Băutură creată de AI pentru cafenele

 AI creează o primă băutură pentru 5 to go
AI creează o primă băutură pentru 5 to go / Francizații 5 to go au acum posibilitatea să le ofere clienților o primă băutură propusă de inteligența artificială
Luni
28.08.2023
5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
 

Atât produsul, cât și rețeta au fost propuse de AI, reflectând focusul pe inovație specific brandului. Bazată pe algoritmi, calcule matematice și tehnici statistice, AI generează un număr tot mai mare de experiențe în domenii din ce în ce mai variate, de la pictură sau muzică până la crearea de conținut scris, rezultatele fiind de multe ori nu doar performante, ci de-a dreptul uimitoare, de un realism și o profunzime a detaliilor incredibile.

Ginger Caramel Latte, care va fi lansat la începutul lunii septembrie, este un produs versatil, în același timp apetisant, energizant, reconfortant și relaxant, care poate fi savurat în diverse momente ale zilei și care, datorită ingredientelor, texturii și combinației unice de arome se potrivește unui număr variat de preferințe și stiluri de viață. Pe bază de espresso, lapte proaspăt, sirop de ghimbir și caramel, este opțiunea perfectă pentru a oferi un boost de energie, dar și pentru a-ți satisface dorința de inedit și neconvențional.

Inovația face parte din ADN-ul 5 to go, ne-am asumat de la bun  început provocarea de a ține pasul cu trendurile și nu este prima dată când explorăm zone noi și ne surprindem clienții prin lansarea de produse care sparg tiparele convenționale. Ideea de a folosi potențialul creativ al AI pentru a optimiza rețetele, eficientizând procesul de creație și îmbunătățind experiența de care beneficiază consumatorul final este una care merită exploatată. Primul produs obținut astfel, Ginger Caramel Latte este o băutură prin excelență inovatoare, dar care deține toate atributele produselor 5 to go cu care ne-am obișnuit clienții. Nota finală va aparține echipei noastre de barista, care va personaliza rețeta pentru a crea gustul apropiat de preferințele consumatorilor noștri”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Ginger Caramel Latte este un produs cu textură bogată și cremoasă, ce îmbină calitățile ghimbirului cu dulceața caramelului pentru a oferi un rezultat savuros și un număr moderat de calorii, până la 250, în funcție de gramajul ales. Meniul de toamnă 5 to go va include și produsele deja cunoscute, precum Pumpkin Latte.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.


Business Development Manager

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.