Franciza Krakow Kumpir - afacere cu cartofi

Expansiunea francizei Krakowski Kumpir a început acum un an și jumătate. În present, deține patru locații de franciză (în Cracovia, Rzeszow, Katowice și Varșovia) și una proprie.
- Suntem în discuții avansate cu doi potențiali francizați care doresc să deschidă locații sub brand-ul nostru, în Czestochowa și Poznan - spune Maksymilian Karwala, proprietar al francizei Krakowski Kumpir.
Kumpir este un cartof uriaș, copt întotdeauna cu unt cu aroma de usturoi și brânză galbenă, servit cu diverse umpluturi, cum ar fi șuncă, pui, ciuperci, legume. Conceptul este destinat orașelor medii și mari cu peste 50 și chiar 80 de mii de locuitori. O astfel de piață garantează un flux adecvat de clienți pentru a obține o cifră de afaceri satisfăcătoare.
- Inițial am pornit vânzând cartofi la fereastră. Mai târziu am deschis o unitate cu intrare și cu un număr mic de locuri. Dar, din nou, ne întoarcem la conceptul nostru original - spune francizorul.
- Kumpir este o formă de alimentație stradală, trebuie să ofere servicii rapide unui număr mare de clienți, pentru a realiza o cifră de afaceri mare. Panoul de alimentare funcționează mai bine. În plus, clienții renunță adesea la cumpărare atunci când văd că toate locurile din incintă sunt ocupate.
Pentru a deschide un punct de vânzare, aveți nevoie de un spațiu de cel puțin 25-30 m2 pentru depozitarea produselor (aproximativ o tona de cartofi se consumă pe săptămână). Sunt necesare trei cuptoare, un bar pentru salate, o vitrină de expunere. Francizorul se asigură că investiția dă randament după 10-14 luni de activitate.
- Aceste calcule se referă la orașe cu peste 100 de mii de locuitori. În astfel de locuri am deschis unități până acum - declară Maksymilian Karwala.
- Pragul de profitabilitate este obținut atunci când vindeți 60 de porții pe zi, iar la 80-100 de porții vândute pe zi, francizatul începe să câștige un venit decent.
Probabil la sfârșitul acestui an sau la începutul anului viitor, Kumpir va oferi francizorilor și pavilioane de catering unde vor putea să pregătească și să vândă cartofi umpluți. Primele francize proprii pentru pavilioane vor fi deschise la Cracovia.
- Avantajul lor față de unitățile staționare este mobilitatea. Dacă într-o singură locație francizatul nu atinge cifra de afaceri satisfăcătoare, el poate muta pavilionul într-un alt loc - subliniază Maksymilian Karwala.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari