Franciza 5 to go, în sprijinul partenerilor
Pentru început, vor fi disponibile trei sortimente compatibile Nespresso - Colombia L’esperienza, Urban Crema și Esclusivo.
Ca și cele care vor urma, acestea sunt menite să aducă la un alt nivel experiența cafelei băute acasă.
Dezvoltarea permanentă a gamei de produse și extinderea operațiunilor în retail sunt obiective importante pentru 5 to go și parte din strategia de dezvoltare a companiei, care se concentrează pe trei direcții strategice - notorietate, inovație și calitate. Capsulele compatibile Nespresso beneficiază nu numai de o tehnologie avansată care înmagazinează aroma intensă a cafelei pentru a oferi consumatorilor o experiență inegalabilă a gustului, ci și de un preț competitiv.
„Consumatorii noștri ne povestesc, de fiecare dată, cât de mult apreciază experiența senzorială 5 to go. Astfel, am lucrat timp de aproape un an la acest nou produs, capsulele 5 to go, pentru a ne asigura că redă gustul autentic caracteristic 5 to go, astfel încât consumatorii noștri să se bucure de cea mai intensă aromă chiar și atunci când nu pot ajunge în cafeneaua preferată. Capsulele sunt soluția ideală pentru consumatorii activi, care au nevoie de branduri și gusturi pe care să se poată baza, indiferent că e 5 dimineața sau sunt zile în care cafenelele sunt închise. Vestea bună este că pregătim două noi arome pentru capsulele compatibile Nespresso și suntem în proces de dezvoltare a capsulelor compatibile Dolce Gusto, tocmai pentru a facilita accesul unui număr cât mai mare de consumatori la experiența intensă 5 to go, indiferent că aleg să vină în cafenelele noastre sau să savureze o cafea bună în intimitatea propriei locuințe. Obiectivul este de a obține acoperire numerică în retailul modern, cu un target de prezență de 30% în primul an de la lansare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Trei arome care inspiră
Cele trei arome au caracteristici distincte și le oferă iubitorilor de cafea toate motivele să se bucure de diminețile care încep acasă. Colombia L’esperienza are o textură cremoasă, notele fine de citrice și caramel ale cafelei Colombia Single Origin aflându-se în topul celor mai apreciate sortimente. Urban Crema este un mix între notele fine, dulci și cremoase ale cafelei Arabica și gustul puternic și amărui, cu un touch de ciocolată, al cafelei Robusta, rezultatul fiind o explozie de arome memorabile. Esclusivo 100% Arabica te inspiră cu notele fine de ciocolată și aroma romantică, ideală pentru ritualul de dimineață.
La selecția celei mai potrivite și savuroase cafele pentru gama de capsule 5 to go a contribuit Vlad Ștefănescu, cel care se ocupă de pregătirea la cele mai înalte standarde a fiecărui barista din echipă. Barista multiplu premiat la nivel național, obținând locul 1 la categoria „Cel mai bun Barista“ în anul 2021 și 2019, respectiv locul 2 în anul 2018, și locul 1 a categoria „Cel mai bun Bartender“ în 2018 și 2019, în cadrul Horeca Awards, Vlad face parte din echipa 5 to go de cinci ani, iar experiența și profesionalismul său se reflectă în rezultatele obținute de-a lungul carierei.
„Pentru fiecare dintre noi, gustul cafelei are asocieri diverse. Experiența cafelei este una personală, iar atunci când găsim o aromă care ne place, ne dorim să simțim constant acest gust care ne face plăcere. Gustul 5 to go are la bază un blend unic, special creat pentru a defini experiența pe care acest brand o oferă – intensitate, profunzime, aromă, note speciale. Mă bucur să fiu ambasadorul acestei nou produs și le urez bun venit în familia 5 to go celor pentru care noile capsule lansate sunt alegerea ideală. Pentru un barista este importantă calitatea constantă și savoarea pe care o poate aduce într-o cafea, iar faptul că acestea pot fi obținute ușor și de consumatori acasă mă bucură. Consider că accesul la cafea de calitate, acasă sau în cafenele, va crește apetitul consumatorului român pentru produse premium cu gust și va contribui la dezvoltarea culturii cafelei în țara noastră”, a declarat Vlad Ștefănescu, barista și ambasador al gamei de capsule 5 to go.
Gama de capsule 5 to go este poziționată premium și se adresează consumatorilor tineri, persoane active social, cu un stil de viață echilibrat, care apreciază brandurile românești și caută cele mai bune produse, la un preț accesibil.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a ajuns la peste 350 de cafenele și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Business Card 5 to go
• Cea mai mare rețea de cafenele din Europa de Est
• Unități în România – peste 350 în București și în alte 60 de localități
• Investiție între 15.000 și 20.000 de euro (la care se adauga TVA, cu taxă de franciză inclusă)
• Tipul locației: zone cu spații de birouri, sedii administrative, licee și facultăți

Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari