Ofertă avantajoasă în toate sezoanele

Franciza internațională Ice and Roll și Cake and Roll a dovedit deja românilor cât este de eficientă, cu o investiție nu foarte mare ajungându-se rapid la profituri satisfăcătoare.
Toată afacerea se desfășoară în interiorul unei rulote gastronomice mobile, furnizate de francizor cu tot ceea ce este necesar pentru a trece rapid (în doar câteva ore) de la sezonul cald – în care vedeta este înghețata spiralată, la cel rece – când de la ghișeu primești un kurtos kolacs delicios.
De la intrarea pe piața din România, rulotele gastronomice furnizate de compania Sweet Gallery pot fi văzute în tot mai multe centre comerciale din București, dar și din multe alte orașe din țară, iar numărul lor crește continuu, noii parteneri alăturându-se celei mai mari rețele europene de street food.
Conceptul, tot mai căutat de întreprinzătorii români, se bazează pe preluarea de către aceștia a unei afaceri la cheie, testată în cele peste 700 de unități care funcționează în mai multe state europene.
Totodată, este vorba despre un business extrem de versatil și ușor de trecut de la vară la iarnă, cu cheltuieli minime. Cum suntem în pragul sezonului rece, rulotele, foarte bine echipate pentru două variante de afacere, vor fi modificate, în doar o zi, pentru a putea distribui kurtos kolacs și alte dulciuri premium. În sezonul cald, de la ghișeu, clienților li se oferă înghețată făcută după o formulă specială și băuturi răcoritoare.
Noii parteneri de franciză au posibilitatea să aleagă. Ei pot deține doar una dintre variante sau pe ambele. Punctele de desfacere, care au avantajul mobilității, sunt deschise permanent, datorită modelului de vânzare la ghiseu într-un spațiu deschis, care poate fi schimbat oricând. Rulotele pot fi amplasate în locuri inaccesibile business-urilor statice, putând funcționa în cartiere, pe promenade, în piețe, lângă supermarketuri sau centre comerciale. Conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condițiile pandemice actuale.
Primul pas pe care îl fac cei de la companie este să ofere francizatului o locație care să permită maximizarea afacerii încă din start. Pentru noii veniți este important că nu plătesc, inițial, decât aproximativ 20% din totalul investiției iar restul sumei poate fi luată în leasing.
Punctele de vânzare sunt caracterizate, în principal, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și de calitatea produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților.
Sutele de rulote gastronomice au demonstrat că afacerea funcționează cu succes chiar și în timpul pandemiei. Ice and Roll & Cake and Roll este o alternativă viabilă pentru cine vrea să aibă o sursă suplimentară de venit sau să își deschidă o afacere.
Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică, astfel încât să poată fi exploatată în doar câteva zile, cu rezultate vizibile. Instruirile practice și teoretice sunt extrem de eficiente, așa că francizații sunt capabili să își gestioneze afacerea fără sincope.
Cheia succesului constă în faptul că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția noilor parteneri, de care este alături permanent.
Compania poloneză Sweet Gallery este deținătoarea conceptelor gastronomice Lodolandia (cu mărcile internaționale Ice and Roll și Cake and Roll), Kołacz na Okrągło, Bafra Kebeb, Rajskie Lody Tajskie și SiGelato.
Articole citite

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Anvelopele de iarnă pot fi cumpărate și din trei noi magazine-service Premio deschise în luna octombrie.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari