Used Products, o afacere sustenabilă

Norbert Kun-Makczi, director general al Used Products Franchise
Norbert Kun-Makczi, director general al Used Products Franchise / Franciza Used Products va deveni din ce în ce mai importantă în viitor, pe măsură ce consumatorii devin tot mai conștienți de impactul lor asupra mediului și caută alternative sustenabile, la o calitate bună și la prețuri avantajoase
Joi
25.07.2024
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
 

Prognoza intervine în contextul creșterii accelerate, în ultimii ani, a procentului de reintroducere  a unor produse electronice, electrocasnice și gadget-uri în ciclul comercial.

Mai multe despre acest business care devine tot mai interesant ne vorbește Norbert Kun-Makczi, directorul general al Used Products Franchise.

Ce presupune investiția inițială și din ce este compusă? În cât timp apreciați că va fi recuperată aceasta și afacerea va deveni profitabilă?

Investiția inițială pentru deschiderea unei francize Used Products include taxa de franciză, costurile de amenajare a spațiului comercial, achiziția de echipamente și stocuri inițiale, precum și bugetul de marketing pentru lansare. Suma exactă poate varia în funcție de locație și dimensiunea magazinului, dar în general, se situează între 60.000 și 150.000 de euro. În funcție de dimensiunea magazinului și de contextul pieței locale, estimăm că investiția inițială poate fi recuperată în aproximativ doi ani”, spune acesta.

Ce calități trebuie să aibă partenerii de franciză și ce sprijin le acordați?

Partenerii de franciză trebuie să fie motivați, orientați spre client și să aibă abilități bune de gestionare a afacerilor. Experiența în retail sau management este un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie. O atitudine proactivă și capacitatea de a urma proceduri standardizate sunt esențiale. Oferim sprijin continuu partenerilor noștri, incluzând: training inițial și continuu, suport în alegerea și amenajarea locației,  asistență în marketing și promovare și acces la sistemul nostru de gestionare a stocurilor și vânzărilor. De asemenea, oferim consiliere permanentă pentru optimizarea operațiunilor și creșterea profitabilității, acces la platforma de vânzări internă usedproducts.ro și dreptul de utilizare a numelui și a brandului recunooscut național și internațional”, a adăugat Norbert Kun-Makczi

Care este procedura de preluare și vânzare a produselor și dacă există garanții, odată cumpărate de către clienți.

Procedura de preluare a produselor implică achizitionarea acestora de la clientii care vizitează magazinele fizice și online. Evaluarea se face prin verificarea prețului mediu online la persoanele fizice, dar și prețul unui produs nou. Ulterior se face o testare mecanică și estetică, iar dacă produsele sunt conforme, se face un contract de vânzare-cumpărare între magazin și client, și poate fi procesat de magazin”, a explicat directorul general al Used Products Franchise.

Acesta crede că afacerea "Used Products" va deveni din ce în ce mai importantă în viitor, pe măsură ce consumatorii devin tot mai conștienți de impactul lor asupra mediului și caută alternative sustenabile. Creșterea interesului pentru reciclare și achiziții responsabile sugerează că piața pentru produse second-hand va continua să crească. În plus, oferind produse de calitate la prețuri accesibile, ne poziționăm într-un segment atractiv pentru o gamă largă de consumatori.

Așadar, franciza Used Products este o afacere sustenabilă, un concept inițiat în Țările de Jos, care presupune vânzarea și achiziția foarte avantajoasă de telefoane și tablete, console, laptop-uri, echipamente foto / video, televizoare, unelte, electrocasnice sau diverse gadget-uri. În Olanda, la momentul de față se regăsesc peste 50 de magazine Used Products profitabile. Olandezii au ajuns la acest nivel după 25 de ani de dezvoltare continuă. Obiectivul master francizorului din România este să ajungă la numărul acela de magazine într-un timp semnificativ mai scurt, întrucât brandul Used Products este recunoscut deja pe plan european.

Businessul este într-o continuă creștere. Primul magazin deschis în România, cel din Cluj-Napoca, depășește deja pragul de un milion de euro din încasări. Al doilea magazin, deschis la sfârșitul anului trecut în Timișoara, a depășit și el pragul de 5-0.000 de euro, urmat de shopul din Capitală, care va ajunge la o cifră de afaceri apropiată.


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

philips respironics millennium m10 php in chemistry buy nembutal pentobarbital sodium online

Oprindelse: Holland Renhed i %: 98 Te1eghrmm ⛽️ @DUBZMNY 📦🍁💯🔞 https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink...

1 Declaratii
Final 06.09.2024
Franciza iubitorilor de animale

M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!

1 Declaratii
Final 25.03.2021
Grupul Floria atacă piața B2B

Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...

1 Declaratii
Final 14.12.2019
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015