O afacere cu dezvoltare express

Noi locații proprii și în franciză / Viabilitatea conceptului depășește, în fiecare zi, greutățile create de pandemie
Vineri
27.11.2020
Rețeaua de pizzerii Bella Italia, primul sistem de franciză integral românesc pentru un restaurant/pizzerie, continuă să deschidă noi locații proprii și în franciză
 

Conceptul de franciză Bella Italia Pizza Express, care și-a dovedit rentabilitatea încă de la deschidere, în ciuda crizei pandemice care a lovit puternic industria HoReCa, a continuat să intre pe noi piețe sau să le dezvolte pe cele anterioare într-un ritm accelerat. Astfel, la sfârșitul lunii septembrie, a fost lansată o nouă locație în complexul Kaufland Piatra Neamț. Noii francizați, Marius și Alex Secară, au decis să se implice direct în activitatea de producție și sunt deja încântați de acest business.

Apoi, în octombrie, partenerul care avea deja o pizzerie Express la Kaufland Slatina, Dorian Hopârtean, a mai deschis o nouă locație în incinta Kaufland 1 Mai Craiova. Cu o experiență deja trăită “pe viu” cu prima afacere Pizza Express, după ce a costatat viabilitatea conceptului, omul  de afaceri este hotărât să nu se oprească doar la cele două unități.

De la începtul anului, chiar și după încetarea stării de urgență, Bella Italia și-a dezvoltat intensiv rețeaua de franciză și fondatorul ei, Iulian Zamfir, lucrează deja pentru noi locații ideale pentru un business de acest tip, cu vad comercial foarte bun, fiind convins că sistemul poate genera atât pentru companie, cât și pentru parteneri, venituri sigure și constante. Chiar la jumătatea lunii mai a deschis o locație proprie la Câmpina. La începutul lunii iunie o pizzerie franciză la Târgoviște. A urma o alta la Tecuci și apoi la Comănești. O altă locație elegantă a apărut în Corbeanca, lângă București. Exansiunea a continuat cu Slatina și Târgu Secuiesc.

După două decenii de activitate, Pizzeria Bella Italia continuă să livreze cele mai delicioase produse ale bucătăriei italiene, proaspăt preparate, acesta fiind unul dintre atuurile afacerii. De altfel, toate produsele pot fi livrate, la comandă. Motto-ul “Bella Italia pizzeria familiei tale !” se dovedește cât se poate de real și, pentru a dovedi aceasta, folosește tot mai multe căi pentru a fi cât mai aproape de cei care îi apreciază preparatele.

Un alt argument extrem de important al afacerii este adaptarea la modificările din piață. “Cel mai nou concept de tip food-street l-am gândit special pentru nevoia clientului, care este în continuă mișcare în zilele noastre. Produse preparate în fața clientului, din ingrediente atent selecționate, atmosfera caldă, primitoare, promptitudine, servire impecabilă, spectacolul oferit de pizzari, gustul adevărat de pizza, toate acestea te vor face să revii cu siguranță la Bella Italia Pizza Express”, declara, cu puțin timp în urmă, Iulian Zamfir.

Franciza este atractivă și din alt punct de vedere. Cei care aleg să vină în această afacere beneficiază de o cercetare solidă a pieței locale, de evaluarea potențialului acesteia, dar și de sprijin în amenajarea spațiilor și achiziția de mobilier și utilaje. La fel de important este instruirea inițială și apoi programul continuu de pregătire în cadrul Școlii Naționale de Excelență în Industria Ospitalității “Bella Italia“. Franciza’ii au la dispoziție și un magazin on-line pentru echipamente. La deschderea fiecărei locații, francizatul va fi asistat, timp de zece zile, de către specialiștii Bella Italia.

Mai multe informații privind începerea unei afaceri Bella Italia le găsiți în Catalogul de franciză, disponibil pe portalul nostru.


Noii francizați simt că fac parte dintr-o mare familie / Sprijinul pentru noii antreperenori este divers și constant, astfel încât aceștia să își consolideze afacerea în termen scurt
Ștefan Pricop
Business Development Manager