Oportunitati in noul mall ParkLake!

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System.
Marţi
30.08.2016
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
 

Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru posturile disponibile în noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie, odată cu inaugurarea centrului comercial ParkLake din sectorul 3 al Bucureștiului. Cei interesați de un loc de muncă la KFC au putut opta pentru posturile de casier sau bucătar, iar cei care doreau un loc de muncă în cadrul Pizza Hut, au ales fie posturi de ospătar, fie joburi în bucătărie. Noii angajați beneficiază în prezent de instruire practică în restaurante, realizată de personal autorizat,dar și de training-uri online, sub formă de cursuri și teste. Toate acestea vin în sprijinul celor care nu au experiență anterioară pe un post similar, fiind facilitată în acest fel integrarea lor în echipă, cât și o mai bună înțelegere a atribuțiilor.

Cele două lanțuri de restaurante oferă o serie de beneficii tinerilor angajaţi: posibilitatea de a obține un post fără experiență prealabilă, bonus de fidelitate sau creșteri salariale corelate cu vechimea. Un alt plus îl constituie programul flexibil, care poate fi adaptat conform necesităților fiecăruia. Aceștia pot opta fie pentru program full time, fie part time de patru sau șase ore, fie pot lucra doar în weekend (vinerea, sâmbăta și duminica).

ParkLake, complexul comercial amplasat lângă Parcul Alexandru Ioan Cuza, își va deschide porțile chiar pe 1 septembrie 2016 și va cuprinde aproximativ 200 de magazine și restaurante, printre care un restaurant KFC și unul Pizza Hut.

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 59 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova.

Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine zece restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi Timişoara şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti, Brașov, Oradea și Bacău. Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 57 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine aproape 13.600 de restaurante în 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.


Carol Popa
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.