CAFEAUA – “elixirul” de zi cu zi

Concept 5 to go / Spațiul intim cu un design prietenos, atmosfera și lumina caldă, paharele cu desene din zona de pop-art și mesaje amuzante, produsele cu preț fix, sortimentul variat sunt doar câteva dintre elementele distincte care creează povestea 5 to go.
Luni
24.09.2018
5 to go a lansat recent gama de “cafea pentru acasă”, cu 5 tipuri de cafea. Mai multe variante de cafea pot fi însă degustate în cafenelele 5 to go.
 

Radu Savopol a creat brand-ul 5 to Go în 2015, într-un fost garaj de 10 mp din Piața Lahovari, în care funcționa un mic magazin. A reușit între timp să îl multiplice în 13 orașe din țară, deschizând până acum aproape 90 de cafenele în franciză la nivel național.

Obiectivul francizorului este să ajungă la 100 de contracte de franciză semnate până la sfârșitul acestui an, fapt care va impune o dublă aniversare a centenarului românesc.

Numărul mare de cafenele a impus, de asemenea, recenta lansare a unei aplicații ce direcționează utilizatorul către cel mai apropiat 5 to go față de locul în care acesta se află. 

Lansarea noului produs "cafeaua pentru acasă" acoperă cerințele clienților pentru 5 tipuri de cafea, disponibile în ambalaje de 250 de grame:

  • Columbia supremo Medellin, o cafea columbiană renumită pentru aroma sa consistentă, ușoară. Premiată pentru gustul său dulce și aromat, Columbia Supremo Medellin este una dintre cele mai echilibrate cafele produse în Columbia, în a cărei compoziție se regăsesc arome ce variază între cacao, caramel si tabac.

  • Ethiopia Djimah Natural - Ethiopia este țara în care a fost descoperită cafeaua, într-un orășel numit Kaffa, iar de aici a rezultat și numele acesteia. Cafeaua ethiopiană este renumită pentru aroma intensă de citrice și pentru  notele de ciocolată și dulceața malțului. Retrogustul este dominat de aroma de buchet floral asemănător miresmei de fructe de pădure.

  • Brazil Santos Mogiana - Brazilia este zona tradițională de producție a cafelei, recunoscută la nivel mondial. Brazilia produce cafele cu o textură și o aromă superioare, având o dulceață naturală. Cafelele de la Alta Mogiana și de la Cerrado sunt special concepute de către degustătorii din Brazilia pentru utilizarea în amestecurile de espresso, care necesită o textură medie și o aciditate fină, mai scăzută, armonizate de un gust amar.

  • Cafeaua pentru filtru -  reunind cafele din trei colțuri ale lumii: Asia, Africa și America Latină, cafeaua pentru filtru a fost creată exclusiv pentru o experiență unică de arome. Acest tip de cafea se remarcă printr-un parfum intens și un retrogust plin, plăcut și delicios, fiind ideală pentru prepararea la filtru.

  • Cafeaua pentru ibric - cafeaua pentru ibric este un mix versatil, obținut din ambele soiuri de cafea Arabica și Robusta. Provenind din Brazilia și India, cafeaua pentru ibric are o aciditate complexă și un gust ce amintește de ciocolata amăruie, migdale și alune de pădure. În ceea ce privește retrogustul final, aromele se intensifică, dezvăluind un gust dulce plăcut. Acest tip de cafea este ideal pentru prepararea la ibric.

În categoria "pentru acasă", 5 to go a introdus și 2 sortimente de ceai. În plus, a lansat un topping nou și siropuri fără gluten, pe care a reușit să le introducă în toate cafenelele.

Ceea ce dă însă o notă aparte servirii unei cafele în cafeneaua 5 to go nu este doar cafeaua, ci întregul concept. “Vindem o experiență, nu vindem doar o cafea într-un pahar de carton – spune Radu Savopol, fondatorul francizei. De meserie designer, Radu Savopol a creat un concept și un brand pe care le identifici repede acum când rețeaua de cafenele a ajuns la aproape 90 de locații în doar 3 ani de la apariție. Spațiul intim cu un design prietenos, atmosfera și lumina caldă, paharele cu desene din zona de pop-art și mesaje amuzante, produsele cu preț fix, sortimentul variat sunt doar câteva dintre elementele distincte care creează povestea 5 to go.

Pentru cei care doresc să facă partea din povestea lor, informații suplimentare sunt disponibile în catalogul de franciză de pe site-ul nostru.


Concept 5 to go / O notă aparte servirii unei cafele în cafeneaua 5 to go nu o dă doar cafeaua, ci întregul concept.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015