O franciză românească cu perspectivă internațională

Radu Savopol și Lucian Bădilă, fondatorii 5 to go / 4 ani de proiecte, campanii, concepte creative și milioane de cafele vândute echivalează cu munca, dăruirea, pasiunea și satisfacțiile tuturor ideilor frumoase puse în practică de fondatorii 5 to go și de echipa lor.
Joi
17.01.2019
5 to go se reinventează periodic! Ne-am obișnuit oarecum, însă retrospectiva ultimilor 4 ani și planurile de viitor ne-au lăsat fără cuvinte ...
 

București, ianuarie 2019: Milioane de cafele vândute, peste 20.000 de clienți care trec pragul zilnic lanțului de cafenele 5 to go și nu mai puțin de 40 de locații deschise numai în 2018, dintr-un total de 100 de la lansarea în 2015! În 2018, cifra de afaceri a ajuns la 5,5 milioane de euro la nivelul întregului grup 5 to go, aproape dublă față de anul precedent, când a însumat 2,8 milioane de euro. În plus, obiectivul de creștere a numărului de locații, până la 100, la finele lui 2018, a fost îndeplinit cu succes, cu 2 luni mai devreme, se menționează în comunicatul de presă lansat de 5 to go la începutul anului 2019.

Dacă 2015, anul în care a intrat pe piața din România, a fost un an al curajului și al încrederii, 2016 a venit cu consolidare și experimente, ca 2017 să fie despre extindere și perfecționare, iar povestea lui 2018 să se scrie cu recunoaștere, 5 to go primind titlul de cea mai bună cafenea din România la HORECA AWARDS 2018.

”Când mă uit în urmă și văd cât de frumos a crescut 5 to go, cât de mulți iubitori de cafea ne apreciază și ne încurajează, nu ai cum să nu ridici ștacheta pentru anii ce vor urma. Așadar, anul 2019 va fi un an al provocărilor, în care ne dorim să extindem gama de produse, crescând și valoarea medie a unui bon, dar și să dezvoltăm concepte noi de locații. Și obiectivul pentru următorii doi ani este să deschidem încă 100 de unități 5 to go în România, dar și să trecem de granițele țării. Calitatea este o preocupare continuă pentru noi, așa că, în 2019, vom investi într-o platformă de e-learning care va face mai rapid procesul de învățare al noilor barista, de adaptare la standardele rețelei și de perfecționare”, a precizat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Designul inedit al paharelor, inspirat din pop art, este un element definitoriu al brandului 5 to go. Mr. Big, Mr. Latte și Ms. Espresso sunt cele 3 personaje deja celebre care au dat viață cafelei 5 to go și alături de care orice moment al zilei e special. În 2018, a fost creată o gamă personalizată pentru câteva proiecte realizate în colaborare cu Nemira, Art Safari, Valentine’s Day sau Aplicația Mobilă 5 to go. Dar asta nu e tot. Parteneriatul cu Banca Transilvania în proiectul pilot de mobilitate electrică UberGREEN, cu comedia românească ”Pup-o, mă!”, serviciul de transport cu mașini 100% electrice sau proiectul caritabil ”Barista pentru o zi”, dezvoltat de 5 to go pentru a susține Asociația ”Bulgăre de lumină” sunt alte câteva dintre acțiunile care definesc povestea 5 to go în 2018.

Anul 2019 a început în forță, cu lansarea unui nou concept, Coffee Studio by 5 to go, marcată prin deschiderea unei noi locații, la parterul IRIDE Business Park. Aici, iubitorii de cafea sunt îmbiați să petreacă timp cu prietenii, în compania unei cafele bune, alături de o gamă extinsă de produse complementare. 

"Proiecte inedite și cât mai multe francize, asta-mi doresc eu să se întâmple cu 5 to go în 2019, după un 2018 creativ și neașteptat de frumos! Am dezvoltat trei noi concepte în anul precedent, Divizia Mobilă, Coffee Spot și Drive Thru, am adăugat în meniul nostru gama de siropuri Private Label și gama Coffee for Home și am consolidat prietenia cu comunitatea 5 to go. Zilnic, sute de clienți ne trimit fotografii și ne transmit că diminețile lor sunt mai frumoase atunci când știu că în drumul lor se pot opri în cafenelele noastre. Deseori primim mesaje în care ne spun că sunt bucuroși că vom deschide o locație într-o anumită zonă, sau chiar ei sunt cei care ne propun să venim și în anumite cartiere sau orașe. Asta ne face să ne dorim an de an mai mult, să oferim, să zâmbim și să le mulțumim pentru prietenia lor!”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.

5 to go a luat naștere în anul 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piața Lahovari, la câțiva pași de Teatrul Țăndărică. Patru ani mai târziu, 5 to go depășește 100 de locații deschise în 12 orașe din țară și devine cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă, fondatorii 5 to go, sunt cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Sub sloganul “Smile, there’s coffee!”, 5 to go oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un blend unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Și pentru că probabil deja îți dorești și tu, cititorule, propria cafenea 5 to go, îți punem la dispoziție oferta de franciză chiar aici.


Coffee Studio by 5 to go / Anul 2019 a început în forță, cu lansarea noului concept, Coffee Studio by 5 to go.
Business Development Manager