Cereal Crunch, un concept Radu Savopol

Radu Savopol, cofondator Cereal Crunch / Cereal Crunch e o idee de business inedită, care ajunge către un public extrem de generos, cu o ofertă de produse la fel de generoasă
Marţi
01.09.2020
Fondator al unor concepte de mare succes, Radu Savopol continuă să creeze noi sisteme de franciză, așa cum este Cereal Crunch
 

Creatorul celui mai mare lanț de franciză din România ne-a răspuns câtorva întrebări legate de modelul Cereal Crunch oferit viitorilor parteneri, odată cu un suport solid pregătit de o echipă performantă și cu viziune.

După atâția ani de experiență cu 5 to go, cum de ai trecut de la cafea și cocktailuri la cereal bar ?

Îmi plac provocările! Și cred că-n antreprenoriat e bine să te dezvolți pe mai multe direcții, cu atât mai mult cu cât te ajută experiența în domeniu. Cereal Crunch nu e doar un business de dimineață, ci pentru întreaga zi, unde clienții se pot bucura de gama noastră de peste 100 de tipuri de cereale. Publicul e unul divers, de la cei mici, până la bunici, așa că are mare potențial. Am simțit asta și mi-am dorit să creștem acest business așa cum știm mai bine, ajutându-ne de ideile noastre, de experiența în HoReCa, și până acum simt că am luat deciziile potrivite. Nu pot spune că am trecut cu totul de la cafea la cereale, pentru că și la Cereal Crunch avem o gamă variată de produse, unele și pe bază de cafea, nu oferim doar cereale. Mai nou, avem o selecție unică de băuturi semnată de Vlad Ștefănescu, barista anului 2019 în România, patru preparate SIGNATURE, alături de mai multe sortimente de smoothie-uri sau sucuri.

Modelul acesta de business a fost inspirat de undeva ?

Cereal Crunch e dezvoltat în SUA, UK și Europa sub diverse forme și concepte și e un business care poate fi de mare succes de la an la an dacă ai abilitatea de a inova, de a-l dezvolta continuu. În SUA există o întreagă industrie în jurul cerealelor, mari branduri se extind pe această zonă și caută să inoveze, la fel și în UK sau în Spania. Noi am plecat de la o idee inițiată de un antreprenor tânăr căreia, cu experiența pe care o avem în HoReCa, încercăm să-i dăm o identitate unică. Ne dorim ca Cereal Crunch să devină un brand iubit de public, iar fanii cerealelor să găsească pe viitor produsele în zona de retail și să fie încântați de ideile unice de design și de gustul cerealelor. Până atunci, îi așteptăm în locațiile noastre din București și în cea de la Craiova.

Cu ce se diferențiază noul concept de ce ai făcut până acum ?

În primul rând, ideea de echipă diferă. Dacă brandul 5 to go a fost dezvoltat de mine și de Lucian, deci într-o formulă extrem de restrânsă, acum am format din start o echipă care să acopere toate aspectele unui business și care să fie puternică și sudată: Nina - manager operațional, Andra – brand manager, Mădălina - marketing intern, și agenția WefflerMark, care gestionează extern partea de PR și comunicare. Lucrăm cu pași mici, dar eficienți și rapizi, într-un context nu atât de favorabil în HoReCa, însă consider că e un moment potrivit de a crește business-uri care au o viziune puternică și o echipă performantă în spate.

Ce crezi că îi atrage pe noii parteneri în acest acest sistem de franciză ?

Cred că, în primul rând, unicitatea conceptului. Cereal Crunch e o idee de business inedită, care ajunge către un public extrem de generos, cu o ofertă de produse la fel de generoasă. Cred că ne dorim cu toții să fim răsfățați cu un mic dejun savuros, cu atât mai mult cu cât acesta se poate lua în orice moment al zilei. Este un concept fresh, cool, cu un design modern, exotic, care te duce cu gândul către vacanță. În plus, în noul context este din ce în ce mai relevantă această abordare nișată, de locație-experiență. Toate acestea atrag și sper că și cei peste 20 de ani în HoReCa sunt un factor decisiv în a-i determina să se alăture grupului și să devină partenerii noștri.

Care sunt obiectivele pentru Cereal Crunch în 2020? Dar în anul următor ?

Pentru 2020, ne-am propus să deschidem 5 noi locații, în București și în țară. Eu sunt încrezător că vom reuși să îndeplinim acest target, chiar să îl depășim și să avem cel puțin 6 locații deschise până la finalul anului. Prima franciză din afara Bucureștiului a avut inaugurarea pe 7 august, la Craiova, acolo unde-am fost primiți foarte bine și mă bucur că am făcut acest pas. Cei doi antreprenori care-au preluat locația Cereal Crunch sunt extraordinari și sigur vor face treabă foarte bună. Și, pentru anul viitor, vizăm continuarea extinderii business-ului și ne propunem să deschidem 5 noi locații.

Este posibil să mai urmeze un un nou concept? O nouă inițiativă de business ?

Da, avem idei pe care le putem dezvolta și cred că în formula aceasta de business, împreună cu Lucian și cu Andrei, putem iniția și amplifica concepte unice și branduri puternice.

Dacă doriți detalii despre cum puteți deveni parteneri ai Cereal Crunch, deschideți Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

 


Franciza Cereal Crunch așteaptă noi parteneri / O echipă puternică este gata să ofere sprijin francizaților