Bella Italia, un parteneriat profitabil

Bella Italia continuă să se extindă / Conceptul Bella Italia Pizza Express continuă să își dovedească eficacitatea. Noi francizori se alătură celor care au testat cu succes această afacere.
Luni
06.09.2021
Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.
 

Franciza despre care vorbim a fost achiziționată de George Popa, din Brăila, locul de origine al francizei Bella Italia. Fire ambițioasă, căreia îi plac provocările și nu renunță până nu realizează ce și-a propus, indiferent de gradul de dificultate, tânărul antreprenor este la început de drum. George Popa afirmă că țelul lui este să se perfecționeze continuu prin studii, așa că are masterul în ’”Management și strategii în resurse umane” și a participat la diferite cursuri și seminarii de business.

Deschiderea oficială a noii unități Bella Italia Pizza Express a fost pe 27 iulie, anul acesta ca urmare a discuțiilor pe care le-am avut cu domnul Iulian Zamfir, fondatorul francizei Bella Italia. După ce am vizitat mai multe locații și m-am convins de calitatea produsului, am decis că este franciza potrivită ca să investesc. Apoi, a urmat o pregătire de aproximativ trei luni, timp în care am întâmpinat mai multe probleme, respectiv dificultăți de comunicare cu instituțiile statului, birocrația excesivă și lipsa de profesionalism a angajaților din instituțiile implicate în deschiderea de afaceri”, a spus George Popa.

Tânărul antreprenor spune că este pasionat de arta culinară și crede că, atunci când faci un lucru din plăcere, întotdeauna rezultatele vor fi pe măsură. El apreciază faptul că a avut tot suportul nedesar în procesul de inițiere a afacerii. “Din partea echipei, am avut tot sprijinul necesar, începând de la partea de amenajare a spațiului, până la instruirea angajaților. Și în momentul de față, orice problemă pe care o întâmpin și nu o pot rezolva de unul singur, primesc ajutor din partea lor”, a adăugat George Popa.

Cu toate că este membru al rețelei de franciză de puțină vreme, este deja convins că aceasta este o afacere gastronomică importantă, care reprezintă un segment esențial din viața oamenilor. După ce a văzut că în prima lună a obținut un profit de aproximativ 4000 de euro, este hotărât să deschidă noi puncte. În acest sens, el a precizat că deja este în negocieri pentru o nouă locație. “Deși risc să mă repet, sunt o persoană căreia îi plac provocările și sunt deschis mereu la nou”, a conchis George Popa.

”Bella Italia”, prima franciză din Romania pentru un restaurant/pizzerie, apărută în 1999, a devenit lider pe piața națională si s-a plasat în rândurile companiilor cu dinamica de dezvoltare. Succesul rețelei, ”Bella Italia”, se datorează procesului de selectare calitativă a produselor, mereu conectată la gusturile și nevoile consumatorilor, bazându-se pe experiență de afaceri acumulată în timp și perfecționată permanent.

Noii francizați beneficiază de un model de afacere de succes la cheie, de o schemă serioasă de afaceri, de dreptul de a reprezenta marca comercială pe un anumit teritoriu. Totodată, le este asigurată instruirea și formarea personalului, ar și meniul și tehnologia preparării produselor. În același timp, au asigurată furnizarea de produse semifabricate, echipamente de lucru și consumabile personalizate. Noii parteneri beneficiază de o procedură standard pentru deschiderea locației, dar și de asistență financiară și de marketing.

În ciuda problemelor create de pandemie, în toată această perioadă, Bella Italia a devenit un fenomen. Unitățile au fost deschise una după alta. Printre ele, cele din Câmpina, Corbeanca, Comănești, Târgu Secuiesc, Târgoviște, Tecuci, Slatina sau Craiova.

Iulian Zamfir, fondatorul sistemului de franciză, este convins de eficiența acestuia și crede că antreprenorii care vor să deschidă o afacere stabilă și profitabilă ar trebui să aleagă un business de tip Bella Italia Pizza Express.

Business Card Bella Italia

Bella Italia este prima franciză românească pentru pizzerie/restaurant

Investiție totală: Pentru conceptul Bella Italia Pizza Express, investiția totală se ridică la aproximativ 40.000 de Euro, din care taxa de intrare în franciză este de 5.000 de Euro + TVA.

Taxa de redevență: 2% din cifra de afacere

Contribuția la bugetul de marketing: 2% din cifra de afaceri.


George Popa, francizat / După a făcut un profit de 4000 de euro din prima lună de activitate, George Popa negociază pentru deschiderea unei noi locații
Ștefan Pricop
Business Development Manager