Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Fornetti este o societate de talie internațională, lider pe piața de profil din Ungaria în sectorul productiv al industriei de panificație. Produsele excepționale, soluțiile tehnice și de marketing au impus renumele companiei în toată Europa, iar trendul ascendent pe care compania îl are în piață se va menține și în anii următori, conform declarațiilor lui Sebastian Gooding, președintele companiei.
Baza filozofiei Fornetti este ca o dată cu produsele, să aducă și un plus de valoare pentru clienții și colaboratorii săi. Obiceiul consumatorilor de a cumpăra zilnic produsele Fornetti de la partenerii de franciză, mici și mari întreprinzători este un semn că Fornetti este un brand puternic și poate fi o alegere inteligentă pentru antreprenorii care își doresc o afacere mică în domeniul panificației.
Fornetti România, companie care deţine cel mai extins lanţ de patiserii de pe plan local, a avut în 2016 o cifră de afaceri de aproape 163 de milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul precedent, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Acesta este cel mai bun rezultat din istoria companiei pe plan local.
Profitul companiei, care a ieşit în 2015 din insolvenţă, s-a situat la 18 milioane de lei, câştigurile societăţii majorându-se cu 58% faţă de anul 2015.
Creşterea businessului producătorului vine în contextul în care compania a intrat în vara lui 2015 în portofoliul Aryzta AG, care este al treilea cel mai mare producător de panificaţie congelată la nivel mondial, cu afaceri de circa 5 mld. euro anual.
Compania elveţiană Aryzta a cumpărat Fornetti în urmă cu doi ani şi a investit în aceasta aproape 8 milioane de euro. Aryzta cheltuie acum încă un milion de euro pentru modernizarea fabricii de la Kiskunfelegyhaza, din Ungaria, precum și pentru instalarea de noi linii de producţie în Kecskemet, Ungaria, şi la fabrica Fornetti din România. Investițiile nu se opresc aici, compania orientându-se și către partenerii francizați cărora le asigură o gamă sortimentală bogată, în concordanță cu cerințele pieței, iar sezonier, cu produse alternative.
In plus, francizații Fornetti beneficiază de o serie întreagă de avantaje încă de la începutul colaborării:
- O echipă dedicată și cu mare experiență asigură consultanță în privința selectării locației, a amenajării magazinului, inclusiv instruirea gratuită a personalului din magazine;
- Odată cu achitarea taxei de franciză, Fornetti România asigură fiecărui partener, în mod gratuit, cuptoarele, afișele de promovare a produselor, etichetele de prețuri, reclamele luminoase, dar mai presus de orice asistență și consultanță;
- Fornetti asigură transportul produselor cu mașini frigorifice speciale, la -18 grade Celsius. Frecvența de aprovizionare este de 2 ori pe săptămână;
- Pentru a asigura o calitate constantă a ofertei, reprezentanții Fornetti vizitează periodic punctele de vânzare ale partenerilor.
Produsele Fornetti sunt vândute în 11 ţări, prin mii de centre de vânzare şi retaileri. Compania are peste 970 de angajaţi în Ungaria şi 500 în Timişoara şi Ihtiman, oraş din Bulgaria.
Dacă ești pregătit să achiziționezi franciza Fornetti, trimite un email în acest sens la adresa mcoman@profitsystem.ro și te vom ajuta să îți vezi visul împlinit!
Articole citite
Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
Primii speakeri și agenda Conferinței Francize la Raft promit un eveniment interesant, la care vă invităm să participați dacă aveți în plan lansarea unei afaceri proprii.
Lanţul de patiserii Fornetti s-a extins rapid prin intermediul francizei, numărând acum aproape 800 de unităţi.
Interviu acordat grupului de franciză Profit System de Gheorghe Cherciu, antreprenor, primul francizat al conceptului Fornetti Food & Beverage.
Cele mai citite
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari