Start cu noi arome în sezonul estival

Începând cu 21 martie, cafenelele 5 to go din întreaga țară sunt locurile în care noul sortiment Red Bull Estival cu aromă de afine canadiene, în ediție limitată, poate fi găsit în exclusivitate.
Ediția de vară Red Bull, care se diferențiază prin aroma unică de afine canadiene și notele de fructe de pădure, completate de o notă florală subtilă, este disponibilă în doze de 250 ml de culoare azur și va putea fi cumpărată, pentru o perioadă limitată de timp, numai din locațiile 5 to go. Această inițiativă va fi susținută prin diverse activări în mediul online, precum concursuri cu premii, și va beneficia de vizibilitate extinsă în social media, pentru a-i încuraja pe consumatori să se bucure din plin de atmosfera de relaxare adusă de apropierea sezonului cald.
„Ne dorim să le oferim permanent clienților noștri experiențe atractive și surprinzătoare, nu doar prin îmbunătățirea și extinderea gamei de produse proprii, ci și prin astfel de parteneriate care le aduc posibilitatea de a descoperi în locațiile 5 to go gusturi noi și produse inedite. Ne bucură oportunitatea de a distribui în premieră această băutură energizantă estivală și faptul că o pot savura exclusiv cei care ne trec pragul. Pe lângă cafea, 5 to go este apreciat pentru varietatea de produse oferite, având un portofoliu de produse premium care corespund principiilor noastre de calitate și gust. Ne așteptăm la o cerere crescută pentru noul Red Bull Estival, un produs premium perfect pentru stilul de viață activ al consumatorilor noștri”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
De altfel, potrivit unui studiu recent realizat de către Reveal Marketing Research pentru 5 to go, diversitatea produselor este motivul pentru care 26% dintre respondenți preferă acest brand. Așadar, strategia de îmbogățire a sortimentului de produse disponibile în cafenele vine ca răspuns la preferințele clienților și va fi menținută pe termen lung, întrucât contribuie la obiectivele companiei de a crește traficul în cafenele și de a consolida notorietatea brandului.
Prezența produselor Red Bull în cafenelele 5 to go se va concretiza și prin dezvoltarea unor rețete unice de băuturi gustoase și revigorante, pe care clienții 5 to go le vor putea comanda în locații.
Targetul acestei campanii exclusive sunt toți consumatorii în căutare de arome variate, dornici să experimenteze gusturi noi, categoria în focus fiind segmentul 18-25 de ani. Campania demarată de 5 to go și Red Bull este excelent surprinsă și evidențiată în locația din Piața Romană – Coloane, unde cumpărătorii sunt întâmpinați de un display inedit cu doze Red Bull.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafe la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.
Băutura energizantă Red Bull este disponibilă în peste 175 de țări din întreaga lume, iar numărul dozelor consumate doar în 2022 a depășit 11,5 miliarde, cu un total de peste 100 de miliarde de doze de când Red Bull a fost lansat în 1987. O doză de 250 ml de Red Bull conține 80 mg de cafeină, aproximativ aceeași cantitate ca într-o ceașcă de cafea preparată acasă. Toate detaliile despre produs sunt disponibile aici.
Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari