Fornetti îndulcește IFBE

Anul trecut, Fornetti a scos pe piață propriul post de radio, de unde se pot afla ultimele noutăți în materie de produse și evenimente și se asigură un program muzical 24/24, exclusiv online.
Marţi
14.05.2013
Compania îți oferă posibilitatea să afli ”direct de la sursă” informații despre sistemul de franciză Fornetti.
 

În perioada 15-17 mai, la Sala Palatului din București, are loc cea de-a treia ediție a International Franchise and Branding Exhibition (IFBE). Fornetti România, una dintre companiile participante, le-a pregătit vizitatorilor câteva suprize. ”IFBE este un prilej excelent ca cei interesați de franciza Fornetti să afle direct de la sursă cele mai importante informații privind intrarea în sistem. Această participare este totodată o avanpremieră la lansarea de noi produse. În ultima decadă a lunii mai vom îmbogății gama sortimentală cu noi produse, iar procesul de diversificare sortimentală va continua, în paralel cu cooptarea a noi parteneri de franciză și cu identificarea prezenței pe noi segmente de piață”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Toth Csaba, directorul general al Fornetti România.

Fornetti este unul dintre cele mai cunoscute sisteme de franciză din România, numărând la finalul anului trecut 620 de unități. Zilele trecute, în București, ne-a atras atenția magazinul Fornetti din fața centrului comercial AFI Palace Cotroceni, echipat cu o terasa cochetă. ”Noi oferim fiecărui partener posibilitatea de a fi creativ în ceea ce priveşte dotarea propriului magazin”, spune dl. Toth Csaba. ”Sigur, daca spaţiul şi arhitectura permit, magazinele Fornetti pot căpăta forme diverse menite să atragă cumpărători şi să le asigure totodată un confort ridicat. Noi sprijinim orice dezvoltare de magazin de acest tip.”

Mai multe detalii despre sistemul de franciză Fornetti găsești în catalogul nostru de franciză.

Despre IFBE
Ajuns la cea de-a treia ediție, International Franchise and Branding Exhibiton (IFBE), este un eveniment organizat de Asociația Română de Franciză, ce reunește atât expozanți care doresc să-și extindă rețelele de franciză, cât și brand-uri interesate de promovare. Potrivit informațiilor publicate pe site-ul oficial al evenimentului, printre companiile paricipante în acest an se numără: Fornetti România, Spălare în Parcare, Sign a Rama, Demmers Teehaus, BioBucovina, CiGusta, Trufe Mureș, Wasabi Sushi Bar ș.a.

(E.C.)

Articole citite

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.