Avantajul să fii într-un sistem important

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.

Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.

La Plăcinte, înainte!

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.

Fair-play-ul în francize prezentat la IFBE

Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Restaurantul Fast-Food Calif lansează în curând franciza Condimental!

Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.

Parteneriat de succes

Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.

Extindere națională în industria floristică

Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.

De la vis, la afacere în franciză

Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.

Jumbo crește

Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.

Cooperare francizor - influencer

O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.

Investiția în franciză, cât costă și de ce?

Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.

Franciza de fitness Personal20 lansează un produs revoluționar

Noul produs reprezintă una dintre tehnologiile inovatoare în zona de fitness-stimulare electro-musculară, pe care compania Personal20 și-a propus să o lanseze la nivel internațional, în piețele din Europa de Est.

Franciza RO, un concept autohton unic

Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

În relațiile B2B este esențial ca serviciile tale să fie căutate

Colaborarea B2B cu unul sau mai mulți alți francizori se concentrează, de multe ori, exclusive pe intenția de vânzare, mulți antreprenori uitând că esențială este construirea unui brand puternic, prin stimularea cererii exprimată într-o comunitate adecvată, care aduce venituri, inclusiv recurente.

Optica corectă pentru franciză

O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.

Franciza RITTER Broker versus propria firmă de brokeraj

De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?

Fibonacci Kids, o franciză de succes

Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.

"Antreprenorii să uite de programul de lucru de 8 ore"

"Vreau să transform modul în care se vând florile, nu doar în România, ci în toată lumea", spune Marius Dosinescu, CEO-ul unui business înfloritor: FlorideLux.ro.

Profit din micromobilitatea urbană

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.

Lansare Bella Italia Pizza Express

Ideea de extindere prin franciză a apărut în 2005, practic, la șase ani după inaugurarea primului restaurant pizzerie Bella Italia.

Franciză la „mâna a doua”

Ir Hasznaltruha, un magazin care comercializează haine şi accesorii second-hand, vrea să se dezvolte prin franciză pe piaţa din România.

Creativitate și distracție la pachet

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.

O nouă piață pentru LG Laundry Lounge

În ultimele decenii, în special în țările occidentale, tendința oamenilor de a folosi serviciile spălătoriilor cu autoservire a fost în plină expansiune. Oare România se va alinia acestor tendințe?

O nouă piață

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.

Imaginație fără limite

Mitko Andonov din Macedonia a început să dezvolte franciza Jumping Clay cu puțin timp în urmă. Acesta este un bun exemplu privind implementarea cu succes a acestei afaceri în franciză.

Franciză rafinată și profitabilă

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.

Fiecare cu muștele lui!

Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.

Business cu rafinament oriental

Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.