În Europa, dar și acasă

Deși afacerea a început să meargă bine în Franța, Belgia și Marea Britanie, deținătorii brandului continuă să caute și în România parteneri care să li se alăture. Cheia succesului francizei constă în folosirea unor ingredient de calitate, de oferirea de produse proaspete, handmade, coapte pe tot parcursul zilei. Produsul este ușor de servit iar personalul este prietenos, fiind într-un permanent în dialog cu cei care le trec pragul. Mai mult, brandul este unul foarte interesant și într-o continua dezvoltare.
Prima Donuterie și-a deschis porțile în 2014 în orașul Târgu Mureș. Scopul proprietarilor a fost să creeze un concept care să-i facă pe oameni să se simtă bine, să le placă oferta lor. Primele luni au fost de testare: care este oare cel mai bun aluat, care sunt cele mai gustoase toppinguri? Rezultatul a fost că, ulterior identificării celei mai bune formule, clienții se pot bucura de gogoși clasice mari, dar pot cumpăra și mini-gogoși din toate locațiile mărcii.
De la înființare și mai ales după introducerea sistemului de franciză, conceptul a crescut considerabil, ceea ce dovedește că eforturile au dat roade. Piața internă este în plină dezvoltare, dar și cea externă este promițătoare.
Francizorul oferă noilor săi partneri cunoștințele acumulate, îi ajută să găsească locul potrivit pentru sediu, să rezolve problema designului. Fiecare nou franziat primește Manualul de operare, compus din manualul managerului, cel al angajatului și manualul francizei.
În același timp, este pusă la dispoziție o soluție software pentru managementul vânzărilor, producție, planificare și analiza datelor. În momentul intrării în sistemul de franciză, noul partener va avea acces și la rețeaua de furnizori a francizorului.
Investiția este cuprinsă între 35.000 și 45.000 de euro. Suma finală depinde de starea localului și de dacă zona are suficient spațiu pentru așezarea meselor conform standardelor rețelei. Investiția include toate costurile echipamentelor și costurile de pornire. Magazinele Donuterie pot fi amplasate atât în centrele comerciale, cât și, de exemplu, în zonele pietonale din centrul orașului.
Solicitantul unei licențe de franciză poate să nu aibă experiență în domeniul gastronomic. Cu toate acestea, este clar că acestea pot fi un avantaj pentru el. Francizatul se așteaptă ca francizorul să adopte un plan de extindere în zona care i-a fost încredințată, luând în considerare utilizarea potențialului său. Avantajul este cunoașterea aprofundată a pieței locale și a obiceiurilor de cumpărare ale oamenilor din regiune. Solicitantul unei licențe trebuie să țină cont de faptul că funcționarea sucursalei sale necesită implicarea sa totală în gestionarea zilnică a acesteia.
Business Card Donuterie
Investiție între 35.000 și 45.000 de euro
Tipul locației: spații comerciale, magazine stradale în zone pietonale
Unități în România: 24
Unități francizate în Europa: Franța – 6, Belgia – 4, Marea Britanie - 1
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Două francize românești, Donuterie și 5 to go, au deschis, în parteneriat, o cafenea în capitala Franței. După Paris, vor urma alte patru unități.
Vrei să faci parte dintr-o afacere dulce și să devii francizat Donuterie? Este vorba despre un business cu oportunități verificate, susținere permanentă și profit
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Polonezii de la LPP au ales AFI Palace Ploieşti pentru introducerea brandului Mohito în România.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Într-o lume în care tehnologia devine omniprezentă, capacitatea de a înțelege și de a lucra cu ea a devenit o abilitate esențială. Una pe care ți-o oferă Academia Micilor Developeri.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari