Cereal Crunch, un concept Radu Savopol
Creatorul celui mai mare lanț de franciză din România ne-a răspuns câtorva întrebări legate de modelul Cereal Crunch oferit viitorilor parteneri, odată cu un suport solid pregătit de o echipă performantă și cu viziune.
După atâția ani de experiență cu 5 to go, cum de ai trecut de la cafea și cocktailuri la cereal bar ?
Îmi plac provocările! Și cred că-n antreprenoriat e bine să te dezvolți pe mai multe direcții, cu atât mai mult cu cât te ajută experiența în domeniu. Cereal Crunch nu e doar un business de dimineață, ci pentru întreaga zi, unde clienții se pot bucura de gama noastră de peste 100 de tipuri de cereale. Publicul e unul divers, de la cei mici, până la bunici, așa că are mare potențial. Am simțit asta și mi-am dorit să creștem acest business așa cum știm mai bine, ajutându-ne de ideile noastre, de experiența în HoReCa, și până acum simt că am luat deciziile potrivite. Nu pot spune că am trecut cu totul de la cafea la cereale, pentru că și la Cereal Crunch avem o gamă variată de produse, unele și pe bază de cafea, nu oferim doar cereale. Mai nou, avem o selecție unică de băuturi semnată de Vlad Ștefănescu, barista anului 2019 în România, patru preparate SIGNATURE, alături de mai multe sortimente de smoothie-uri sau sucuri.
Modelul acesta de business a fost inspirat de undeva ?
Cereal Crunch e dezvoltat în SUA, UK și Europa sub diverse forme și concepte și e un business care poate fi de mare succes de la an la an dacă ai abilitatea de a inova, de a-l dezvolta continuu. În SUA există o întreagă industrie în jurul cerealelor, mari branduri se extind pe această zonă și caută să inoveze, la fel și în UK sau în Spania. Noi am plecat de la o idee inițiată de un antreprenor tânăr căreia, cu experiența pe care o avem în HoReCa, încercăm să-i dăm o identitate unică. Ne dorim ca Cereal Crunch să devină un brand iubit de public, iar fanii cerealelor să găsească pe viitor produsele în zona de retail și să fie încântați de ideile unice de design și de gustul cerealelor. Până atunci, îi așteptăm în locațiile noastre din București și în cea de la Craiova.
Cu ce se diferențiază noul concept de ce ai făcut până acum ?
În primul rând, ideea de echipă diferă. Dacă brandul 5 to go a fost dezvoltat de mine și de Lucian, deci într-o formulă extrem de restrânsă, acum am format din start o echipă care să acopere toate aspectele unui business și care să fie puternică și sudată: Nina - manager operațional, Andra – brand manager, Mădălina - marketing intern, și agenția WefflerMark, care gestionează extern partea de PR și comunicare. Lucrăm cu pași mici, dar eficienți și rapizi, într-un context nu atât de favorabil în HoReCa, însă consider că e un moment potrivit de a crește business-uri care au o viziune puternică și o echipă performantă în spate.
Ce crezi că îi atrage pe noii parteneri în acest acest sistem de franciză ?
Cred că, în primul rând, unicitatea conceptului. Cereal Crunch e o idee de business inedită, care ajunge către un public extrem de generos, cu o ofertă de produse la fel de generoasă. Cred că ne dorim cu toții să fim răsfățați cu un mic dejun savuros, cu atât mai mult cu cât acesta se poate lua în orice moment al zilei. Este un concept fresh, cool, cu un design modern, exotic, care te duce cu gândul către vacanță. În plus, în noul context este din ce în ce mai relevantă această abordare nișată, de locație-experiență. Toate acestea atrag și sper că și cei peste 20 de ani în HoReCa sunt un factor decisiv în a-i determina să se alăture grupului și să devină partenerii noștri.
Care sunt obiectivele pentru Cereal Crunch în 2020? Dar în anul următor ?
Pentru 2020, ne-am propus să deschidem 5 noi locații, în București și în țară. Eu sunt încrezător că vom reuși să îndeplinim acest target, chiar să îl depășim și să avem cel puțin 6 locații deschise până la finalul anului. Prima franciză din afara Bucureștiului a avut inaugurarea pe 7 august, la Craiova, acolo unde-am fost primiți foarte bine și mă bucur că am făcut acest pas. Cei doi antreprenori care-au preluat locația Cereal Crunch sunt extraordinari și sigur vor face treabă foarte bună. Și, pentru anul viitor, vizăm continuarea extinderii business-ului și ne propunem să deschidem 5 noi locații.
Este posibil să mai urmeze un un nou concept? O nouă inițiativă de business ?
Da, avem idei pe care le putem dezvolta și cred că în formula aceasta de business, împreună cu Lucian și cu Andrei, putem iniția și amplifica concepte unice și branduri puternice.
Dacă doriți detalii despre cum puteți deveni parteneri ai Cereal Crunch, deschideți Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.
Articole citite
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...