Soliditatea francizei face diferența

Noi locații și noi parteneri pentru rețeaua Bella Italia / Rețeaua de pizzerii în franciză Bella Italia, prima de acest fel din România, continuă să cucerească noi orașe
Miercuri
17.03.2021
Experiența, seriozitatea și profitabilitatea francizei Bella Italia România, primul astfel de sistem integral autohton în domeniu, face ca noi locații și noi parteneri să apară în mai multe orașe ale țării
 

Ultima dintre locațiile Bella Italia Pizza Expres, cea mai căutată dintre variantele de franciză din ultima vreme, a fost deschisă la Piatra Neamț, locuitorii orașului beneficiind acum de două astfel de unități. Francizații, frații Marius și Alex Secară, au optat să se implice direct în activitatea de producție, după ce au descoperit avantajele acestei francize. Cei doi frați au deschis, în doar trei luni, trei locații Bella Italia Pizza Express, două în Piatra Neamț și una în Roman.

În ziua deschiderii acestei locații, franciza Bella Italia Pizza Express a mai avut parte de o inaugurare, de această dată la Sibiu, în nume propriu, în incinta noului centru Kaufland. De altfel, Bella Italia a fost un adevărat fenomen în privința extinderii, chiar dacă pandemia a create multe probleme în industria HoReCa. Astfel, au fost deschise locații proprii la Câmpina, Corbeanca, Comănești și Târgu Secuiesc. Un fracizat de la Târgoviște a mai deschis o locație. Altele, noi funcționează de câteva luni Tecuci, Slatina și Craiova.

Fodatorul afacerii, Iulian Zamfir, are toate motivele să fie convins de eficiența acesteia. Franciza este stabilă și profitabilă. Dacă și vadul comercial este bun, acest concept de food-street este foarte atractiv. Produsele sunt preparate în fața clientului, din ingredient selecționate cu atenție. Clienții sunt serviți cu promptitudine iar spectacolul oferit de pizzari este foarte interesant.

Pentru a deveni francizat al Bella Italia nu este nevoie de experiență în domeniu. Noii parteneri trebuie să fie dinamici. Pot fi familii care vor să înceapă o afacere sau tineri care s-au săturat să lucreze pentru multinaționale și vor să urmeze propriul parcurs. Ca să urmezi rețeta de afaceri a francizei nu contează nici studiile și nici vârsta. Contează doar determinarea, seriozitatea și dorința de prosperitate. Antreprenorii care se alătură afacerii au un sprijin consistent. Ei beneficiază de expertiza companiei în cercetarea pieței locale, de evaluarea celor mai bune locații, de susținere în amenajarea spațiilor și în achiziția mobilierului și a utilajelor. Apoi, au parte de instruirea inițială și de un program continuu de pregătire în cadrul Școlii Naționale de Excelență în Industria Ospitalității “Bella Italia”. Francizații au la dispoziție și un magazin on-line pentru echipamente. Nu în cele din urmă, la deschiderea fiecărei locații, francizatul va fi asistat pe o perioadă de aproximativ zece zile, de către specialiștii Bella Italia.

În 1999, brăileanul Iulian Zamfir a deschis în orașul său primul restaurant-pizzerie Bella Italia, din dorința ca și concetățenii săi să poată servi o pizza ca la Napoli, unde a apărut acest deliciu culinar excepțional, care apoi a cucerit lumea. Șase ani mai târziu, afacerea, devenită prosperă, se transformă în rețeaua de franciză Bella Italia. După o dezvoltare extraordinară în următorii ani, astăzi franciza Bella Italia oferă patru concepte de afacere. Primele două funcționează sub brandul Pizzeria Bella Italia: unul pe modelul de “pizzerie clasică” cu terasă și parcare, iar al doilea pentru centrele comerciale. Al treilea concept este Bella Italia Delivery, pentru livrări la domiciliu. Al patrulea și cel mai nou este Bella Italia Pizza Express, pentru persoanele grăbite și care acum, în plină pandemie, este extrem de eficient. Oferta de bază este pizza la felie. O felie gustoasă și suficient de mare încât să sature orice client.

Mai multe informații privind începerea unei afaceri Bella Italia le găsiți în Catalogul de franciză, disponibil pe portalul nostru.


Conceptul se pliază vremurilor / Conceptul Bella Italia Pizza Express corespunde situației create de pandemie
Ștefan Pricop
Business Development Manager