"Statisticile noastre arată că oamenii preferă să aleagă diferite băuturi, să le guste și să aibă practic mai multe opțiuni înainte de a se decide" - declară Peter Ozols, directorul grupului de restaurante Easy Wine & Easy Beer.
Luni
16.10.2017
De mai mulți ani, cetățenii și turiștii din Riga au avut ocazia să se bucure de restaurantul inovator Easy Wine. Conceptul unic i-a permis să-și extindă oferta și să deschidă un alt restaurant pentru iubitorii de bere - Easy Beer.
 

La intrarea în restaurant, clientul primește un card special de plată care conține bani virtuali. Clienții pot cumpăra orice băutură cu acești bani, scanând cardul la aparatele de distribuție a băuturilor și plătesc mai târziu la casa de marcat doar suma cheltuită. Din punct de vedere al marketingului, aceasta este o soluție inteligentă întrucât facilitează consumul de băuturi, iar clienții nu trebuie să plătească de fiecare data când vor să-și umple paharul cu băutura dorită.

În restaurant, sticlele de vin sunt amplasate în frigidere speciale, iar butoaiele de bere sunt ascunse, astfel încât se vede doar un perete cu ecrane pe care sunt afișate numele berilor și robinetele prin care se distribuie berea.

"Suntem diferiți față de alte restaurante; de exemplu, cea mai mică cantitate de bere pe care un client o poate comanda într-un restaurant standard este de 300 ml. Clientul a cumpărat băutura și a plătit integral pentru aceasta, deși este posibil să nu consume întreaga cantitate. În restaurantele Easy Beer, clientul are posibilitatea de a turna și de a degusta chiar și mai puțin de 30 de grame de băutură, ceea ce înseamnă că își poate reumple paharul cu băutura care îi place cu adevărat.", spune directorul grupului de restaurante, Peter Ozols, atunci când caracterizează unicitatea acestui concept.

Experiența Easy Wine & Easy Beer

Easy Wine oferă 60 de vinuri diferite pentru a satisface gusturi variate.

"Conceptul oferă clienților o oportunitate excelentă de a gusta vinuri bune și scumpe. Fiindcă o sticlă de vin bun costă 20-30 de euro la magazin, nu este ceva ce cumperi în fiecare zi. Pe de altă parte, vânzarea exclusivă a vinurilor nu este o afacere, deoarece majoritatea oamenilor beau vinuri de categorie medie. Oferta noastră este optimă. Până în prezent, nicio sticlă nu a rămas deschisă mai mult de o săptămână. Cu toate acestea, acest lucru ar fi posibil, deoarece, datorită naturii specifice a dispozitivelor, vinul poate fi păstrat chiar și timp de o lună fără a-și altera gustul. Cu toate acestea, statisticile noastre arată că oamenii preferă să aleagă diferite băuturi, să le guste și să aibă practic mai multe opțiuni înainte de a se decide", spune P. Ozols.

Varietatea de beri oferite la restaurantul Easy Beer este chiar mai mare - puteți alege din 200 de tipuri diferite de bere. Și există mult mai multe! În prezent, este testat un dozator de whisky și o mașină de cocktail.

"În ceea ce privește whisky-ul, pot spune că de regulă clienții nu sunt interesați de branduri renumite. Ei preferă să încerce și brandurile mai puțin cunoscute. Își iau un pahar, pun gheață, aleg o băutură și o degustă. În viitorul apropiat, vor fi disponibile și aparate pentru cocktail. Atât cocktail-uri alcoolice, cât și nealcoolice vor fi preparate în 15 linii de producție. Clientul va trebui doar să apese pe un buton și cocktail-ul va fi gata în câteva secunde", povestește P. Ozols despre oportunitățile viitoare.

Pentru fiecare băutură, personalul restaurantului va recomanda asocierea cu un fel de mâncare complementară. Se vor introduce în meniu diferite combinații de feluri de mâncare și băuturi. În plus, meniul se va schimba constant pentru a oferi cât mai multe opțiuni de consum. Restaurantul lucrează cu un bucătar cu experiență în domeniul HoReCa, care a primit una dintre cele mai mari recunoașteri din industrie - stelele Michelin. Aceste cunoștințe vor fi de asemenea oferite francizaților ca parte a pachetului de franciză.

Economisește costurile cu forța de muncă

Automatizarea proceselor nu este interesantă numai pentru clienți, ci și avantajoasă din punct de vedere economic pentru proprietarii de restaurante. Acum și, de asemenea, în viitor, majoritatea profiturilor din sectorul restaurantelor sunt direcționate către partea de salarizare a personalului. Prin implementarea dispozitivelor care automatizează procesul de umplere a băuturilor, se salvează costurile de personal. De exemplu, este nevoie de aproximativ două minute pentru un barman pentru a face cocktailul Long Island, dar aparatul îl poate pregăti mult mai repede. În plus, cantitatea totală de băuturi consumate este calculată automat, până la mililitru, evitându-se pierderile.

Easy Wine și Easy Beer asigură atât livrarea dispozitivelor, cât și a soft-urilor. Francizatul beneficiază de un concept studiat, care a fost dezvoltat de o echipă de experți internaționali, în decursul a mai multor ani. Gama de produse poate varia cu 10-20% și este în mod constant modificată. Experiența de până acum arată un fapt interesant: acest concept de afacere de restaurant nu este afectat de sezonalitate.

"Desigur, vinurile albe sunt alese de clienți mai des în timpul verii, iar cele roșii mai mult în anotimpurile reci, dar experiența în sine pe care ți-o oferă această afacere, de a deveni barman chiar și pentru un minut este foarte atractivă în orice anotimp și în orice lună", spune P. Ozols.


Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015