O franciză delicioasă și răcoritoare

Rețea globală de franciză / Partenerii de franciză Fruitisimo se pot baza pe sprijin din partea rețelei înainte și după deschiderea afacerii, în domenii precum proiectare, administrare, recrutare, instruire și educație, rețeaua de furnizori, marketingul local și global etc.
Vineri
05.04.2019
După doi ani de funcționare în Ungaria și deschiderea a cinci locații la Budapesta, Fruitisimo are în plan extinderea rețelei de franciză inclusiv în România.
 

Fruitisimo este o rețea care comercializează sucuri de fructe proaspete și înghețată, concept lansat în 2003, în Republica Cehă, la Praga. Sortimentul de bază este alcătuit din sucuri de fructe și legume proaspete, făcute local, precum și din înghețate fabricate manual, exclusiv pentru rețea, în propria fabrică. Sortimentul este completat de prăjituri de casă Fruitisimo, băuturi răcoritoare, gustări și alte produse. Ca urmare a introducerii sistemului de franciză și a unei dezvoltări dinamice a rețelei, marca cehă are în prezent peste 70 de locații pe piața internă, precum și în Slovacia și Ungaria.

Prima locație Fruitisimo din Ungaria a fost deschisă cu succes în martie 2017, în centrul comercial Westend din Budapesta, iar pe parcursul celor doi ani de atunci, s-au mai deschis încă patru locații tot la Budapesta.

Cooperare flexibilă

Franciza Fruitisimo este o afacere ideală pentru cei care se pot identifica cu filosofia și strategia Fruitisimo, au spiritul antreprenorial potrivit, entuziasmul de afaceri și, bineînțeles, resursele financiare necesare.  Aceasta înseamnă o investiție totală de aproximativ 50-75 de mii de euro, în funcție de locație, de starea tehnică a spațiilor comerciale și de cerințele autorităților.

Mall-urile și centrele comerciale reprezintă locațiile ideale pentru a deschide o afacere cu franciza clasică Fruitisimo, dar echipa de management a rețelei de franciză a continuat să adapteze conceptul clasic astfel încât să se potrivească și pentru clădiri mari de birouri, zone cu clădiri de birouri și hub-uri turistice, spitale și centre de sănătate. În plus față de formatul de magazin clasic, în cadrul rețelei există și formate de shop-in-shop (magazin în magazin).

Planurile pe termen mediu privind dezvoltarea rețelei Fruitisimo în Ungaria vizează deschiderea a 50 de unități în următorii cinci ani, în paralel cu expansiunea internațională în alte țări cum ar fi Germania, Austria, Polonia și România, unde negocierile sunt în curs de desfășurare.


Expansiune internațională / Planurile pe termen mediu ale dezvoltării rețelei Fruitisimo vizează expansiunea în alte țări cum ar fi Germania, Austria, Polonia și România, unde negocierile sunt deja în curs de desfășurare.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Business Development Manager