Domino’s Pizza- experiență de peste 50 de ani

Cu toate că și-a făcut debutul pe piața românească în plină recesiune economică, în 2010, Domino's Pizza, compania numărul 1 în livrări de pizza în SUA, a deschis până în prezent șase magazine, toate în Capitală și a înregistrat creșteri ale activității de la an la an. Mai mult decât atât, compania are în plan deschiderea unor noi magazine pe piața locală, atât în București, cât și în țară.
”Obiectivul principal pentru anul 2013 este să deschidem suficiente magazine pentru a efectua livrări în tot Bucureștiul. Pentru anul acesta, Domino's Pizza își mai propune să devină cea mai bună companie de livrări pizza în România. Activitatea desfășurată de-a lungul a doi ani, de când s-a lansat franciza în România, a crescut și a dat rezultate din ce în ce mai bune”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Eduard Bartales, Director General Domino's Pizza.
”Anul 2012 a înregistrat o creștere de aproximativ 20% față de 2011. Ca investitori, nu putem spune că aceste rezultate ne mulțumesc, însă ne-am propus ca în 2013 să avem același trend crescător de cel putin 20%. Cu toate că este un obiectiv foarte greu de realizat în condițiile actuale, experiența de peste 50 de ani a lanțului Domino’s Pizza, dobândită odată cu achiziționarea francizei pentru România, constituie un avantaj serios față de alte afaceri mai tinere de pe piață.”
Conceptul Domino's Pizza a fost adus prin franciză pe piața locală în anul 2010, de către grupul Radacini care și-a extins astfel activitatea și în sectorul fast-food. Cu toate că în magazinele Domino's Pizza se poate servi și masa, compania se axează în principal pe livrarea produseor la domiciliu, birou, petreceri și alte evenimente.
Cele mai vândute sortimente de pizza din meniul Domino's Pizza sunt Extravaganzza, Domino's Classic și noul Domino's Popular, introdus recent pe piața românească cu o ofertă accesibilă pentru clienți – 9,9 lei o pizza + o doză de Coca-Cola. Reprezentaţii companiei au remarcat o cerere din ce în ce mai mare pentru salatele şi aperitive din pui şi ne recomandă să încercăm două produse mai puţin cunoscute: Cinna Stix şi Choco Lava.
Peste 80% dintre comenzile Domino's Pizza sunt livrate în maximum 30 de minute. „Desertul îl oferim gratuit la comenzile online, pentru a obişnui clienţii cu acest mod modern de a comanda”, spune Eduard Bartales.
Domino’s Pizza este al doilea cel mai mare lanţ de pizzerie din Statele Unite ale Americii şi numărul 1 în lume în livrări de pizza. Lansat în anul 1960 ca o afacere de familie, Domi-Nick’s a devenit Domino’s Pizza şi s-a extins în sistem de franciză în toată lumea. Astăzi este prezent în peste 70 de ţări, având peste 10.000 de magazine pe toate continentele lumii.
(E.C.)
Articole citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari