Franciza Ice&Roll preia manager Mc Donald’s

Raluca Lupu, manager operațional al brandurilor internaționale Ice and Roll și Cake and Roll în România / Suntem o echipă tânără, dinamică și sunt convinsă că vom reuși sa fim și în România franciza numărul 1 în segmentul de street food
Marţi
09.11.2021
Unul dintre managerii Mc Donald’s preia conducerea operațională a brandurilor internaționale Ice and Roll și Cake and Roll în România.
 

După opt ani de activitate și o ascensiune care a adus-o pe poziția de consultant operațiuni, Raluca Lupu se alătură francizei Sweet Gallery, cea mai mare companie europeană de street food și este convinsă să sistemul de franciză se dovedește a fi un succes.

Am început să lucrez de când aveam 16 ani. Am făcut promoții în magazine și am fost implicată în diverse activități ale liceului. Apoi, în toți cei patru ani de facultate am avut rezultate foarte bune și am participat la un proiect pentru Agenția de Plăți și Intervenții în Agricultură”, își amintește Raluca Lupu. “Din primul an de Masterat m-am angajat la Mc Donalds, pe postul de Manager Trainee. În fiecare an în această companie am avut parte de schimbări în bine și de promovări. Timp de opt ani, am învățat să lucrez în echipă. După șase ani am fost promovată  în funcția de Consultant Operațiuni, poziție din care am coordonat, de la opt restaurante în perioada normală, până la 15 în timpul pandemiei”, adaugă Raluca Lupu.

După opt ani de activitate la Mc Donald’s, Raluca Lupu se alătură unei companii intrată în România cu un an în urmă și care este în plină dezvoltare. “Pentru mine este o mare provocare. Am fost primită cu brațele deschise și nu îmi doresc decât să avem succes. Asta înseamnă livrarea serviciilor la standarde înalte și oferirea clienților noștri de produse de o calitate superioară. Acesta este felul nostru de a munci zi de zi”, a preciat aceasta.

 “Suntem o echipă tânără, dinamică și sunt convinsă că vom reuși sa fim și în România franciza numărul 1 în segmentul de street food! Cu peste 200 locații la nivel național, vom reuși sa fim mai aproape de cât mai mulți consumatori”, spune Raluca Lupu. Noul Director de Operațiuni al companiei crede că cel mai interesant atu al sistemului este portofoliul de produse, fiind adaptat fiecărui tip de client, fiecărui moment al zilei și, nu în ultimul rând, accesibil tuturor prin plaja de prețuri.

Cu peste 650 de rulote gastronomice răspândite într-o bună pare a Europei, prin intermediul cărora, pe toată perioada anului, sunt vândute dulciuri de sezon, Ice and Roll& Cake and Roll este cea mai mare afacere continentală de street food. Conceptul, gândit până în cele mai mici amănunte și testat timp de mai mulți ani, livrează în sezonul cald o înghețată excepțională, iar în cel rece celebrii kurtos kolacs și alte dulciuri irezistibile. Punctele de vânzare sunt caracterizate, în principal, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și calitatea incontestabilă a produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților. Succesul pe care îl înregistrează cu fiecare locație deschisă, a determinat francizorul să își extindă brandul într-un mod dinamic și eficient pentru toți partenerii de afacere.

Expansiunea Ice and Roll & Cake and Roll, pornită din Polonia, a continuat cu Germania, Slovacia, Anglia, Austria și Spania. În toamna anului trecut, a ajuns și în România și deja și-a dovedit viabilitatea, chiar și în condițiile crizei provocate de pandemie.

Franciza are la baza o  rulotă foarte bine echipată pentru a vinde înghețată și băuturi răcoritoare primăvara și vara, precum și kurtos kolacs și alte dulciuri premium toamna și iarna. Mai mult, francizatul beneficiază de o locație aleasă astfel încât afacerea să fie maximizată încă de la deschidere.  Pachetul oferit de Francizor este completat cu consultanta privind obtinerea de finantare, pachet adaptat fiecarui partener.

Un avantaj al conceptului este mobilitatea. Rulotele pot fi amplasate în locuri inaccesibile business-urilor statice, putând funcționa în cartiere, pe promenade, în piețe, lângă supermarketuri sau centre comerciale. Ca efect, sunt reduse semnificativ investițiile legate de chirie.

 “Oferim  un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică, astfel încât să poată fi exploatată în doar câteva zile de la preluare, cu rezultate vizibile. Instruirile practice și teoretice sunt extrem de eficiente, așa că francizații și angajatii nostri sunt capabili să își gestioneze afacerea fără sincope. Cheia succesului este că echipa noastră  știe care sunt așteptările consumatorilor și punem aceste cunoștințe la dispoziția noilor parteneri, de care suntem alături permanent. Acestea sunt doar câteva argumente pentru a vă alătura uneia dintre cele mai de succes francize street food”, a conchis Raluca Lupu.

Business Card Ice and Roll și Cake and Roll

Ice and Roll și Cake and Roll fac parte din cea mai mare rețea europeană de street food. Aceste rulotele gastronomice oferă mobilitate, costuri reduse și profitabilitate.

Investiție totală: valoarea minimă a investiției, contribuție proprie la finanțarea cu leasing, începe de la  40.000 de lei (depinde de condițiile de leasing aranjate și de opțiunea de business aleasă).

Taxa de franciză: de la 1000 de lei lunar.


Franciza Ice and Roll & Cake and Roll, avantaje multiple / Ice and Roll & Cake and Roll are pentru francizat o mulțime de avantaje, printre care apartaența la un brand recunoscut, cuncept de afacere mobil și profitabil și suport permanent din partea echipei
Ștefan Pricop
Business Development Manager