Subway merge în Crângaşi

Specificul restaurantelor Subway îl reprezintă sandwich-urile preparate în fața clientului, fast-food-ul oferind și o gamă de produse cu un conținut caloric mai redus decât cel al principalilor rivali.
Marţi
30.10.2012
Cel mai mare lanț de fast-food din lume va deschide un nou restaurant într-unul dintre cele mai aglomerate cartiere ale Bucureștiului.
 

Subway a bifat două noi locații pe harta inaugurărilor din Capitală. Lanțul de fast-food va deschide un restaurant pe strada Virtuții numărul 26, în zona Crângaşi, unde este deja prezent unul dintre principalii săi rivali, KFC. În apropiere se află şi un restaurant McDonald's. Cea de-a doua locaţie aleasă de cel mai mare lanţ de fast-food din lume este clădirea de birouri S-Park Business în apropiere de Casa Presei Libere, o zonă unde lucrează circa 10.000 de corporatişti.

Până la finalul acestui an Subwaz va deschide un restaurant şi în centrul Capitalei, la parterul magazinului Cocor, situat în zona Piaţa Unirii. Până în prezent, Subway a deschis trei locaţii în Bucureşti: în zona Piaţa Victoriei, în mall-ul Sun Plaza şi clădirea UpGround Business din Pipera.

Fiecare restaurant Subway aparține francizatului care îl operează. Costul licenței necesare pentru deschiderea unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Dacă un francizat al rețelei vrea să-și deschidă mai multe unități, taxa pentru obținerea licenței se reduce la jumătate, respectiv 3.750 de euro, pentru următoarele restaurante pe care le va inaugura. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la 100.000 de euro.

Intrat pe piața din România în urmă cu aproximativ jumătate de an, în aprilie 2012, Subway deține în prezent șase restaurante în România: trei în București și câte unul în Timișoara, Iași și Cluj. La nivel internațional, compania deține peste 37.000 de restaurante, fiind cel mai extins lanț de restaurante fast-food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.