Cele mai citite

Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
La Plăcinte, înainte!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Extindere națională în industria floristică
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Jumbo crește
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cooperare francizor - influencer
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza RO, un concept autohton unic
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
În relațiile B2B este esențial ca serviciile tale să fie căutate
Colaborarea B2B cu unul sau mai mulți alți francizori se concentrează, de multe ori, exclusive pe intenția de vânzare, mulți antreprenori uitând că esențială este construirea unui brand puternic, prin stimularea cererii exprimată într-o comunitate adecvată, care aduce venituri, inclusiv recurente.
Cafeneaua care deschide drum în cariera de business
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciză rafinată și profitabilă
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Investiția în franciză, cât costă și de ce?
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Famous Waffles, deschidere spre parteneriate
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Fibonacci Kids, o franciză de succes
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Un nou brand vestimentar ajunge pe piaţa românească
Polonezii de la LPP au ales AFI Palace Ploieşti pentru introducerea brandului Mohito în România.
Parteneriat de succes
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Cafenea in loc de masina!
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Profit din micromobilitatea urbană
Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cinci mituri despre franciză
Există multe mituri legate de franciză, iar dacă vreți să cumpărați o afacere de acest fel, este bine să le recunoașteți pe primele cinci cel mai des invocate.
Franciza RITTER Broker versus propria firmă de brokeraj
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
McDonald’s de 17 ani în România
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Used Products, o afacere sustenabilă
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Smith & Smith la vedere
Smith&Smith este prima companie românească specializată în transfer internațional de bani, înființată în 1999 și autorizată ca instituție de plată de către Banca Națională a României.
Fair-play-ul în francize prezentat la IFBE
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Networking-ul în sistemele de franciză
Crearea de rețele de contacte, în toate formele sale, poate oferi un sprijin neprețuit sistemelor de franciză, maximizând șansele de succes în momentele când apar diverse obstacole.
Imaginație fără limite
Mitko Andonov din Macedonia a început să dezvolte franciza Jumping Clay cu puțin timp în urmă. Acesta este un bun exemplu privind implementarea cu succes a acestei afaceri în franciză.
Franciza intră în domenii netradiționale
„Flexibilitatea, o abordare inovatoare și capacitatea de a răspunde la schimbări vor fi esențiale pentru a avea succes”, le-a spus unor viitori francizați Marek Halfar, de la compania de consultanță în franciză PROFIT system.
Avantajele francizei pentru un francizat
Antreprenorul ce dorește să adere la un sistem de franciză se poate aștepta la o serie de avantaje: