"Dorim să îi oferim consumatorului OalaCuBunătăţi o varietate cât mai mare de produse dintre care poate sa aleagă", Alin Stan, Co-Fondator OalaCuBunătăţi
Marţi
07.10.2014
Bucătăria românească poate fi combinată cu cea din Italia, ne spun cei de la OalaCuBunătăți care au investit 50.000 euro pentru a intra pe piaţa de mâncare italienească.
 

OalaCuBunătăţi, brandul de livrare de mâncare românească la oală şi lider al segmentului, anunţă intrarea pe piaţa de mâncare italienească prin încheierea unei colaborări cu Trattoria Verdi, unul din cele mai puternice branduri ale gastronomiei italieneşti de pe piaţa din Bucureşti. Extinderea serviciilor a avut loc în urma unei investiţii de 50.000 euro, informează un comunicat de presă al companiei.

Am intrat pe piaţă cu un concept inovator, livrare de mâncare la oală şi am devenit lideri pe acest segment, cu o cotă de piaţă de 90%, fiind foarte atenţi la nevoile clienţilor nostri. Astfel, dorinţa de a ne extinde serviciile oferite a venit ca un pas natural, iar în Trattoria Verdi am găsit un partener de încredere care are aceeaşi viziune ca şi noi. Dorim să îi oferim consumatorului OalaCuBunătăţi o varietate cât mai mare de produse dintre care poate sa aleagă. Şi nu o să ne oprim aici. Ne-am propus ca acesta să poată comanda orice tip de preparate, gătite special pentru el, la comandă.”, a declarat Alin Stan, Co-Fondator OalaCuBunătăţi.

Cu o cifră de afaceri estimată la 2.1 milioane lei în 2014 şi preconizări de 4,3 mil. lei în 2015, OalaCuBunătăţi apreciază că parteneriatului semnat cu Trattoria Verdi va aduce o creştere cu 30% a vânzărilor.

Dacă până acum în meniul OalaCuBunătăţi se regăseau 130 de preparate, pregătite de 12 bucătari specializaţi pe mâncare românească, după încheierea colaborării cu Trattoria Verdi clienţii pot alege din 160 produse. Printre cele mai căutate preparate ale bucătariei româneşti se regăsesc salata boeuf, ciorba de văcuţă şi sărmăluţe din porc şi se estimează că, pentru bucătăria italiană, cele mai mari cereri vor fi pentru lasagna, pastele al forno şi supele cremă.

Ne bucurăm că avem ocazia să colaborăm cu un brand atât de puternic, cum este OalaCuBunătăţi. Propunerea de parteneriat venită din partea lor ne-a confirmat apetitul pe care românii îl au pentru bucătaria italiană şi suntem siguri că noile preparate din meniul OalaCuBunătăţi se vor bucura de un real succes. Acestea vor fi gătite într-un procent de 100% de bucătarii Trattoria Verdi şi vor avea aceeaşi calitate ca şi produsele ce sunt servite în locaţiile fizice ale brandului.”, a declarat Viorel Bacanu, Fondator Trattoria Verdi.

Înfiinţată în 2010, OalaCuBunătăţi a propus un concept nou pe piaţa de food delivery din România: mâncarea la oală. În oferta brandului se regăsesc preparate româneşti, aperitive, ciorbe şi supe, produse din carne de curcan, pui, porc sau vită, garnituri, dar şi deserturi.


 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.