servit acasă o pizza fără gluten. Este un început pentru noi, dar și pentru toți pizzarii prezenți la simpozion”, a conchis Iulian Zamfir.
Experiența brandului, un avantaj remarcabil
”Bella Italia” este prima franciză din Romania pentru un restaurant/pizzerie, apărută în 1999. Din primii ani de existență, a devenit lider pe piața națională și s-a plasat în rândul companiilor cu o dezvoltare dinamică. Succesul rețelei Bella Italia se datorează procesului de selectare calitativă a produselor, mereu conectată la gusturile și nevoile consumatorilor, bazându-se pe experiență de afaceri acumulată în timp și perfecționată permanent.
În 1999, brăileanul Iulian Zamir a deschis în orașul său primul restaurant-pizzerie Bella Italia, din dorința ca și concetățenii săi să poată servi o pizza ca la Napoli, unde a apărut acest deliciu culinar excepțional, care apoi a cucerit lumea. Șase ani mai târziu, afacerea, devenită prosperă, se transformă în rețeaua de franciză Bella Italia. După o dezvoltare extraordinară în următorii ani, astăzi franciza Bella Italia oferă patru concepte de afacere. Primele două funcționează sub brandul Pizzeria Bella Italia: unul pe modelul de “pizzerie clasică” cu terasă și parcare, iar al doilea pentru centrele comerciale. Al treilea concept este Bella Italia Delivery, pentru livrări la domiciliu. Al patrulea și cel mai nou este Bella Italia Pizza Express, pentru persoanele grăbite și care, în plină pandemie, și-a dovedit eficiența. Oferta de bază este pizza la felie. O felie gustoasă și suficient de mare încât să sature orice client.
Mereu alături de parteneri
Pentru a deveni francizat al Bella Italia nu este nevoie de experiență în domeniu. Noii parteneri trebuie să fie dinamici. Pot fi familii care vor să înceapă o afacere sau tineri care s-au săturat să lucreze pentru multinaționale și vor să urmeze propriul parcurs. Ca să urmezi rețeta de afaceri a francizei nu contează nici studiile și nici vârsta. Contează doar determinarea, seriozitatea și dorința de prosperitate. Antreprenorii care se alătură afacerii au un sprijin consistent. Ei beneficiază de expertiza companiei în cercetarea pieței locale, de evaluarea celor mai bune locații, de susținere în amenajarea spațiilor și în achiziția mobilierului și a utilajelor. Apoi, au parte de instruirea inițială și de un program continuu de pregătire în cadrul Școlii Naționale de Excelență în Industria Ospitalității “Bella Italia”. Francizații au la dispoziție și un magazin on-line pentru echipamente. Nu în cele din urmă, la deschiderea fiecărei locații, francizatul va fi asistat pe o perioadă de aproximativ zece zile, de către specialiștii Bella Italia.
Business Card Bella Italia
Prima franciză din România pentru restaurant/pizzerie
Număr de unități la nivel național - 41
Investiție totală pentru conceptul Bella Italia Pizza Express – aproximativ 40.000 de euro
Suprafață necesară – 30 de metri pătrați, construcție tip confecționată din metal
Articole citite
Sistemul de franciză Bella Italia a dovedit că, prin concepte eficiente și versatile, dificultățile create de pandemie pot fi depășite cu succes.
Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.
Rentabilitatea conceptului Bella Italia Pizza Express a determinat un francizat ca, într-o perioadă de doar câteva luni, să deschidă nu una, nu două, ci trei locații.
Experiența, seriozitatea și profitabilitatea francizei Bella Italia România, primul astfel de sistem integral autohton în domeniu, face ca noi locații și noi parteneri să apară în mai multe orașe ale țării
Rețeaua de pizzerii Bella Italia, primul sistem de franciză integral românesc pentru un restaurant/pizzerie, continuă să deschidă noi locații proprii și în franciză
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
E-mail: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i til salg, 2-fma til salg, køb pentobarbital online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top forespørgsler køb peruviansk pink kokain, køb mephedron online, køb dmt online,🔥 🔥 køb o-pc, køb...
https://alphamegachem.com/product/buy-peruvian-pink-cocaine-online/ Email: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i for sale, 2-fma for sale, buy pentobarbital online, 🔥 🔥buy apvp research chem online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink cocaine, buy mephedrone online, buy dmt online,🔥 🔥 buy o-pce, buy peruvian...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!