Fornetti îndulcește IFBE

În perioada 15-17 mai, la Sala Palatului din București, are loc cea de-a treia ediție a International Franchise and Branding Exhibition (IFBE). Fornetti România, una dintre companiile participante, le-a pregătit vizitatorilor câteva suprize. ”IFBE este un prilej excelent ca cei interesați de franciza Fornetti să afle direct de la sursă cele mai importante informații privind intrarea în sistem. Această participare este totodată o avanpremieră la lansarea de noi produse. În ultima decadă a lunii mai vom îmbogății gama sortimentală cu noi produse, iar procesul de diversificare sortimentală va continua, în paralel cu cooptarea a noi parteneri de franciză și cu identificarea prezenței pe noi segmente de piață”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Toth Csaba, directorul general al Fornetti România.
Fornetti este unul dintre cele mai cunoscute sisteme de franciză din România, numărând la finalul anului trecut 620 de unități. Zilele trecute, în București, ne-a atras atenția magazinul Fornetti din fața centrului comercial AFI Palace Cotroceni, echipat cu o terasa cochetă. ”Noi oferim fiecărui partener posibilitatea de a fi creativ în ceea ce priveşte dotarea propriului magazin”, spune dl. Toth Csaba. ”Sigur, daca spaţiul şi arhitectura permit, magazinele Fornetti pot căpăta forme diverse menite să atragă cumpărători şi să le asigure totodată un confort ridicat. Noi sprijinim orice dezvoltare de magazin de acest tip.”
Mai multe detalii despre sistemul de franciză Fornetti găsești în catalogul nostru de franciză.
Despre IFBE
Ajuns la cea de-a treia ediție, International Franchise and Branding Exhibiton (IFBE), este un eveniment organizat de Asociația Română de Franciză, ce reunește atât expozanți care doresc să-și extindă rețelele de franciză, cât și brand-uri interesate de promovare. Potrivit informațiilor publicate pe site-ul oficial al evenimentului, printre companiile paricipante în acest an se numără: Fornetti România, Spălare în Parcare, Sign a Rama, Demmers Teehaus, BioBucovina, CiGusta, Trufe Mureș, Wasabi Sushi Bar ș.a.
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari