Francizații nu pierd timpul
Francizații nu pierd timpul / Francizații sistemului își pot modifica rulotele gastronomice în doar o zi, astfel încât profitul lor să nu fie afectat și să poată oferi, aproape fără întrerupere, produsele premium Ice an Roll și Cake and Roll
Joi
29.09.2022
Se apropie sezonul de toamnă și iarnă, iar odată cu el este lansat și conceptul de franciză Cake and Roll. Două săptămâni sunt suficiente pentru a deveni un francizat al mărcii.
 

Cake and Roll sunt remorci de catering complet echipate conform standardelor rețelei, funcționând staționar, dar cu posibilitatea de schimbare a locației. Drept urmare, francizații nu au nevoie de costuri pentru renovare și adaptare a spațiilor, așa cum este cazul spațiilor fixe. Brandul se combină cu cel al Ice and Roll, creând un concept care funcționează pe tot parcursul anului. Aceasta înseamnă că, de la începutul lunii aprilie până la sfârșitul lunii septembrie, înghețata twist, vafe, ceaiul cu gheață și băuturile răcoritoare sunt oferite spre vânzare, iar din octombrie până la sfârșitul lunii martie, sub marca Cake and Roll, se servesc prăjituri calde, kurtos kolacs, cafea și gogoși. După sfârșitul sezonului estival, rulota este rebrenduită, operațiune ce durează doar câteva ore. Imaginea externă a rulotei este schimbată, iar mașina de înghețată este înlocuită cu un cuptor de coacere a prăjiturilor și cu echipamente pentru prepararea de kurtos și de gogoși.

Sweet Gallery, compania de care aparține lanțul Cake and Roll, caută în mod independent locații pentru francizații săi, negociază prețurile de închiriere și organizează toate formalitățile, iar apoi livrează remorca la adresa indicată, de unde partenerul va conduce afacerea. Punctele de vânzare Cake and Roll sunt înființate în toată România, aproape de intrarea principală în galerii și centre comerciale. Potrivit lui Mircea Coman, Cake and Roll Network Development Consultant, este vorba despre cele mai vizibile locuri din respectivele localități. Potrivit acestuia, clienții urmează, de obicei, aceleași trasee pentru a ajunge în centrele comerciale. Prin urmare, prezența rulotelor la intrarea principală într-un centru comercial crește semnificativ probabilitatea unei vânzări eficiente a produselor.

În plus, punctele Cake and Roll sunt situate în ansambluri de locuințe, precum și în piețe și parcuri, dar și de-a lungul străzilor cu trafic intens al pietonilor și bicicliștilor.

Francizații Cake and Roll este sub îngrijirea constantă a rețelei și în caz de nevoie și pentru orice problemă, francizații își pot contacta reprezentantul regional. În plus, acesta vizitează toate punctele în mod regulat. “Cu toate acestea, nu este un control punctual, ci mai degrabă o conversație și o analiză comună privind funcționărea afacerii. Angajatul companiei oferă sfaturi despre ceea ce poate fi optimizat. Este, de fapt, o consultanță”, spune Mircea Coman.

Sweet Gallery a lansat și o platformă de instruire pentru francizați, care include și instruirea angajaților. Francizatul formează angajații și apoi furnizează materiale de instruire disponibile și online. Prin urmare, angajații pot în orice moment, de exemplu prin telefon, să lanseze module de instruire sub formă de videoclipuri, scenarii și descrieri ale problemelor legate de buna funcționare a punctelor de distribuție. Conținutul lor include, printre altele, reguli de serviciu pentru clienți, prepararea deserturilor și producerea de produse în proporții specifice.

Afacerile sub marca Cake and Roll se bazează pe reguli simple. Recrutarea în rețea, în sine, durează un timp scurt, aproximativ o săptămână. La prima întâlnire, francizatul face cunoștință, printre altele, cu termeni de investiții punctuale și cooperare în franciză. Apoi partenerul primește un contract de vânzare pentru punctul de distribuție și un contract de franciză. După analizarea și semnarea documentelor, urmează un training de cinci zile - o zi de teorie la sediul companiei și apoi patru zile de practică la punctul propriu. Trainingurile acoperă aspecte ale conducerii unei afaceri, de exemplu pregătirea unui punct pentru a începe vânzarea, comandarea și primirea mărfurilor, depozitarea și vânzarea produselor, precum și managementul personalului și motivarea angajaților.

Cake and Roll este o franciză care poate fi combinată cu un loc de muncă cu normă întreagă sau cu altă activitate de afaceri. În acest fel, antreprenorul își poate crește sursa de venit prin continuarea activitatii curente sau prin preluarea a mai mult de un punct de lucru.

Remorcile Cake and Roll sunt echipate cu dispozitive care sunt utilizate pentru a monitoriza situația la punctul respective. Adică, în primul rând, camere video și terminale. Francizatul poate observa personalul, serviciul pentru clienți, casa de marcat curentă și ora primei și ultimei tranzacții. Astfel de soluții vă permit să vă controlați de la distanță afacerea și să desfășurați și alte activități profesionale în același timp.

Investiția minimă pentru punctul de vânzare Cake and Roll este de 10.000 Euro. Este o contribuție care vă permite să începeți o afacere în franciză. Restul investiției provine din contractul de închiriere pe care compania îl ajută pe francizat să îl obțină. Rentabilitatea investiției este foarte rapidă și se poate întâmpla să ajungă la ea în același sezon.

Business Card Ice and Roll și Cake and Roll

Ice and Roll și Cake and Roll fac parte din cea mai mare rețea europeană de street food. Aceste rulotele gastronomice oferă mobilitate, costuri reduse și profitabilitate

Investiție totală: valoarea minimă a investiției, contribuție proprie la finanțarea cu leasing, începe de la  40.000 RON (depinde de condițiile de leasing aranjate și de opțiunea de business aleasă).


Ștefan Pricop
Business Development Manager