Angajați mai puțini, griji mai mici

Experiența în domeniu este neprețuită / Afacerile în domeniul gastronomic pot fi foarte dificile pentru începători întrucât trebuie să se ocupe de gestiunea financiară, monitorizarea prețurilor, a stocurilor, a angajaților, de stabilirea marjelor de profit etc. Echipa de franciză Easy Wine facilitează toate aceste activități pentru francizații lor și, drept urmare, francizații pot obține o rentabilitate mai rapidă și mai mare.
Luni
19.08.2019
Credeți că operarea unui restaurant sau a unui bar presupune angajarea unui personal numeros? Nu este întotdeauna necesar. Francizorul Easy Wine știe cum să facă acest lucru și este dispus să ofere know-how-ul și românilor.
 

Asigurarea unui venit stabil și în creștere, fără un management complicat al restaurantelor este viziunea de lider a francizorului leton Easy Wine, care dorește să-și extindă rețeaua de franciză gastronomică și pe piața românească. Pentru potențialii licențiați poate fi deosebit de interesant faptul că funcționarea unui bar în această rețea nu presupune, așa cum este în mod normal, într-o afacere cu restaurante, nevoia de a angaja un număr mare de oameni.

Alte restaurante au costuri ridicate cu personalul, însă conceptul Easy Wine prevede costuri minime, fără a prejudicia calitatea serviciilor noastre, oferite clienților. Francizatul va avea nevoie de unul până la doi angajați în bucătărie și de maximum două persoane la bar pentru a dezvolta această afacere”, explică Juris Roganovs, Responsabil pentru dezvoltarea internațională la Easy Wine. Acest lucru se datorează faptului că barurile Easy Wine sunt cu autoservire.

După gust și dispoziție

În practică, clientul, după ce a intrat în restaurant, primește de la un operator un card magnetic cu bani virtuali, care îi permite să se servească cu băuturi de la un perete special conceput pentru servirea proprie cu vinuri alese. Aceasta înseamnă că nu trebuie să aștepte ospătarul, ci poate alege să plătească doar băutura pe care dorește să o bea sau poate doar să o guste. Cheltuielile sale vor depinde într-adevăr de cât de mult a băut și nu va plăti nimic mai mult. De asemenea, el poate degusta mai multe vinuri la început, înainte de a se decide ce vin să servească întreaga seară.

Activitatea francizatului este facilitată și de un software special dezvoltat, care este conectat la sistemul de vânzări și monitorizează plățile cu cardul, consumul, loialitatea clienților și statutul registrului de casă. Monitorizarea vânzărilor și a consumului de băuturi se poate face de oriunde din lume, cu ajutorul unei conexiuni la internet, pe computer, smartphone sau tabletă. Astfel, francizatul poate monitoriza funcționarea restaurantului său practic oricând și oriunde.          

Un restaurant sau toată țara

Cei interesați să preia conceptul Easy Wine pot achiziționa o licență individuală sau o licență pentru master franciză, pentru a deschide mai multe locații. Prin barurile sale cu autoservire, conceptul se adresează mai multor tipuri de locații - locuri populate de turiști, centre comerciale, aeroporturi, precum și locații unde oamenii merg pentru divertisment. Spațiile potrivite pentru deschiderea restaurantelor Easy Wine variază între 150 și 500 m2.

Valoarea investiției totale este influențată de mai mulți factori legați în special de spațiu, cum ar fi costul achiziției spațiului sau valoarea chiriei și necesitatea ajustării locației. Un restaurant tipic Easy Wine necesită o investiție începând de la 150.000 de euro, care include costurile de achiziție a echipamentelor necesare, precum și software-ul original menționat anterior. Managementul conceptului oferă, de asemenea, potențialilor francizați posibilitatea de a închiria unitatea. Randamentul preconizat al investiției este în jur de 14-30 de luni. Contractul de franciză se încheie pe o perioadă de 10 ani, cu posibilitatea prelungirii ulterioare a acestuia.


Extindere internațională / În prezent, francizorul intenționează să dezvolte rețeaua Easy Wine nu doar în Letonia, ci și în Georgia, Ungaria și în România. Cât va dura până când ne vom servi singuri vinul în pahare este doar o chestiune de timp.
Business Development Manager