Cum să găsești francizați

Recrutarea francizaților poate fi un proces complicat. Acest articol va explica cum să vă pregătiți cel mai bine, unde să căutați și cum să recrutați francizatul potrivit pentru compania dumneavoastră

Cafenea in loc de masina!

La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină

Debutul confirmă succesul internațional

Debutul companiei Sweet Gallery în România confirmă succesul francizei, cea mai mare în domeniul street-food din Europa

Franciză cu fonduri europene

Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...

Franciza – cu ce se mănâncă?

Dacă asociezi francizele cu termenul de afaceri, atunci ești pe drumul cel bun. Merită să cunoști în detaliu ceea ce înseamnă o franciză deoarece aceasta poate fi modalitatea potrivită pentru tine de a conduce o afacere.

Taco Bell „se multiplică” rapid în România

În doar doi ani, s-au deschis 10 restaurante fast-food Taco Bell în România.

Evoluția francizei în România

Franciza a fost recunoscută în multe țări ca o modalitate de succes pentru dezvoltarea afacerilor. Franciza și-a câștigat un renume și în România după ce mulți investitori au folosit această metodă pentru a-și deschide afaceri sigure și profitabile.

Jumbo crește

Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.

Franciza CRAMA MURFATLAR revine cu forțe proaspete

După o scurtă perioadă de stagnare, CRAMA MURFATLAT reia planurile de expansiune a rețelei de franciză și își propune să ajungă la 100 de crame până în anul 2020.

SmartyKids la puterea a 6-a

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.

Cum să reuşeşti ca antreprenor în industria fast-food

Olivian Miţaru, partener francizat Spartan, vorbeşte despre motivele care l-au determinat să aleagă acest brand

Franciza ABC – tipuri de franciză

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.

Avantajele francizei pentru un francizat

Antreprenorul ce dorește să adere la un sistem de franciză se poate aștepta la o serie de avantaje:

Cartofii prăjiți la un nou nivel

Principiul văzut, poftit, gustat, plăcut și cumpărat concept s-a aplicat și în cazul lui Valentin Ștefănescu, antreprenorul care ne-a adus în România un nou tip de fast-food: Surf’n’Fries.

Magic ... de la Saloanele Magic®

Dacă domeniul serviciilor de înfrumusețare te atrage, însă consideri că nu ai suficientă experiență pentru a demara o afacere proprie, franciza Saloanele Magic® poate fi o soluție.

Pe piața de curierat se câștigă bine

DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.

Business cu rafinament oriental

Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.

Magazine cu profit

Folosind o metodă creativă de expansiune, PROFI a ajuns la 200 de Magazine Agent, conduse de persoane cu experiență în activitatea de retail.

Târgurile europene de franciză se redeschid

Cele mai mari două târguri internaționale de franciză din Europa și-au reconfirmat redeschiderea după întreruperea de anul trecut, determinată de pandemia de Covid-19

Pandemia nu a împiedicat succesul

Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?

Etapele inițierii și dezvoltării unei afaceri în franciză

Dacă vrei să îți dezvolți o afacere în sistem de franciză trebuie mai înainte de toate să îți dorești să devii francizor. De asemenea, afacerea pe care o conduci trebuie să fie una de succes pentru a putea constitui baza pe care se va întemeia franciza.

Afacere cu gust nipon

Japanos, un brand modern, care oferă clienților de pe două continente autenticitatea culinară din Țara Soarelui Răsare, caută noi parteneri cu care să dezvolte sistemul de franciză

Termeni business împrumutaţi din engleză

În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.

Sezon nou, francizați noi

Sweet Gallery, proprietarul mărcilor internaționale Ice and Roll și Cake and Roll, cooperează cu oameni care caută o idee de afaceri profitabilă în vremuri de pandemie.

Brutăria artizanală, o franciză de succes

Transformarea unui concept de brutărie artizanală într-o franciză a devenit o afacere de succes

Franciza Star Kebab trece Prutul

Reţeaua de restaurante fast food Star Kebab se extinde peste Prut, în România. Detalii despre expansiunea francizei ne oferă Maxim Stamatin, Franchise Manager.

Franciză internațională de succes, acum în România

Compania Sweet Gallery, deținătoare a celei mai mari rețele street food din Europa, a venit în România și își așteaptă primii parteneri de franciză

Merită să cumperi o franciză în asigurări?

Ne-am pus și noi această întrebare cu ceva timp în urmă când una dintre firmele de brokeraj, de succes, din România, ne-a solicitat consultanță pentru elaborarea pachetului de franciză.

Succes cu gust de Domino’s Pizza

Pe parcursul anului, Domino’s Pizza aproape şi-a triplat numărul de unităţi de franciză pe râul Vistula. Brandul american Domino’s Pizza este pe piaţă din 1960 și are acum mai mult de 11 mii de locaţii. Pizzeria cu acest nume deja operează în 75 de ţări din întreagă lume.

Ce afacere poate deveni o franciză?

O afacere de succes se poate extinde prin deschiderea unor noi sucursale, prin demararea unor noi activități sau prin francizare. Comparativ cu primele două modalități, dezvoltarea afacerii prin franciză implică investiții mai mici și riscuri reduse.