Pasiune și savoare în franciză

“Sunt un cafegiu, nu unul care bea zece cafele pe zi, ci unul care dorește să își bea cafeaua cu prietenii, spunând și ascultând povești; povești pe care le trăiește fiecare dintre noi, în fiecare zi.
Totul a început ca o joacă... O joacă de oameni mari pe Facebook. În 2013, a treia zi a lui martie am “construit” 1st Cafe, o cafenea virtuală pentru prieteni. A fost locul unde încercam - cu o fotografie care de multe ori reprezenta o cafea sau un ceai - să fur zâmbetul cuiva: un prieten sau prieten al unui prieten, abia trezit din somn.
Joaca a continuat, și am ajuns ca după un an și ceva, cafeneaua să aibă peste 2000 de prieteni.
Atunci am decis că trebuie să îmi duc visul mai departe și să încerc să îmi aduc prietenii din spațiul virtual în cel real.
Îmi doresc ca First Cafe să fie locul în care timpul să curgă pentru fiecare dintre voi așa cum vă doriți, aroma cafelei să vă învăluie, iar îmbietorul ceai să vă bucure simțurile”, crede și spune Don Gabre, fondatorul lanțului de cafenele.
“Love at First Sip!” este motto-ul celor de la First Cafe, care s-au angajat să îmbogățească zilele clienților lor, oferindu-le cea mai bună cafea din oraș.
“Misiunea noastră este să oferim o experiență de exceptie clientului, la fiecare interacțiune. Scopul nostru este să servim nu doar o ceașcă de cafea, ci o experiență memorabilă.
Viziunea noastră este să fim destinația de top pentru cafea în România, recunoscută pentru produsele noastre de înaltă calitate și serviciul excepțional pentru clienți. Aspirăm să creăm o comunitate în jurul brandului nostru unde clienții noștri să aștepte cu nerăbdare următoarea vizită, simțindu-se energizați, satisfăcuți și apreciați.
În centrul afacerii noastre se află dragostea pentru ceea ce facem. Infuzăm această pasiune în fiecare ceașcă de cafea pe care o servim.
Prețuim comunitatea pe care o servim și ne propunem să construim relații puternice cu clienții noștri, făcând din cafeaua noastră un loc de întâlnire îndrăgit. Sistemul nostru robust de franciză este conceput pentru a facilita succesul, promovând creșterea și prosperitatea comunității noastre. Aceasta întruchipează angajamentul nostru de a ne extinde și de a împărtăși pasiunea noastră pentru cafea și ospitalitate cu un public cât mai larg”, spun aceștia.
First Cofe oferă nu doar cea mai bună cafea din oraș, dar și o varietate de răcoritoare, gustări și delicatese. Scopul este să servească nu doar o ceașcă de cafea, ci și o experiență memorabilă. Pe scurt, să creeze o comunitate în jurul brandului, făcută din clienți care să aștepte cu nerăbdare următoarea vizită la cafenea, spațiun în care se simt nu doar energizați, ci și apreciați.
Sistemul robust de franciză este conceput pentru a facilita succesul, promovând creșterea și prosperitatea comunității. Aceasta întruchipează angajamentul de a se extinde și de a împărtăși pasiunea și dragostea pentru cafea și ospitalitate cu un public cât mai larg.
Dacă ești pasionat de cafea, ai spirit antreprenorial și vrei să ai clienți mulțumiți, vino alături de cei de la First Cafe, oferă-ți cea mai avantajoasă formulă de franciză, cu o taxă minimă de numai 3000 de euro, care include și costul proiectului de amenajare a cafenelei. Investiția totală estimată, la nivelul anului 2023, a fost cuprinsă între 7.000 și 10.000 de euro. În rest, desigur, este vorba despre sprijin în instruirea angajaților, asigurarea de sortimente variate de produse și de furnizori validați, de prețuri de achiziție negociate la nivel de rețea. Mai mult, echipamentele esențiale sunt furnizate în regim de comodat. Bine înțeles, înainte de deschidere, dar și pe toată durata existenței afacerii, este asigurat un suport consistent din partea francizorului și de o promovare activă de marketing.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari