Afacere cu delicii estivale

Fapt dovedit de experiența europeană, franciza Ice and Roll & Cake and Roll este unul dintre cele mai versatile concepte, care asigură profitabilitatea afacerii prin garantarea unei locații personalizate, dar și prin calitatea excepțională a produselor. Vedeta sezonului estival este înghețata produsă doar pentru franciză, care are caracteristici unice. Este naturală, mult mai compactă și oferită în cele mai apetisante formule posibile. Înghețata este iubită de toată lumea, indiferent de vârstă, dar alegerea de netăgăduit este cea a copiilor. Așa că, la crearea meniului Ice and Roll, pentru a le face o bucurie celor mici, compania a adăugat produse făcute special pentru ei: cornete colorate, mini înghețate, mini deserturi, bomboane efervescente și jucării surpriză.
Înghețata este iubită de toată lumea, indiferent de vârstă, dar în rândul copiilor, ea este mereu în top! La crearea meniului Ice and Roll, știind cât de importantă este bucuria copiilor, compania adăugat produse special pentru ei: cornete colorate, mini înghețate, mini deserturi, bomboane efervescente și jucării surpriză!
România are deja o rețea în plină dezvoltare, membră a celui mai mare sistem de rulote gastronomice, răspândite într-o bună parte a Europei. Francizații de aici s-au alăturat celor din Polonia, Germania, Slovacia, Anglia, Austria sau Spania. Un prim mare avantaj este că francizorul pune la dispoziția noilor parteneri o rulotă foarte bine echipată pentru a vinde, în sezonul cald, o înghețată foarte bună și băuturi răcoritoare, iar în cel rece kurtos kolacs și alte dulciuri premium. Mai mult, francizatul beneficiază de o locație aleasă în așa fel încât afacerea să fie mazimizată încă de la deschidere.
Cea mai mare rețea de street food din Europa este un concept gândit până în cele mai mici amănunte și testat timp de mai mulți ani. Punctele de vânzare sunt caracterizate, în special, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și de calitatea incontestabilă a produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților. Suclesul înregistrat cu fiecare locație deschisă a determinat francizorul să își extindă brandul într-un mod dinamic și eficient pentru toți partenerii de afacere. Piața românească a intrat și ea în această ecuație, iar rezultatele sunt deja cuantificabile.
Afacerea este gândită astfel încât trecerea de la produsele sezonului estival la cel rece se face într-o singură zi, astfel încât francizatul nu pierde timp și bani cu această rocadă. Apoi, vânzarea la ghișeu, într-un spațiu deschis, care poate fi reamplasat oricând, contează și ea. Mai mult, conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condiții noi. Amplasarea în zone cu trafic pietonal intens, cum ar fi centrele comerciale, nu face decât să sporească profitabilitatea.
Atractiv este și faptul că acest concept nu implică o investiție mare, astfel încât plaja celor care pot adera la afacere este mare. Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică – astfel încât să poată fi explatată Cheia succesului este că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția partenerilor, alături de care se află permanent. Sunt doar câteva argumente pentru cei care vor să se alăture acestui brand internațional care acum funcționează foarte bine și în multe localități din România, iar dezvoltarea afacerii este deja vizibilă.
Compania poloneză Sweet Gallery este deținătoarea conceptelor gastronomice Lodolandia (cu mărcile internaționale Ice and Roll și Cake and Roll), Kołacz na Okrągło, Bafra Kebeb, Rajskie Lody Tajskie și SiGelato.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari