Subway merge în Crângaşi

Specificul restaurantelor Subway îl reprezintă sandwich-urile preparate în fața clientului, fast-food-ul oferind și o gamă de produse cu un conținut caloric mai redus decât cel al principalilor rivali.
Marţi
30.10.2012
Cel mai mare lanț de fast-food din lume va deschide un nou restaurant într-unul dintre cele mai aglomerate cartiere ale Bucureștiului.
 

Subway a bifat două noi locații pe harta inaugurărilor din Capitală. Lanțul de fast-food va deschide un restaurant pe strada Virtuții numărul 26, în zona Crângaşi, unde este deja prezent unul dintre principalii săi rivali, KFC. În apropiere se află şi un restaurant McDonald's. Cea de-a doua locaţie aleasă de cel mai mare lanţ de fast-food din lume este clădirea de birouri S-Park Business în apropiere de Casa Presei Libere, o zonă unde lucrează circa 10.000 de corporatişti.

Până la finalul acestui an Subwaz va deschide un restaurant şi în centrul Capitalei, la parterul magazinului Cocor, situat în zona Piaţa Unirii. Până în prezent, Subway a deschis trei locaţii în Bucureşti: în zona Piaţa Victoriei, în mall-ul Sun Plaza şi clădirea UpGround Business din Pipera.

Fiecare restaurant Subway aparține francizatului care îl operează. Costul licenței necesare pentru deschiderea unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Dacă un francizat al rețelei vrea să-și deschidă mai multe unități, taxa pentru obținerea licenței se reduce la jumătate, respectiv 3.750 de euro, pentru următoarele restaurante pe care le va inaugura. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la 100.000 de euro.

Intrat pe piața din România în urmă cu aproximativ jumătate de an, în aprilie 2012, Subway deține în prezent șase restaurante în România: trei în București și câte unul în Timișoara, Iași și Cluj. La nivel internațional, compania deține peste 37.000 de restaurante, fiind cel mai extins lanț de restaurante fast-food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.