Reușită prin extindere și inovație

Brandul a depășit momente dificile / Conceptul Cereal Crunch s-a bazat pe extindere și inovație, hotărâtoare pentru succesul afacerii
Luni
14.12.2020
Brandul Cereal Crunch este, în anul pandemiei, un business din categoria celor ”cu un as în mânecă”. Focusat pe extindere și inovație
 

Suntem în a 10-a lună de pandemie de coronavirus și de criză economică generată de acesta și încă nu știm când vom reveni la o oarecare normalitate. Sperăm cu toții să ieșim din această situație, dar mai ales cei din segmentul HoReCa, grav afectați de contextul actual. Anul 2020 este decisiv pentru multe afaceri, de la cele mai mari și până la cele mai mici. Mulți antreprenori au avut de trecut prin momente dificile, au fost nevoiți să ia decizii grele pentru afacerile lor. Unii și-au sistat activitatea, alții au reușit să meargă mai departe. Un caz fericit este și business-ul Cereal Crunch, deținut de antreprenorii Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu, un concept încă la început de drum, dar cu planuri mărețe.

Fanii cerealelor cu lapte sunt numeroși în România, dovadă fiind chiar entuziasmul cu care a fost primit acest cereal-bar. Și nu doar produsele excelente atrag publicul, ci și conceptul unic, de ”all day breakfast” și design-ul unic al locațiilor, creat în note exotice, care ne duce automat cu gândul la vacanță. Acum sunt cinci locații în București și în țară, patru dintre ele fiind deschise chiar în acest an, al pandemiei. Printre acestea se numără și prima franciză din provincie, la Craiova, și prima din capitală, în Auchan Drumul Taberei. Una, în plină vară, alta, în plină iarnă, chiar acum, în decembrie.

Per total, a fost un an bun pentru Cereal Crunch. Nu știam, la finalul anului trecut, când am preluat acționariatul, ce provocări ne vor aștepta în acest an. Și iată-ne la final de 2020, când suntem bucuroși că obiectivele noastre se îndeplinesc, că reușim să dezvoltăm frumos acest business, că avem alături oameni dedicați, antreprenori cu inițiativă și cu ambiție. Ne propusesem cinci locații noi pentru acest an, am reușit să deschidem patru, dar avem toate discuțiile încheiate și pentru a cincea, cea din zona Titan-Cinema Gloria, unde vom face un flagship Cereal Crunch pe o suprafață de 200 mp și care va deveni locul în care vom introduce, în premieră, produsele noi. O vom deschide la începutul anului viitor. Preconizăm în februarie, pentru a începe anul în forță. Și tot în februarie continuăm și extinderea în provincie. Vom deschide o a doua locație la Ploiești, tot o franciză, ca și la Craiova. Așadar, avem planuri mari și pentru 2021 și sperăm ca fanii cerealelor și ai micului dejun în general să fie încântați de aceste vești”, a declarat Radu Savopol, cofondator Cereal Crunch.

Anul 2020 a început pentru Cereal Crunch cu prima locație deschisă de noii acționari în februarie, pe bulevardul Hristo Botev 1, din Capitală și care, extrem de rapid, a devenit foarte iubită de public și căutată atât pentru produsele delicioase oferite, cât și pentru spațiul exotic și design-ul efervescent, perfect pentru poze de top pe Instagram.

Au urmat câteva luni destul de dificile, puse sub semnul lockdown-ului, când nu s-a mai deschis nicio locație. Însă echipa a lucrat intens, a pus la cale idei, planuri și a căutat să fie la curent cu tendințele internaționale în materie de cereale, a pregătit stocurile și a contactat furnizori. Totul pentru o revenire în forță, cu prima franciză a grupului, dar și prima locație din provincie, la Craiova, deschisă în august. O locație spectaculoasă în Centrul Vechi, primită cu mare entuziasm de fanii cerealelor de acolo.

Extinderea a continuat în noiembrie, cu o nouă locație, de data aceasta în București, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center, unde s-a creat un spațiu tip insulă, un concept unic cu o investiție de aproximativ 25.000 euro.

Și asta nu a fost tot. Începutul de decembrie a venit cu o nouă locație Cereal Crunch, de altfel prima franciză din Capitală a grupului. Aceasta e situată în Auchan Drumul Taberei, într-o zonă de food court, un spațiu asemănător unei insule, dar pe o suprafață mai mare. Locația e una cu totul specială, e un concept unic, ancoră în aceste spații de food court.

În afară de cele patru locații deschise în 2020, un loc important este primul spațiu sub care Cereal Crunch a deschis, în 2018, acest segment în România, cel de la Piața Națiunilor Unite din București.

Toate locațiile Cereal Crunch se remarcă prin produse delicioase și colorate, regăsite într-o varietate mare, de savurat în orice moment al zilei, un răsfăț și pentru cei mici, dar și pentru cei mari. Peste 100 de tipuri de cereale locale și internaționale, 15 tipuri de lapte și 10 sortimente de topping-uri, precum și cafeaua Lucky Cats, game de sucuri, smoothie-uri, iaurt grecesc cu granola, croissantele Fika18, toate sunt parte, zi de zi, din conceptul Cereal Crunch, gama fiind îmbogățită continuu și updatată la trendurile momentului.

Business-ul s-a adaptat, dat fiind contextul pandemic, și a continuat să fie alături de publicul său punând la dispoziție terasele, acolo unde locațiile dispun de acest spațiu, fie în varianta ”to go” sau delivery, prin toate aplicațiile de acest tip existente în Capitală.

Dacă doriți mai multe detalii, le puteți găsi în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Radu Savopol, cofondator Cereal Crunch / La final de 2020, suntem bucuroși că obiectivele noastre se îndeplinesc, că reușim să dezvoltăm frumos acest business, că avem alături oameni dedicați, antreprenori cu inițiativă și cu ambiție.
Ștefan Pricop
Business Development Manager